MuscleMeat

Navelbreuk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AngelaK

Cool Novice
Lid geworden
8 apr 2020
Berichten
30
Waardering
3
Lengte
1m71
Massa
56kg
Vetpercentage
18%
Iemand hier ervaring met navelbreuk?
 
Nou,ik ben aan het twijfelen of ik er ook een heb,
een paar maanden geleden opgelopen bij de legpress
 
Nou,ik ben aan het twijfelen of ik er ook een heb,
een paar maanden geleden opgelopen bij de legpress

Oje. Ik na zwangerschap. Hoe merk jij het?
 
Ik heb er helaas ervaring mee en opgelopen na te zwaar trainen en daarna nog uit te trainen met een ab roller toen ik thuis kwam....

Ik had geen pijn of ongemak, maar moest mij eraan laten opereren vanwege mijn beroep.
 
Ik heb er helaas ervaring mee en opgelopen na te zwaar trainen en daarna nog uit te trainen met een ab roller toen ik thuis kwam....

Ik had geen pijn of ongemak, maar moest mij eraan laten opereren vanwege mijn beroep.

Door de abroller gebeurt? Had je het door dat het gebeurde? En hoe wist je het? Wat is je beroep?
 
Door de abroller gebeurt? Had je het door dat het gebeurde? En hoe wist je het? Wat is je beroep?

Ik vermoed de combi te zwaar trainen en daarna de ab roller.....Ik had niks door en eigenlijk zijn ze er pas achter gekomen tijdens mijn periodieke keuring.

Beroep is niet heel belangrijk toch? ;)
 
Aldoor pijn? Merkte je het op moment dat gebeurde? En voel je een gat achter de navel?

Weet wel precies wanneer het gebeurde ,soms lichte pijn aanwezig bij het zitten ,liggen geeft verlichting
 
Ik vermoed de combi te zwaar trainen en daarna de ab roller.....Ik had niks door en eigenlijk zijn ze er pas achter gekomen tijdens mijn reguliere keuring.

Beroep is niet heel belangrijk toch? ;)

Ah oké. Nee maar was benieuwd omdat ik ook vrij zwaar beroep heb. Had je continu een uitstulping?
 
Weet wel precies wanneer het gebeurde ,soms lichte pijn aanwezig bij het zitten ,liggen geeft verlichting

Oo bah. Voelde je ook gebeuren? En heb je grote uitstulping en constant?
 
Ah oké. Nee maar was benieuwd omdat ik ook vrij zwaar beroep heb. Had je continu een uitstulping?

Ja, ik had continue een uitstulping, dus daaraan kon ik het wel zien, maar voor de rest totaal geen ongemak.
 
Verwijderd
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik had continue een uitstulping, dus daaraan kon ik het wel zien, maar voor de rest totaal geen ongemak.
Dit is mijne. 1e normaal en 2e met druk erop. Zet ietsjes op. Of is dat normaal?
 

Bijlagen

  • 20200408_130425.jpg
    20200408_130425.jpg
    89,4 KB · Weergaven: 705
  • 20200408_130341.jpg
    20200408_130341.jpg
    73,6 KB · Weergaven: 149
Weet wel precies wanneer het gebeurde ,soms lichte pijn aanwezig bij het zitten ,liggen geeft verlichting

Ik heb zo. Jij erger? 1e normaal 2e met druk erop.
 

Bijlagen

  • 20200408_130425.jpg
    20200408_130425.jpg
    89,4 KB · Weergaven: 121
  • 20200408_130341.jpg
    20200408_130341.jpg
    73,6 KB · Weergaven: 283
Ik heb een navelbreuk gehad, geopereerd en weg.
 
Heb al 3 jaar een uitstulping/navelbreuk maar ondervind er geen last van. Is alleen niet zo esthetisch, vind ik. Beetje hilarisch waarschijnlijk maar heb het gekregen door voortdurend te veel lucht in de buik te hebben. Chronische hyperventilatie.
 
Heb al 3 jaar een uitstulping/navelbreuk maar ondervind er geen last van. Is alleen niet zo esthetisch, vind ik. Beetje hilarisch waarschijnlijk maar heb het gekregen door voortdurend te veel lucht in de buik te hebben. Chronische hyperventilatie.

O en je traint er wel zwaar mee? Laten nakijken?
 
Hier ook een navelbreuk, na heel hard hoesten bij zware griep, 2 jaar geleden. Die van mij steekt echt veel verder uit dan bij jou, is een klein beetje gevoelig, maar kan er wel zwaar mee trainen. Op het moment heb ik behoorlijk wat vet op de onderbuik, dus als ik ooit nog ga cutten in vet gaat ie er misschien wel zo ver uithangen dat ik naar de huisarts ga.
 
O en je traint er wel zwaar mee? Laten nakijken?
Ondervind hier geen last van, zelfs bij zwaar trainen. Operatief verhelpen is geen medische noodzaak maar eerder estethisch. Dat is mijn mening althans. Heb geen weet van een medische noodzaak voor sommigen dus spreek mij daar ook niet over uit.
 
Back
Naar boven