XXL Nutrition

natuurvoeding vegetarisch

Bezoekers in dit topic

Als ik met m'n pik op m'n toetsenbord ram en daarmee 'n braaksel aan tekst creeer kun je daar ongeveer evenveel waarde aan hangen als aan dat artikel. Ik heb hem niet gelezen, en ik ga hem niet lezen, want ik zie geen enkele referentie.

Hier een stukje tekst getypt door mijn pik:
tykttrthtt7yuy7yu7yhu7yhu5rft5rtf5rt65rt65r5rtr5rtnum uhjh ggf87yhnnm

doe er je voordeel mee.

Edit: en voor al die nichten die met buffe vegetariers komen; hoeveel vegetariers stonden er op podium bij de afgelopen Mr. O?
 
Laatst bewerkt:
dietist is gebasseerd op producten waar grote bedrijven zoals Unilever achter zitten en bewerkte producten aan prijzen.

je bedoelt dat een dietist de producten van unilever e.d. moet aanprijzen aan zijn cliënten?
gaat best ver he als je er over nadenkt
 
Missnatural.nl , ik bespeur enige vorm van subjectiviteit m.b.t. voeding. Eet lekkere nootjes en zuivel en kokosnoot is heerlijk, maar enkel vetten en amper eiwit. Superfoods is een nietszeggende term en niet alleen vanuit bodybuilding oogpunt gesproken
 
tsjah je zult toch ergens eiwitten vandaan moeten halen, als het niet uit soja producten of vleesvervangers gaat worden heb je denk ik toch een probleem.
Tempeh vind ik zelf best goed te eten mits goed gemarineerd + 20gram proteine per 100 gram.

Ga je dat soort producten niet gebruiken dan kom je meer aan de noten en bonen (kikkererwten)
maar daar moet je dan zo belachelijk veel van eten...

daarnaast eieren en tsjah zuivel :) bakje kwark per dag kan best
 
Ik ben zelf ook vegetariër en ik heb dit probleem ook gehad, maar als je zegt geen zuivel, geen granen en geen vleesvervangers wordt het zeker moeilijk.

Enige wat ik je kan aanraden is dat je veel eiwitten uit noten kan halen maar dit gaat gepaard met veel vetten bijv Amandelen.
Qua Groentes raad ik dan aan Bonen Linsen (Hoog qua Eiwit) gepaard met Carbs en Vezels.
Tja geen granen wordt moeilijk, kan alleen zeggen Quinoa en Boekweit maar dit zijn helaas ook granen.
En Natuurlijk Tofu maar gaat ook gepaard met hoog in vetten (low carbs).
Vergeet Pindakaas en Tahin niet.
 
bedankt voor je reactie remix
 
Back
Naar boven