MuscleMeat

Nebido stoppen PCT

Bezoekers in dit topic

Dus moet jij dan iedere twee weken naar de dokter om een spuit te laten zetten? Of mag je wel zelf spuiten, want dan kun je altijd nog splitten
Niet ik, maar werd hier gister ook verteld. Ik bepaal zelf wat ik zet of niet.
maar over Nebido, dat is het voorschrift wat ik eerder schreef.

 
Nebido duurt lang om stabiel te krijgen, estradiol moet ook hoog genoeg zijn. Doe je dit ism. een arts of ugl?
 
Nebido duurt lang om stabiel te krijgen, estradiol moet ook hoog genoeg zijn. Doe je dit ism. een arts of ugl?
Dat is ook niet gek met mega lange ester. Dit wordt ook vaak gebruikt voor Transmannen in de beginfase
 
  • Like
Waarderingen: 777
Dat is ook niet gek met mega lange ester. Dit wordt ook vaak gebruikt voor Transmannen in de beginfase
Kan, injects vaak bij trans, sust kan ook.
Gels meestal bij trt, evt. later verder met injects, evt. Nebido
 
Kan, injects vaak bij trans, sust kan ook.
Gels meestal bij trt, evt. later verder met injects, evt. Nebido
Nebido is 4ml, dat zet je in een keer. Dat doet de arts. Voorschriften zijn in bil terwijl je ontspannen op de behandel tafel ligt. Moet 2minuten duren, anders is het te snel en pijnlijk. Voor transmannen(omvorming naar) heeft stabiele testwaarden geen nut als bij TRT. Daarom zeg ik ook altijd dat E beter is dan Sust. Sust E14D geeft minder stabiele waarden dan Cyp of E. tenminste bij injecteren volgens voorschrift.
 
Nebido is 4ml, dat zet je in een keer. Dat doet de arts. Voorschriften zijn in bil terwijl je ontspannen op de behandel tafel ligt. Moet 2minuten duren, anders is het te snel en pijnlijk. Voor transmannen(omvorming naar) heeft stabiele testwaarden geen nut als bij TRT. Daarom zeg ik ook altijd dat E beter is dan Sust. Sust E14D geeft minder stabiele waarden dan Cyp of E. tenminste bij injecteren volgens voorschrift.
4ml in 1 keer is belachelijk.
Waarom heeft stabiele testwaarden geen nut voor transmannen?
 
4ml in 1 keer is belachelijk.
Waarom heeft stabiele testwaarden geen nut voor transmannen?
1000 mg nebido per 10-14 weken is de normale therapeutische dosering ivm. de lange ester, kan van afgeweken worden als dat nodig is.
 
Back
Naar boven