1. Ontzet Notitie

Natuurlijke spiergroei limiet

Discussie in 'Anabolen' gestart door Iraj, 11 feb 2019.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Iraj

Iraj Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    17
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    95kg
    Vetpercentage:
    15%
    Ik vraag me af (gewoon voor de weet/nieuwsgierigheid) Stel een beginner gaat AAS gebruiken, en die kuurt dan net zo lang door totdat hij ze natuurlijke spiergroei limiet heeft bereikt. En daarna stopt hij met AAS, en blijft gewoon heel hard trainen en perfect eten. Blijft hij dan op dat niveau zitten? Of zal hij toch heel veel terugzakken, omdat die spiergroei voornamelijk gekomen is door het gebruik van AAS? Ik weet namelijk wel, alles wat boven je natuurlijke limiet aan spiermassa erbij is gekomen, door AAS dat gaat dan ook weer weg als je ermee stopt.

MVG

2. Moeraskat-.-

Moeraskat-.- Cool Novice

Leuk Bevonden:
    90
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m81
    Massa:
    89kg
    Vetpercentage:
    13%
    Je wil kuren tot je max en dan stoppen :o hoe weet jij wanneer je op je “natuurlijke” max zit als je kuurt?

imnewhere vindt dit leuk.
  3. Valandinz

Valandinz Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.923
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    Of je kuurt of niet, als je spiermassa aanzet maak je myonuclei aan (bvb: https://www.pnas.org/content/107/34/15111 )
    Ga je daarna off is het makkelijker om rond je natuurlijke limiet te blijven hangen. Dat is ook waarom @Punjab nog steeds een beest is, ookal is hij off

Punjab en Iraj vinden dit leuk.
  4. Iraj

Leuk Bevonden:
    17
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    95kg
    Vetpercentage:
    15%
    Nee ik wil niet kuren tot me max, dan had ik dat 3 jaar geleden moeten doen.

5. The Admiral

The Admiral Natte Ecto Elite Member Foto Contest Winner

Leuk Bevonden:
    1.290
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m97
    Massa:
    125kg
    Natuurlijke max is bij iedereen anders

6. Iraj

Leuk Bevonden:
    17
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    95kg
    Vetpercentage:
    15%
    Oke dus eigenlijk al het harde werk wat een natural bodybuilder doet, tot dat ze hun limiet hebben bereikt is eigenlijk zonde als je dat ook veel sneller had kunnen doen. En daarna toch alles nog kan behouwen. Als ik dat had geweten zonde van al die jaren . Mischien dan toch nog maar een kuur doen tot me max limiet (zal niet heel veel meer wezen).

7. Iraj

Leuk Bevonden:
    17
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    95kg
    Vetpercentage:
    15%
    snap ik maar bedoel meer, als je in het natuurlijke gebied blijft zitten of je dat allemaal behouwt wat je met AAS hebt gedaan.

8. Valandinz

Leuk Bevonden:
    1.923
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    Kuren is niet zonder risico's en heeft ook nadelen dat het met zich mee kan brengen. Het is maar hoe je het ziet, ik sport voor m'n plezier en gezondheid, duurt het langer, so be it.

johnyjordaan, SvP0501 en Iraj vinden dit leuk.
  9. Iraj

Leuk Bevonden:
    17
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    95kg
    Vetpercentage:
    15%
    Tuurlijk helemaal mee eens je gezondheid staat nummer 1. Maar stel jij bent een beginner en je kan met een paar kuurtjes net zo groot zijn als een natural die al 4 jaar traint. En je daarna gewoon stopt met kuren en het toch blijft behouden omdat je nog in de natuurlijke zone zit. Dan zie ik het eigelijk alleen als het proces versnellen. Ik raad dus eigelijk elke beginner een sterke kuur aan :P

10. Valandinz

Leuk Bevonden:
    1.923
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    Not entirely sure maar ik denk dat als je als beginner keihard gaat kuren je echt gigantisch je huid verneukt, striae etc.
    Is verder ook wat kort door de bocht, kennis van de sport, oefeningen, juiste houding, voeding etc. is allemaal nodig, dat kost ook wel even een goede tijd om helemaal door te hebben.
    Voordat iemand straks met shitty vorm 160 kilo staat de deadliften en z'n hele rug naar de tyfus helpt.

