Fitness Seller

natuurvoeding vegetarisch (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

andrea87

Novice
Lid geworden
2 jul 2013
Berichten
15
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
58kg
Vetpercentage
24%
Hallo allemaal,

Na al het gezoek dacht ik laat ik mezelf maar eens aanmelden hier op het forum.

Ik ben een vrouw van 26 jaar en doe aan crossfit, drie x in de week.

Ik ben al vanaf groep 7 vegetarisch, eet geen vlees en vis (vis zit een twijfel om het weer te gaan doen, alleen nog een grote stap)

Ik wil graag zo zuiver en puur natuur mogelijk eten. Helaas miste ik dit in mijn voedingsschema voor cutten. Waar weer producten zoals vleesvervangers, zuivel en brood in voor komen. Ik ben hier niet tevreden mee.

Graag wil ik een goede weg vinden in natuurvoeding. Geen zuivel, granen en vleesvervangers. En vooral wel superfoods, die in mijn voedingsschema ook niet voor kwamen. Zoals, kokosnoot waar ik verzot op ben: kokoswater, kokosrasp, kokosnotenolie ect.

Ik hoop dat ik hier iemand kan vinden die ook op deze methode eet, of dat jullie mij hier in de juiste tips en ondersteuning kunnen geven.

Ik weet op het moment echt niet meer wat ik moet eten op een dag en wat ik klaar kan maken.
 
Vis, ei en zuivel zou het wel een stuk makkelijker maken.
 
Als je serieuze bodybuilding doelen hebt en je niet bovengemiddelde genen hebt, zul je jezelf een andere levensstijl moeten aanmeten IMO. Je hebt je eiwitten gewoon nodig. In de bulk kom je er misschien nog mee weg, maar in de cut stijgt die behoefte en ook de behoefte naar lean-eiwit. Overigens kun je verschillende dieet-protocollen op die manier niet fatsoenlijk uitvoeren (RFL, UD 2.0, Keto-dieet, etc.).

En stop a.u.b. met de term superfoods. Er zijn geen superfoods. Alles is afhankelijk van de contekst.
 
Vis is niet vegetarisch, blondie.

Voor de eiwitten: zuivel, eieren, soja, peulvruchten, noten en zaden en zelfs volkoren granen hebben eiwit.

Vegetarisch gestremde whey is hier te koop: http://www.myprotein.com/our-range/protein/whey-protein.list (Kijk waar een groene V naast staat.)
Wel als je bijvoorbeeld pescovegetariër bent. Vegatariër kan je onderverdelen in verschillende groepen, en pescovegetariër is er 1 van. En een lactovegetariër eet geen vis en vlees, maar wel ei, honing, zuivel, ect. Een veganist mag zelfs die whey en eieren niet.

En dat denigrerende blondie is nergens voor nodig he?
 
Als je serieuze bodybuilding doelen hebt en je niet bovengemiddelde genen hebt, zul je jezelf een andere levensstijl moeten aanmeten IMO.

Dat is niet nodig, je kunt makkelijk aan voldoende eiwitten komen op een vegetarisch dieet, zeker als je ook zuivel en eieren eet. Een paar shakes erbij maakt het helemaal makkelijk.

En ik denk niet dat een vrouw van 26 die aan crossfit doet serieuze bodybuilding doelen heeft.
 
eieren heb ik geen problemen mee
gebruik ook whey isolate van powersupplements

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 11:55 ----------

ik wil graag goed in shape zijn. mijn buik weer strak en dat je wel spieren ziet maar niet bodybuild gespierd. gewoon mooi goed gespierd dat je het net ziet en dat ik meer kracht heb
 
Wel als je bijvoorbeeld pescovegetariër bent. Vegatariër kan je onderverdelen in verschillende groepen, en pescovegetariër is er 1 van. En een lactovegetariër eet geen vis en vlees, maar wel ei, honing, zuivel, ect. Een veganist mag zelfs die whey en eieren niet.

Een pescotariër is geen vegetariër. Vissen zijn ook gewoon dieren.

En dat denigrerende blondie is nergens voor nodig he?
Niets persoonlijk, maar uit ervaring blijkt dat de meeste mensen die denken dat vis vegetarisch is ook blond zijn. ;)

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 13:58 ----------

eieren heb ik geen problemen mee
gebruik ook whey isolate van powersupplements

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 11:55 ----------

ik wil graag goed in shape zijn. mijn buik weer strak en dat je wel spieren ziet maar niet bodybuild gespierd. gewoon mooi goed gespierd dat je het net ziet en dat ik meer kracht heb

Je denkt dat zuivel slecht is, maar je gebruikt wel whey.

Ook blond?
 
ik heb dit van de week gelezen, de whey had ik al in huis en staat er nog bijna 4 kg
 
maar zoals ik vermeld in mijn eerste tekst, ben ik op zoek naar de manier van voeding die bij mij past en ik weet niet hoe te beginnen en wat ik allemaal kan.

dus graag reacties daar op
 
maar zoals ik vermeld in mijn eerste tekst, ben ik op zoek naar de manier van voeding die bij mij past en ik weet niet hoe te beginnen en wat ik allemaal kan.

dus graag reacties daar op

Ik kan je niet helpen, misschien kun je beter een afspraak maken met een diëtist?

Misschien dit ook even lezen, lijkt erg op jouw eetgedrag:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Orthorexia_nervosa
 
Andrea, je baseert je daden op onlogische dingen. Wel whey, maar geen melk? Superfoods? Je wilt niets eten maar er toch goed uit zien? Je roept maar wat. Daarnaast zet je jezelf voor lul met het artikel dat je zojuist gepost hebt. Graag wijs ik je door naar fitness-forum of hippie-forum.
 
dietist is gebasseerd op producten waar grote bedrijven zoals Unilever achter zitten en bewerkte producten aan prijzen.
 
k*t geneuzel altijd over vegetarisch of niet

eet gwn vis en vlees klaar, ik ben van mening dat je met een volledig vegetarisch schema niet ver gaat komen
 

klopt

kroonbiceps.jpg


en als je zo principieel bezig bent al die jaren, waar niks mis mee is, dan staat het een beetje dom als je verkeerde term hanteert:
je bent niet vegetarisch, je voeding is vegetarisch, jij bent vegetariër
maar dat terzijde
 
er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk
 
Ook binnen de vegetarische kring heb je de genetische elite. Laat aub ook even de genetische elite zien van de niet-vegetarische personen.
 
Back
Naar boven