AndroidHealthClinic

Nauwelijks progressie

Bezoekers in dit topic

Frederik Herts

Cool Novice
Lid geworden
8 sep 2018
Berichten
175
Waardering
62
Beste heren,

hierbij wil ik toch met een vraagteken even mijn ondervonden probleem melden.

inmiddels zit ik aan mijn 5e kuur, 750mg test 300mg deca, het is een blast ben nu in week 7. Ik zet hiernaast wekelijks 2x 500iu hcg. Ook in de cruise.

aan de hand van een bloedtest heb ik gezien dat mn gear zeker echt is. Maar ondanks mn 4500 kcal waar ik netjes op aankom lijkt dit vooral vet, en lijk echt gewoon niet in massa en kracht te gainen. Ik weet zeker wel wat ik doe, mensen die ik begeleid boeken ook geweldige vooruitgangen. Mn progressive overload is on point, mn volume ook met mn ppl schema. Maar snap dus niet hoe dit kan? Alle belangrijke factoren worden toch wel aangevinkt en ben erg strict.

kan het zijn dat ik gewoon slecht respond op het kuren? Of bepaalde lichamelijke problemen die dit alsnog verhinderen die ik over het hoofd zie? Iemand bekend met dit probleem? Sta echt open voor alle info en om alles te leren. Kom er nu alleen gewoon niet meer zo uit.

erg bedankt alvast in ieder geval!
 
Hoog vetpercentage?
 
Een realistische 13 procent, zie nog strepen op de quads en abs zijn nog wel aanwezig
 
Houd je niet gewoon meer vocht vast
 
Wat zijn je stats?
Hoeveel volume draai je dan? Hoor wel vaker mensen zeggen dat ze alles perfect doen.
Net als gasten die echt veel eten maar niet aankomen. Whey shake, 2 broodjes pindakaas & wat moeders savonds voor hun neus schuift.
 
Haha klopt hoor, maar ik track al jaren elke kcal en als natty bulken en cutten ging altijd heel netjes. Ik bulk nu alleen met een veel groter overschot. Kom dan ook wel goed aan elke week maar dit lijkt op ene gekke manier vooral vet de massa er onder ziet er zo goed als het zelfde uit, heel anders dan ik met mijn eerste kuur ondervond bijv. (Weet dat dit ook anders is hoor). Kwa volume pak ik 2x pw ppl. Met afhankelijk van de spiergroep 3-4 oefeningen per training (Meestal 3-4 sets) voor de grote spiergroepen en 2-3 oefeningen voor dingen als bicep, side delt etc.

gooi ivm dat iets te veel (Lokale) mensen mijn schema kennen dit liever niet op het forum.
Stats:

22 jaar, 95kg &13% @1.85
Begonnen op 16e met zelfde lengte en bouw op 59 als pure ecto
 
22 jaar en dan al een 5e kuur... En dan ook nog mensen begeleiden met kuren? Vind het best wel vroeg allemaal. No offense..

Als je een uur krachttraining doet verbrand je +/-528 kcal op jouw stats. Je onderhoud is 88,362+(95*13,397)+(185*4,799)-(22*5,677)=2123kcal, als je 3-5x sport per week mag dit keer 1,8-1,9. Keer 1,9 kom je uit op 4033kcal.

Denk dat je qua voeding dus aardig mikt. Wat zijn de macro’s van afgelopen tijd? Gezien je alles logt moeten we toch ergens iets kunnen vinden..
 
Hoe lang ben je al on, in totaal?
 
Ik begeleid geen mensen met kuren maar met trainen. Ik ben wat vroeg begonnen dat klopt. Mijn eigen test levels enz waren altijd al erg laag helaas. Ik zou alleen om die reden al liever aan de trt zijn gegaan ondanks mn leeftijd. Ik blast en cruise nu sinds mijn 20e, reden is omdat ik dit toch blijf doen, en de rollercoaster van on en off gaan niet veel beter vind dan b&c. Ik cruise dan ook op 125mg test e pw. Niks geks dus. Kuurtjes tot nu toe nooit langer dan 14 weken. Ik log hier zelf niks. Maar ik heb nogal een groot ‘vrienden’ bestand in real life die ook op dit forum zitten. En vanwege bepaalde redenen hoeft niet iedereen te weten dat ik dit ben ;) niks geks dus haha. Ik ben er zelf ook van bewust dat ik wel wat vroeg ben gestart met kuren maar dat is nu eenmaal niet terug te draaien. Niet zozeer ook spijt van hoor.
 
