Fitness Seller

Nebido als kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Avio Nova

Cool Novice
Lid geworden
8 jan 2016
Berichten
60
Waardering
15
Lengte
1m90
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Ik had ergens gelezen dat je nebido wat eigenlijk wordt gezien als sustanon maar dan een betere versie als kuur kunt gebruiken meestal wordt het gebruikt een keer ik de zoveel tijd als trt maar had van me trainer gehoord dat dit ook als kuur gebruikt kan worden dan prik je om de 5 dagen, iemand hier ervaring/over?
 
Ik had ergens gelezen dat je nebido wat eigenlijk wordt gezien als sustanon maar dan een betere versie als kuur kunt gebruiken meestal wordt het gebruikt een keer ik de zoveel tijd als trt maar had van me trainer gehoord dat dit ook als kuur gebruikt kan worden dan prik je om de 5 dagen, iemand hier ervaring/over?
Nebido (testosteronundecanoaat) is testosteron met een zeer lange halfwaardetijd (zo'n 2 maanden bij steady-state). Voor kuren lijkt me dit ontzettend onhandig, want als je off wilt, moet je maanden wachten voordat je niveaus zijn teruggezakt. Het is door de lange halfwaardetijd heel erg geschikt voor testosteronsubstitutietherapie, maar niet voor kuren.
 
Nebido en Sustanon hebben weinig met elkaar te maken behalve dat beide middelen als TRT worden voorschreven.
 
Back
Naar boven