AndroidHealthClinic

Natuurlijk Limit! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

richard2003

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 feb 2003
Berichten
286
Waardering
0
Ik ben 1.74, 67Kg, 6% vet ik train bijna 2 jaar.

Wat is het maximaal natuurlijk limit wat ik kan bereiken?
Ik heb het gevoel dat ik er bijna tegen aan zit.

Ik goei erg sloom en ik zit op gem. 250E,450K en 75V per dag. 3500-4000 Kcal.

Ik kan echt niet meer eten.

Hoe weet ik of ik op me limit zit?
 
denk eerder dat je op een plateau zit :D, en ik geloof echt wel dat je meer kunt eten hoor. Gewoon proppen. Groei je niet 4000 calorieen, verhoog je calorieen dan. Gebruik een weightgainer, gebruik andere trainingstechnieken. Rust je genoeg? Geen overtraining? Ik denk echt niet dat je je limiet hebt bereikt na slechts 2 jaar trainen... suc6

edit: post je trainings- en voedingsschema, dan kunnen we je verder helpen :thumb:
 
Ik gebruik weightgainers. Ik rust genoeg. Geen overtraining.

Als het niet met 2 jaar is. Wanneer heb ik wel me limit bereikt? 3 jaar? 4 Jaar?
 
kan je toch je voedingsschema posten?? 4000 calorieen, inclusief calorieen van je wg, vind ik wel weinig. Je hebt een vet% van 6, dus je moet echt meer eten...
 
Ik wil meer spiermassa, niet dik worden.
6% is meer dan zat om een mooi droog lichaam te hebben.
Strakke abs is belangrijk voor mij.
 
Ja heb ik ook, maar als je wil groeien moet je prioriteiten stellen.
T is t een of t ander Richard.
 
hoe kan je nu zeggen wanneer je de limit bereikt hebt. als je op een plateau zit wil dat neit zeggen dat je nooit meer kan verbeteren. ik train al 7,5 jaar naturel en heb nog steeds neit het gevoel dat de rek eruit is. ik zal niet 10kg bijkomen op een jaar maar kwaliteitsverbetering zit er altijd in. Maar om met 6% massa aan te zetten lijkt me wel moeilijk....
 
Dus ik zal flink meer moeten eten om 2 a 3 kilo aan massa aan te komen, en als mijn vet% hier door naar 10% gaat, dan trainen om vet% omlaag te krijgen?

maar dan is maar spier massa bijna net zo veel als nu.

67Kilo met 6% vet = 4Kilo vet = 63 rest
70Kilo met 10% vet = 7Kilo vet = 63 rest

Dan schiet ik toch niet zoveel op
 
Daarom moet je ook van 67kg met 6% meer richting 75kg en dan cutten.
 
Originally posted by richard2003
Dus ik zal flink meer moeten eten om 2 a 3 kilo aan massa aan te komen, en als mijn vet% hier door naar 10% gaat, dan trainen om vet% omlaag te krijgen?

maar dan is maar spier massa bijna net zo veel als nu.

67Kilo met 6% vet = 4Kilo vet = 63 rest
70Kilo met 10% vet = 7Kilo vet = 63 rest

Dan schiet ik toch niet zoveel op

Je moet ook wel blijven trainen he, anders zul je inderdaad 0 kg aan spier winnen :D
 
Hoewel ik een groot voorstander van hoog eiwitinname ben zou ik in jou geval m'n eiwit inname flink verlagen

Als ik zo je resultaten na 2jaar bekijk ben je een ectomorf wat somatotype aangaat, en 250gr bij een VVM van 63kg is
gewoon te veel voor een ecto (eiwitten verhogen je stofwisseling)
Ik zou als ik jou was ook gelijk m'n vetinname verhogen (onverzadigd natuurlijk)

Dus wat eiwit aangaat naar de150gr en vet ook rond de 150gr
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by 3XL
Hoewel ik een groot voorstander van hoog eiwitinname ben zou ik in jou geval m'n eiwit inname flink verlagen

Als ik zo je resultaten na 2jaar bekijk ben je een endomorf wat somatotype aangaat, en 250gr bij een VVM van 63kg is
gewoon te veel voor een endo (eiwitten verhogen je stofwisseling)
Ik zou als ik jou was ook gelijk m'n vetinname verhogen (onverzadigd natuurlijk)

Dus wat eiwit aangaat naar de150gr en vet ook rond de 150gr

bedoel je niet ecto???
 
Originally posted by 3XL
Hoewel ik een groot voorstander van hoog eiwitinname ben zou ik in jou geval m'n eiwit inname flink verlagen

Als ik zo je resultaten na 2jaar bekijk ben je een endomorf wat somatotype aangaat, en 250gr bij een VVM van 63kg is
gewoon te veel voor een endo (eiwitten verhogen je stofwisseling)
Ik zou als ik jou was ook gelijk m'n vetinname verhogen (onverzadigd natuurlijk)

Dus wat eiwit aangaat naar de150gr en vet ook rond de 150gr

Als ik volgens jouw rekenschema ecto zou zijn, dan zou ik zelfs met 2 beaufort niet buiten durven komen hoor :)
 
Originally posted by richard2003
Ik wil meer spiermassa, niet dik worden.
6% is meer dan zat om een mooi droog lichaam te hebben.
Strakke abs is belangrijk voor mij.

Met alle respect kerel, maar ik denk dat je een totaal verkeerde instelling hebt met je 6%!!
Als je wilt groeien moet je rond de 12-15% zitten. Dat is ideaal om zo snel mogelijk spiermassa aan te zetten en groot te worden. Doe je dat niet, dan bereik je dat limiet wat mogelijk is nooit van je leven! Dom! Ga eten, eten eten... Dan ben je straks 80, 90 kilo... Blijf je zo volhouden, dan komt er misschien een kilo of 3,4,5 bij...en then you stick.

ETEN!
 
Bedank robin.

Ik ben al bezig om rond de 200g E - 500g K - 150g V te zitten en tussen 5000 - 6000 Kcal per dag.

Effe 1 maand uit testen.
 
niet bang zijn voor een beetje vet. Want de duidelijke contouren van je spieren zullen wel minder worden bij een hoger vet% maar dat wil niet zeggen dat je geen spiermassa gaint.
 
Back
Naar boven