AndroidHealthClinic

Naturals... (1 bezoeker)

Wie traint er allemaal zonder anabolen-por-hormonen?

  • anabolen

    Stemmen: 13 7,5%
  • pro-hormonen

    Stemmen: 5 2,9%
  • zonder shizzel

    Stemmen: 156 89,7%

  • Totaal stemmers
    174

Bezoekers in dit topic

Nooit gedaan, zal ook niet gebeuren.

Simpelweg om de reden dat het niet mijn grote roeping is en ik in dat geval de risico's niet te verantwoorden vind.
 
pro-hormone for the win

EPISTANE ALL THE WAY
 
Natural. Ben groot genoeg. Bovendien begin je naarmate je de 20 paseert in te zien hoe relatief die spiermassa is wat voor een tunnel wereldje bodybuilding eigenlijk is. Eigenlijk ben je op zoek naar gegronde zelfwaarde.

Indien je wilt floreren in deze sport neemt dat echt een fors deel van je leven in. De wervelwind van je tienerjaren maakt het mogelijk dat je alles opzij schuift, opleiding, plezier, gezinsdeelname om je doelen te bereiken. Tenminste, zo was het bij mij.
 
Naturel for live.

Anabolen is het zelfde als valsspelen (vind ik)
 
zonder, heb er geen behoefte aan op het moment

Natural. Ben groot genoeg. Bovendien begin je naarmate je de 20 paseert in te zien hoe relatief die spiermassa is wat voor een tunnel wereldje bodybuilding eigenlijk is. Eigenlijk ben je op zoek naar gegronde zelfwaarde.
Indien je wilt floreren in deze sport neemt dat echt een fors deel van je leven in. De wervelwind van je tienerjaren maakt het mogelijk dat je alles opzij schuift, opleiding, plezier, gezinsdeelname om je doelen te bereiken. Tenminste, zo was het bij mij.

klopt als een bus voor mij
 
Altijd naturel geweest en dat bevalt me prima:cool:...na tientallen jaren aan de ijzers weet ik nog steeds zo links en rechts progressie te boeken en dat stemt me goed.

Ben altijd inventief met voeding en supplementie bezig, dat is een sport op zich:meal::D.
 
Wat zijn die pro-hormonen eigenlijk, en is het legaal?
 
Wat zijn die pro-hormonen eigenlijk, en is het legaal?
Nee is hier niet legaal als ik het goed heb, google eens en je vind genoeg informatie.

Zelf ben ik naturel, maar ik zeg niet dat ik dat altijd zal blijven misschien wel, maar we zien wel wat de toekomst brengt:)
 
De drive om het maximale eruit tehalen is verdwenen, dacht dat ik het nog in me had zitten, maar helaas. Het trainen in de sportschool staat me bijna nooit tegen, het eten tegen me zin daarintegen om maar massa te verwerven ben ik gewoon spuugzat.
Vroeger heb ik wel veelvuldig van alles en nog wat gebruikt, toen leek het beoefenen van BB meer op een obsessieve dwangstoornis. Alles moest wijken voor de sport.

Heb ook gelezen dat AAS gebruiken op oudere leeftijd veel schadelijker kan zijn dan wanneer je het op jonge leeftijd gebruikt.
Dus dat risico vermijd ik liever.

Dus ik train naturel
 
het eten tegen me zin daarintegen om maar massa te verwerven ben ik gewoon spuugzat.

Het BB voedsel vind ik eigenlijk het minst moelijke aspect van alles. Als ik niet meer zou trainen zou ik niet eens meer teruggaan naar het voedsel en levensstijl van een 'normaal' persoon. Gewoon lekker groente/fruit/graan producten eten.

Het is puur die elke 3 uur cyclus die inderdaad tegenstaat, en het klaarmaken. Maar het 'saaie' voedsel vind ik juist lekker.
 
Het BB voedsel vind ik eigenlijk het minst moelijke aspect van alles. Als ik niet meer zou trainen zou ik niet eens meer teruggaan naar het voedsel en levensstijl van een 'normaal' persoon. Gewoon lekker groente/fruit/graan producten eten.

Het is puur die elke 3 uur tanken die inderdaad tegenstaat, en het klaarmaken. Maar het 'saaie' voedsel vind ik juist lekker.

Idd man, het vreten is het mooiste van al :cool:
 
Back
Naar boven