AndroidHealthClinic

Naturel blijven groeien ?!

Bezoekers in dit topic

Mja,, misschien.... Maar als je aan bodypump doet zal je wel niet echt bodybuilder zijn toch? Ik zou in zijn geval iig tevreden zijn. Waarom meer willen????

Dit, nooit tevreden is zonde van de energie die daar (onbewust) aan verspilt wordt.
 
Bedankt allemaal jongens, eigenlijk uit interesse om deze nazomer weer te starten met meer massa wilde ik even mij oude foto's bekijken. Sinds mijn laatste post altijd blijven trainen maar de afgelopen maanden erg veel gedieet en cardio om weer droog te worden. Eigenlijk weer exact dezelfde droge stats. Wil ondanks alles weer gaan proberen om 90kg aan te tikken zonder te vet te zijn. Ik blijf er altijd wel bij cardio , 2 keer per week. Dat zorgt er voor dat ik 3/4 keer nog massa kan trainen. Ik merk wel dat ik ook een tijdje echt te weinig at. Ik stond veel te gapen in de sportschool en was snel leeg. Zeker met me dieet. Voeding is toch wel key.

Ik ga nu proberen extra veel te eten en serieuzer te trainen. Ook meer focus op de benen. Ik wil gewoon 90kg halen. De cardio blijf ik erbij houden om te zorgen dat ik niet te vet wordt, dat zou me ook weer demotiveren om te blijven eten.

Kuren is geen optie. Dat vind ik het allemaal niet waard maar dat is gewoon puur iets persoonlijks denk ik.

Ik ben 1.80 voor wie het vroeg. Nu trouwens 85kg.
 
Accepteren dat je op gegeven moment op eigen kracht niet meer verder groeit. Niet teveel naar andere kijken want meer mensen gebruiken dan je denkt.
 
Back
Naar boven