Macro’s


KCAL: 4798

EIWIT: 289

CARBS: 550

VETTEN: 135

en ja, de vetten en eiwitten kunnen zeker wat lager maar dan vind ik de maaltijden niet meer weg te krijgen gezien ik door werk maar een paar keer per dag kan eten. Dat deze wat hoger zitten is imo ook geen probleem, het voegt alleen niet echt wat toe extra
 
Shit genetics je bent op je max :P al lijkt dat me stug
 
Ik begeleid geen mensen met kuren maar met trainen. Ik ben wat vroeg begonnen dat klopt. Mijn eigen test levels enz waren altijd al erg laag helaas. Ik zou alleen om die reden al liever aan de trt zijn gegaan ondanks mn leeftijd. Ik blast en cruise nu sinds mijn 20e, reden is omdat ik dit toch blijf doen, en de rollercoaster van on en off gaan niet veel beter vind dan b&c. Ik cruise dan ook op 125mg test e pw. Niks geks dus. Kuurtjes tot nu toe nooit langer dan 14 weken. Ik log hier zelf niks. Maar ik heb nogal een groot ‘vrienden’ bestand in real life die ook op dit forum zitten. En vanwege bepaalde redenen hoeft niet iedereen te weten dat ik dit ben ;) niks geks dus haha. Ik ben er zelf ook van bewust dat ik wel wat vroeg ben gestart met kuren maar dat is nu eenmaal niet terug te draaien. Niet zozeer ook spijt van hoor.
Je beweegredenen moet je voor jezelf bepalen, dat zijn onze zaken niet ;-)

Wat was je langste cruise tot nu toe? Als je al 2 jaar B&C doet kan het nooit kwaad om even een paar maanden off te gaan.
 
+/-528 kcal op jouw stats. Je onderhoud is 88,362+(95*13,397)+(185*4,799)-(22*5,677)=2123kcal, als je 3-5x sport per week mag dit keer 1,8-1,9. Keer 1,9 kom je uit op 4033kcal.


500kcal verbrand je never in een uur met KT. Kijk de videos van Greg Douchette die heeft specifiek naar dit onderwerp onderzoek gedaan tijdens zijn opleiding. het is eerder 250/300 kcal
Ook met die activiteits factor 1.9 ben ik het niet eens. Dan ben je echt bizar actief en dan hebben we het niet over alleen een uurtje krachttraining. maar meer over zware dagelijkse training/sport plus lichamelijk werk of twee keer per dag trainen, marathon, voetbalkamp, wedstrijd, etc.

Activiteitsfactor 1,55 is eerder realistisch
 
Klopt ik wil ook zeker eens off gaan zo nu en dan hoor. Maar voornamelijk wel blijven b&cen.
Mn cruise is altijd zolang als mn blast, met uitzondering van de laatste keer die was 2 weken eerder maar was ook van een mager cutkuurtje ervoor. Nu al op mn max lijkt me toch ook sterk? Ik ben in verhouding wel enorm gegroeid natuurlijk tov waar ik mee begon. Maar ik ken nattys die mij aan kracht en soms massa voorbij gaan. Heel bijzonder vind ik dat. Maar denk dat mijn genen een bitch zijn daarin.
 
500kcal verbrand je never in een uur met KT. Kijk de videos van Greg Douchette die heeft specifiek naar dit onderwerp onderzoek gedaan tijdens zijn opleiding. het is eerder 250/300 kcal
Ook met die activiteits factor 1.9 ben ik het niet eens. Dan ben je echt bizar actief en dan hebben we het niet over alleen een uurtje krachttraining. maar meer over zware dagelijkse training/sport plus lichamelijk werk of twee keer per dag trainen, marathon, voetbalkamp, wedstrijd, etc.

Activiteitsfactor 1,55 is eerder realistisch
In dat geval is het toch direct duidelijk waarom er vet aangezet wordt... Dan eet ie te ver boven onderhoud..

Frederik Herts niet lullig bedoeld, maar het klinkt mijn inziens niet als slechte genen.. Eerder te vroeg gestart met AAS daar waar je natty nog een hoop er uit had kunnen halen. Ook ik zat nog niet aan m’n natty max hoor, dus no hard feelings. Maar ik denk persoonlijk dat als je zo vroeg al start dat je zo erg leunt op je AAS gains dat je terugval in kracht misschien ook duidelijk te merken is wanneer je off gaat.

Anderzijds, je doet dit om een lichaam te bouwen, toch? Niet om uit te sloven hoe veel je kan drukken. Als ik iemand in de sportschool zie met een beter lijf dan ik, maar welke minder gewicht gebruikt, dan nog kijk ik tegen hem op. Doel is en blijft natuurlijk het lichaam creëren waar je naar streeft.
 
Helemaal gelijk heb je zeker. En het gaat ook niet zo zeer om de kracht maar vind dat wel een goede indicatie.

dat vet aanzetten is zeker logisch mbt het overschot, maar ik zie de spiermassa er onder helaas niet meekomen. Dat vind ik zo gek. Dit had ik als natty etc ook gewoon wel met bulken. Vandaar dat ik twijfelde aan mn gear maar deze doet dus wel zijn werk. Mijn limiet zou ik zeker niet behaald hebben als natty gok ik nee maar durf toch wel te zeggen dat ik er aardig dichtbij zat ook gezien hoe de progressie ging icm andere factoren (ben ook al direct slim en goed gaan trainen ipv een paar jaar aankakken en dan serieus zoals de meesten). Het blijft me dus een raadsel
 
Als je te veel vet aan komt vreet je te veel. Kcals terug schroeven dus.
 
limiet behaald betekend next level shit HGH
 
Hoe is je training, push je wel hard genoeg
 
Trainingen zijn zeker intens. Sta er wel beetje om bekend in de sportschool hier haha pers echt alles er uit met goede form
 
Back
Naar boven