AndroidHealthClinic

Naturalgainz Transformatie 2.0... 16 weeks all-in

Bezoekers in dit topic

NaturalGainz

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
11 jul 2017
Berichten
708
Waardering
914
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
22%
Heeey jongens, ik ben terug van weg. (Was al een week of 2 actief in het onderdeel traininglogs). De start van het nieuwe log is op pagina 4.

MAAR, omdat het de komende weken vooral of gewichtsverlies zal gaan en niet zo over spieropbouw ga ik hier verderdoen.
Om het kort te zeggen - ben ik terug op mijn oud gewicht (en nog iets meer) namelijk 113,6kg. Dit was een kleine 3 weken terug.

nu wil ik iedereen meenemen in mijn verhaal om terug fysiek fit te worden. Dus dat word een héle uitdaging.

iedere week kunnen jullie één korte video verwachten waarin ik kort de week samenvat. Met op het einde mijn gewicht.
en dit ga ik om te beginnen doen over een periode van 16 weken. Momenteel zit ik bijna 3 weken ver en heb ik al 2 video’s waarin ik al een beetje gewicht verloren heb (107,5kg).

het doel is om in de eerste 5 weken bij de 100kg te raken maar ik vrees er al voor dat dat niet haalbaar zal zijn. We zullen zien.

hier zijn alvast de eerste 2 video’s
LichaamsTransformatie 2.0! week 1/16
 
Laatst bewerkt:
31.01 - 87kg
01.01 - 88,4kg
02.01 -
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
01.01 eerste dag van de cut is goed verlopen! Geen taart of andere vettigheden gegeten! Enkel deze nacht serieus wat teveel gedronken nog.. denk dat ik daarop vandaag een kilo meer weeg of gisteren! Maar dat zal ik wel binnen enkele dagen weer in orde krijgen! Macro’s van de eerste dag:
E87A94E4-4657-497C-97A9-E173FFE2CAE0.png
 
In! Goeie transformatie al en ik denk dat je ook dit jaar veel gaat bereiken!
 
ok nu is alles op punt! lets go for it, eerste video.. dit is mijn ochtendroutine vanaf nu, iedere dag voor het ontbijt op een lege maag een kwartier - halfuur op de crosstrainer! en misschien wat biceps of triceps erbij!
 
Laatst bewerkt:
ok jongens, ik heb een video gemaakt over wat ik de komende weken zal eten aan basisvoeding tijdens het cutten!
dus voor mensen die wat hulp nodig hebben, ivm voeding, misschien dat dit kan helpen!
 
Hoe hou jij de motivatie blijvend hoog? Met strikt trainen en voeding? Gr
 
Goeie vooruitgang man, van waar ben je ergens?
 
,
 
Hoe hou jij de motivatie blijvend hoog? Met strikt trainen en voeding? Gr
ik blijf vooral gemotiveerd nu door mijn vooruitgang tot nu toe, en ook door het feit dat ik andere mensen wil helpen en motiveren, ik ben trots op wat ik tot nu toe bereikt heb, en nu wil ik anderen ook daarbij helpen. dat geeft me pas echt een goed gevoel & motivatie.. ik heb in het begin vaak gestart vol goede moed, maar pas toen iemand me motiveerde (door het zelf voor te tonen) lukte het me pas echt om de stap te nemen om mijn levensstijl te veranderen, en ik had nooit gedacht dat ik me bij deze levensstijl zo goed zou voelen! dus kort gezegd kwam de motivatie door iemand anders, tot ik resultaat zag bij mezelf, en dan begin je in jezelf te geloven! en dan is het gewoon een kwestie van karakter en doorzetting.. moeilijk is het niet, maar je hebt gewoon dat duwtje nodig denk ik.. gr
 
Ja de resultaten motiveren je idd!
Alleen heb ik het een beetje hetzelfde als jij, in het begin vol starten met goede moed helaas weinig resultaat en dan neemt de motivatie weer af.
Degene die jou motivatie gaf was dit een couch op voeding en training?
En het is idd gewoon doorzetten! Gr
 
Ja de resultaten motiveren je idd!
Alleen heb ik het een beetje hetzelfde als jij, in het begin vol starten met goede moed helaas weinig resultaat en dan neemt de motivatie weer af.
Degene die jou motivatie gaf was dit een couch op voeding en training?
En het is idd gewoon doorzetten! Gr

die persoon was iemand via internet, die ook video's poste over zijn levensstijl enzoverder.. en die persoon sprak me zodanig aan dat ik die levensstijl ook wilde leven, raar om te zegen maar het was alsof ik een connectie had met die persoon :D.. ik denk dat motivatie in verschillende dingen zit.. en niet in één iets, hoe meer je ermee bezig bent, des te gemotiveerd je raakt ondervind ik :D wat zou jij willen bereiken, of wat zijn jou doelen?
 
Ik heb voor de eerste week mijn maaltijden voor s'middags klaargemaakt! natuurlijk heb ik hiervan ook terug een video gemaakt zodat jullie kunnen zien wat ik zal eten en hoe ik mijn maaltijden klaarmaak!
 
Respect. En heb met plezier je filmpjes bekeken, nou moet ik eerlijk zeggen dat het Vlaamse accent daar ook wel bij helpt ;-)
 
Respect. En heb met plezier je filmpjes bekeken, nou moet ik eerlijk zeggen dat het Vlaamse accent daar ook wel bij helpt ;-)
bedankt! ik moet toegeven dat voor de camera praten niet mijn sterkste kant is.. maar ik doe mijn best om de boodschap zo duidelijk mogelijk over te brengen!
 
Back
Naar boven