Maargoed, het is toch allemaal hypothetisch.
    Maar kijk bijvoorbeeld naar al die hollywood sterren, terwijl ze geen mega fysiek hebben is de kans aannemlijk dat ze juicen voor de transformaties van rol naar rol. Ik bedoel, waarom niet.

Brutushakt en Iraj vinden dit leuk.
  11. MrDroeftoeter

MrDroeftoeter Dutch Bodybuilder Relnicht Karmaslet

Leuk Bevonden:
    540
    Lengte:
    1m84
    Massa:
    105kg
    Vetpercentage:
    21%
    Dus jij wilt onnatuurlijke producten gebruiken zodat je er uit kan zien als een natural?

johnyjordaan vindt dit leuk.
  12. EigenWereld

EigenWereld Competitive Bodybuilder Relnicht

Leuk Bevonden:
    2.449
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    91kg
    Vetpercentage:
    16%
    Go for it. Enige nadeel is dat als je off gaat je geen gains meer maakt en waarschijnlijk nog terugvalt. Lijkt me zeer frustrerend als dat je eerst elke training PR'd. Maar test het en report back hier.

13. Iraj

Leuk Bevonden:
    17
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    95kg
    Vetpercentage:
    15%
    Voor alle duidelijkheid ik ben al bijna tegen me natuurlijke limiet aan het aanlopen vermoed ik. Dus ik heb sowieso me tijd verspilt om daar natuurlijk zo lang voor te trainen. Dus die test heeft weinig zin voor mij nog.

14. Iraj

Leuk Bevonden:
    17
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    95kg
    Vetpercentage:
    15%
    Ik zie het meer als het proces versnellen. Want je behoud het toch. Kijk zodra je zo groot word dat dat natuurlijk niet meer haalbaar is dan zal dat denk ik langzaam weg gaan, als je stopt met AAS. Dat is het niet waard voor mij. Maar ik dacht dat dat ook gelde voor als je nog in de natural zone bleef, dat dat ook helemaal af zou zakken. Maar het is niet voor mezelf bedoeld het was meer een vraag uit nieuwsgierigheid

15. Valandinz

Leuk Bevonden:
    1.923
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    Wat is je ffmi?

16. mucci

mucci Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.888
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    96kg
    Ik hoop dat je het hele proces niet als tijd verspilling hebt gezien? Je zal vast een hoop kennis rondom training, voeding en je lichaam vergaard hebben die je goed kan gebruiken bij een eventuele kuur

johnyjordaan, sjeeb, Iraj en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Valandinz

Leuk Bevonden:
    1.923
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    Zou zelf ook wel willen kuren, injecties geen probleem, alleen die bloedtesten die je af en toe moet doen, fuck no.

Idd tegenstrijdig met wat ik eerder zei, maarja, wie wilt er nou niet meer progressie inderdaad.

Iraj vindt dit leuk.
  18. Iraj

Leuk Bevonden:
    17
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    95kg
    Vetpercentage:
    15%
    Rond de 24.

19. Iraj

Leuk Bevonden:
    17
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    95kg
    Vetpercentage:
    15%
    Haha ja precies, ik vind het idee eigenlijk meer een beetje jammer. Dat ik zeg maar 4 jaar hard heb getraind voor mijn fysiek. Terwijl ik weet dat een ander dat misschien in 6 maanden kan hebben en BEHOUDEN. Door middel van een kuur (Alsnog hard trainen tijdens een kuur daar ben ik me van bewust) Maar ik zelf dacht altijd dat mensen die kuren en daarna stoppen bijna alles verliezen wat ze hebben behaald met kuren, ook zelfs als je nog in je natural zone zit. Maar helaas is dat dus toch niet zo.

20. GetBig XXL

GetBig XXL Competitive Bodybuilder Elite Member

Leuk Bevonden:
    816
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m73
    Massa:
    103kg
    Vetpercentage:
    14%
    Sinds wanneer zijn bloed testen echt nodig?
    Wel slim maar niet nodig zolang je normaal kuurt.

OP zijn vraag

Stel dat je wordt begeleid door iemand met kennis van training voeding en aas en je vanaf dag 1 kuurt ga je idd heel snel je max naturel bereiken. En bijna alles wel kunnen behouden zolang je geen tegen valler krijgt (ziekte enzo)

Iraj vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie