Fitness Seller

Naturel anti acne behandeling, werkt 100%.

Bezoekers in dit topic

Falco18

Cool Novice
Lid geworden
8 okt 2012
Berichten
31
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
78kg
Vetpercentage
9%
Hallo,

Ik lees hier dat velen een probleem hebben met acne. Ik weet hoe het voelt, heb het zelf jaren lang gehad... Ik heb ook heel veel middelen op mijn gezicht gebruikt en geslikt van biergist tot Roaccutane. Maar de bijwerkingen van sommige middelen waren hevig en niet gezond. Ik heb iets lang geleden ontdekt wat zeker voor je gezicht gaat werken zonder bijwerkingen.
Daarom ga ik jullie helpen.

Als je zeer hevige acne infectie hebt dan adviseer ik je 2/3 weken lang een antibiotica minocycline/roa kuurtje doen voordat je naar dit overstapt.

De meeste mensen weten deze kuur niet.

Let op, dit gaat je wat geld kosten maar het is het waard! En je hebt hieraan genoeg voor maanden/jaren lang.

Middelen die je nodig hebt: Zinc picolinate, pantotheenzuur-B5 vitamine, biergist, Zweedse Kruiden zeep, speciale tea tree oil. Ik vertel jullie onderaan waar je deze middelen kunt kopen/bestellen.

KUUR

Slik 's morgens 's middags en 's avonds na het eten 1 500mg Vit B5 pil met 3 biergist pillen. Wees niet bang voor overdosis of vitamine B complex te kort. Want biergist bevat kleine hoeveelheden B vitamine complex en het werkt reinigend. En vitamine B5 is waterbestendig dus je lichaam gaat er niet veel van opnemen.

'S morgens en voor het slapen gaan je gezicht wassen met lauw water en dan met zweedse kruiden zeep, dep je gezicht droog. Daarna smeer een paar druppels tea tree oil op je gezicht en wrijf het in. En maak je gezicht schoon na 1 minuut. Dit werkt porien reinigend en dood/voorkomt acne bacterie/puisten. Deze kuur is beter dan Differin gel-Retinoide A/benzoylperoxide. Zonder nare bijwerkingen.

Voor het slapen gaan 20mg Picolinate Zinc inslikken.

Meteen de eerste week ga je verschil zien en na 1 maand of korter is je hele gezicht schoon/normaal. Dus niet droog en niet vet en puistenvrij.

Als dit jullie geholpen heeft kunnen jullie mij donaten als jullie willen. Ik ben van plan om met een dermatoloog opleiding te beginnen in de toekomst maar de kosten zijn duur en ik heb geld problemen.

https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_s-xclick&hosted_button_id=T97TJ2SRS6A66

Supplementen:

http://www.deonlinedrogist.nl/zweedse-kruiden-zeep-150gr-p-15590.html
http://www.deonlinedrogist.nl/thursday-plantation-tree-huidzuiverende-schuimgel-p-275.html

Zinc picolinate, B5 pantotheenzuur, biergist. Kun je bij de drogist kopen of bij bodyenfitshop. Als aanvulling kun je multi vit gebruiken, het bevat visolie vit A, D,E etc. wat goed voor je gezicht is.
 
Laatst bewerkt:
Opzich geen doorbraak ofzo, want de producten die je noemt, daarvan is al bekend dat ze kunnen helpen.

Bovendien, hoe weet je dat deze volgorde zo goed werkt? iedereen is anders namelijk.
 
Opzich geen doorbraak ofzo, want de producten die je noemt, daarvan is al bekend dat ze kunnen helpen.

Bovendien, hoe weet je dat deze volgorde zo goed werkt? iedereen is anders namelijk.

Omdat ik door de jaren heen veel last had van acne en dus veel onderzoek deed. Mijn broer had acne tot zijn 24ste en dankzij mij heeft hij een baby huidje nu. Wij hebben veel producten geprobeerd maar deze zijn de enige die heel goed werken zonder bijwerkingen. Toen ik met deze kuur begonnen ben had ik na 2 dagen geen nieuwe puisten meer. Nu probeer ik zoveel mogelijk mensen te helpen omdat ik weet hoe het voelt. Ik was vroeger zo depressief dat ik een zelfmoord wou plegen omdat ik elke dag wakker werd met ong. 5-6 nieuwe puisten... Ik heb zelfs een speciale anti acne dieet opgesteld, moest geen melk drinken, veel appels eten voor appelzuur, wortels voor vit A etc. elke 3 dagen gezicht wassen met zeezout... Maar niks hielp..
 
