AndroidHealthClinic

naturel ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kenneth

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2003
Berichten
236
Waardering
0
Als je natuurlijk traint, dus dan bedoel ik gewoon trainen goed op je voeding letten en ja gewone suplementen zoals creatine,proteines enzo van die dingen maar niet echt gaan kuren ! kan je op die manier ook echt groot worden of stopt je lichaam (spieren) na een periode met groeien ?
DUS eigenlijk om een lang verhaal kort te maken !
als je natuurlijk traint kom je dan na een tijdje op een maximum en stop je met groeien of kunnen je spieren altijd blijven doorgroeien ?
 
ja, je komt na een tijd op je maximum, maar met de juiste voeding en training kan je heel ver geraken.
 
en wanneer weet je of je op je maximum zit ?
en is het ook waar dat als je op je maximum zit je eigenlijk alleen nog gaat afbreken of is dit zever ,?
 
Agreed. Vind natural ook veel beter voor je lichaam. Mensen die kuren vind ik gewoon slappelingen.
 
Je merkt dat je op je max. zit als helemaal niet meer vooruitgaat, je gaat je spieren dan niet afbreken=zever
@hellslayer:voor slappelingen??? zijn alle pro's dan ook slappelingen??? komaan zeg, als je op je max zit vind ik er niets verkeerd aan om te kuren.
maar dat is mijn mening :D
 
vind ik ook wel enrico !
ikzelf zal niet beginnen met kuren zolang ik voldoende resultaat uit men voeding,training, en suplementen kan halen !
als ik eenmaal op men max moet zitten en ben dan nog niet tevreden dan kan het zijn dak miss ooit een kuurtje doe ma dat zie ik dan wel
 
Originally posted by kenneth
en wanneer weet je of je op je maximum zit ?
en is het ook waar dat als je op je maximum zit je eigenlijk alleen nog gaat afbreken of is dit zever ,?

Je zit op het eind of iig er tegen aan als je zonder AS op geen enkele mogelijke manier meer weet te groeien. Maar voor je al die dingen uit hebt geprobeerd, dan ben je wel een tijd verder. Verwacht niet dat je dit punt zomaar in een paar jaar bereikt. Er valt dan echt nog wel wat uit te trekken...

Je genetische max heb je altijd, of je nu wel of niet natural traind. Ook een prof kan niet oneindig groot worden. De enige manier tot oneindige spiergroei is door het vernietigen van myostatine. Dan is het gen dat spiergroei beperkt. Maar als je dat stuk maakt, dan heb je meteen je doodvonnis getekend ook.
 
Originally posted by Hellslayer
Agreed. Vind natural ook veel beter voor je lichaam. Mensen die kuren vind ik gewoon slappelingen.

:rolleyes: Iemand die zo over kuren spreek weet duidelijk niet waar hij het over heeft. Iemand die serieus en met verstand kuurt, is geconcentreerder, en gediciplineerder bezig dan jij en al je trainingsmaten samen... Alles is perfect, voeding, training, rust, suppletie... iets waar het bij jou waarschijnlijk nog aan zal schorten.
 
Back
Naar boven