Omdat ik door de jaren heen veel last had van acne en dus veel onderzoek deed. Mijn broer had acne tot zijn 24ste en dankzij mij heeft hij een baby huidje nu. Wij hebben veel producten geprobeerd maar deze zijn de enige die heel goed werken zonder bijwerkingen. Toen ik met deze kuur begonnen ben had ik na 2 dagen geen nieuwe puisten meer. Nu probeer ik zoveel mogelijk mensen te helpen omdat ik weet hoe het voelt. Ik was vroeger zo depressief dat ik een zelfmoord wou plegen omdat ik elke dag wakker werd met ong. 5-6 nieuwe puisten... Ik heb zelfs een speciale anti acne dieet opgesteld, moest geen melk drinken, veel appels eten voor appelzuur, wortels voor vit A etc. elke 3 dagen gezicht wassen met zeezout... Maar niks hielp..

Maar maakt de volgorde van innemen nou uit dan? Lijkt mij niet.
 
Middelen die je nodig hebt: Zinc picolinate, pantotheenzuur-B5 vitamine, biergist, Zweedse Kruiden zeep, speciale tea tree oil. Ik vertel jullie onderaan waar je deze middelen kunt kopen/bestellen.

In het verleden allemaal gebruikt en nog meer (alleen Zweedse kruiden zeep niet). Zelfs van die oma middeltjes: aardappel doormidden snijden en over de acné wrijven. :o (jaja, je bent jong en desperate). Niets hielp.

Roa kuurtje did the job!

Mogelijk werken enkele middeltjes die je noemt enigszins. Roa werkt bijna altijd ;) . K*t bijwerkingen helaas. Maar als je helemaal onderzit, zou ik er niet over twijfelen.
 
pff das wel heftig dan man, ben blij dat het zo goed voor je heeft geholpen. Wellicht dat andere mensen dit nu gaan proberen, t zijn namelijk geen dure producten.

Wat is er zo bijzonder aan die kruidenzeep eigenlijk?
 
pff das wel heftig dan man, ben blij dat het zo goed voor je heeft geholpen. Wellicht dat andere mensen dit nu gaan proberen, t zijn namelijk geen dure producten.

Wat is er zo bijzonder aan die kruidenzeep eigenlijk?

Heb zorgt ervoor dat je huid normaal wordt zoals baby huidje dus niet vet/droog, geneest je huid, reinigt je porien, en doet iets met acne. In combinatie met tea tree oil is het perfect. Tea tree oil reinigt je porien dringt diep in de huid remt/voorkomt acne en voorkomt dat er slechte parasieten op je huid gaan leven zoals Demodex mijt. Demodex mijt kan acne veroorzaken je weet wel rode onderhuidse puisten.

En o ja ze verwijderen dode huid cellen
 
Laatst bewerkt:
"Je ziet wat je weet", letten op voeding "kan" wonderen doen...
 
Sudocrem dat werkt echt goed ;) kost 1 euro 50 cent
 
En moet je dat dan de rest van je leven blijven doen?
 
En moet je dat dan de rest van je leven blijven doen?

Tuurlijk niet, heb je wel eens oudere mensen gezien met acne?
Je kan deze producten jaren lang gebruiken omdat het volledig naturaal is en goed voor je huid is zonder bijwerkingen. Wel niet te veel tea tree oil smeren want dan kan het gaan branden... Een/twee druppels voor je hele gezicht is genoeg
 
Laatst bewerkt:
No offence man maar omdat je wat standaardmiddeltjes opsomt.. Gaan mense je geen geld geven, en een opleiding dermatoloog is een zeer zware studie.. Niet onderschatten
 
No offence man maar omdat je wat standaardmiddeltjes opsomt.. Gaan mense je geen geld geven, en een opleiding dermatoloog is een zeer zware studie.. Niet onderschatten

De meeste mensen weten deze kuur/middelen niet. Ik heb op veel forums gelezen en er werd nooit tea tree oil genoemd of kruidenzeep, b5 werd ook niet zo vaak genoemd. Het maakt me niet uit of mensen me geld gaan geven of niet maar het zou me wel kunnen helpen.

Ik heb jaren geleden elke dag 6gram b5 vitamine geslikt met 50g zinc en vitamine B- complex , visolie, multi vitamine, appelazijn maar het hielp niet...
Alleen deze kuur werkt perfect.
Ik heb ook heel veel cremes gesmeerd, en speciale panthotic acid pillen geslikt wat me 50euro koste voor een potje... Ik kan zo doorgaan ik heb dus heel veel van alles geslikt en gesmeerd.
 
Leuk dat je ervaringen deelt maar probeer dan wel alles correct te stellen, bijv. dit:

Als je zeer hevige acne infectie hebt dan adviseer ik je 2/3 weken lang een antibiotica minocycline/roa kuurtje doen voordat je naar dit overstapt.

Een Roa kuur doe je niet "2/3 weken" maar moet verschillende maanden, anders is het nutteloos. In de eerste weken wordt de acne zelfs heviger, dit is normaal. Raadpleeg een dermatoloog als je zo'n kuur wilt doen. Dit moet aan bepaalde dosis en duur om te slagen. Roa verandert je huid echt fysiek, het is niet zomaar een simpel medicijn. Het zorgt ervoor dat talgklieren letterlijk gaan krimpen en minder talg gaan produceren. Dit is dus totaal anders dan een supplement of een verandering in voeding wat slechts lichte zuiverende effecten heeft en de talgklieren niet laat krimpen. Roa heeft helaas ook bijwerkingen en die zijn niet zachtaardig. Alleen nemen als je echt veel last hebt en er niet vanaf geraakt.

Verder junkfood mijden, geen hevige plotse en korte blootstelling aan UV maar geleidelijk en regelmatig en niet te lang. Goed zweten en sauna kunnen ook helpen om poriën open te laten gaan...

Zeker niet doen: huid hard schuren, overdreven veel wassen, veel aan de acne zitten prutsen...
 
Leuk dat je ervaringen deelt maar probeer dan wel alles correct te stellen, bijv. dit:



Een Roa kuur doe je niet "2/3 weken" maar moet verschillende maanden, anders is het nutteloos. In de eerste weken wordt de acne zelfs heviger, dit is normaal. Raadpleeg een dermatoloog als je zo'n kuur wilt doen. Dit moet aan bepaalde dosis en duur om te slagen. Roa verandert je huid echt fysiek, het is niet zomaar een simpel medicijn. Het zorgt ervoor dat talgklieren letterlijk gaan krimpen en minder talg gaan produceren. Dit is dus totaal anders dan een supplement of een verandering in voeding wat slechts lichte zuiverende effecten heeft en de talgklieren niet laat krimpen. Roa heeft helaas ook bijwerkingen en die zijn niet zachtaardig. Alleen nemen als je echt veel last hebt en er niet vanaf geraakt.

Verder junkfood mijden, geen hevige plotse en korte blootstelling aan UV maar geleidelijk en regelmatig en niet te lang. Goed zweten en sauna kunnen ook helpen om poriën open te laten gaan...

Zeker niet doen: huid hard schuren, overdreven veel wassen, veel aan de acne zitten prutsen...

Ik heb zelf roa gebruikt, en na ong 2-3 weken was alles weg, de bedoeling is om geen hele roa kuur te doen met nare bijwerkingen maar om je hevige acne infectie te genezen. De bijwerkingen van Roa zijn heel slecht... Daarom adviseer ik om een korte minocycline kuur te doen als je hevige acne hebt.
 
meh... waar zijn de studies die laten zien dat al die rommel die je opnoemt ook echt werkt, gebruik liever tijm waarvan onlangs is bewezen dat het beter werkt dan welke ander zalfje dat al op de markt is , het enige wat nog beter werkt is roaccutane zoals de meesten hier wel weten.

http://www.leedsmet.ac.uk/about/thyme-for-a-more-natural-cure-to-acne27032012.htm

Hoe zit het trouwens met die veel belovende slakkenzalf, heb je daar enig idee/kennis van of ervaring?
 
Ik heb zelf roa gebruikt, en na ong 2-3 weken was alles weg, de bedoeling is om geen hele roa kuur te doen met nare bijwerkingen maar om je hevige acne infectie te genezen. De bijwerkingen van Roa zijn heel slecht... Daarom adviseer ik om een korte minocycline kuur te doen als je hevige acne hebt.

Dat was dan niet als gevolg van Roa. Roa werkt pas na maanden, dit is wetenschappelijk aangetoond dus weinig reden om daarover te discussiëren. Roa werkt doordat het de talgklieren laat krimpen, maar dat proces duurt maanden...

Bijwerkingen van Roa aan 40 mg vielen bij mij heel goed mee. Droge lippen en ellebogen zijn makkelijk te behandelen. Aan hogere dosis krijg je natuurlijk nog meer bijwerkingen dus je moet het niet langer gebruiken dan nodig, maar elke dermatoloog zal je zeggen dat kort gebruik bij hardnekkige acne zinloos is.

Maar wat je ook gedaan hebt, als het bij jou werkt is dat mooi. Je zal geen ernstige / hardnekkige acne gehad hebben dat weet ik wel zeker. Heb er genoeg ervaring mee...
 
Back
Naar boven