AndroidHealthClinic

NEC speelt europees voetbal!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2005
Berichten
12.404
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Eindelijk de beloning die ze verdienden na de tweede helft van dit seizoen. Ze staan op nr1, versloegen de grootste ploegen of speelden gelijk en na vandaag is het dan zover....been en zijn kornuiten rollen zo over de lijken van anderen Europa in.

je kan zeggen wat je wilt...NEC heeft in de tweede helft een constante spel laten zien, kan je van de rest niet zeggen.
 
Chapeau! Echt respect voor nec! Speelde leuk voetbal
 
Is allemaal leuk en aardig, maar iets verdienen op basis van een tweede helft bestaat niet. Ze hebben het verdiend, omdat ze hun zwakke spel uit de eerste helft hebben gecompenseerd.
 
Gefeliciteerd NEC :thumbs:! Zeer nette reeks neergezet. Jammer dat er toch enkele spelers gaan vertrekken en er opnieuw gebouwd moet worden.
 
Is allemaal leuk en aardig, maar iets verdienen op basis van een tweede helft bestaat niet. Ze hebben het verdiend, omdat ze hun zwakke spel uit de eerste helft hebben gecompenseerd.

Nou, ze hebben het anders wel verdiend op basis van de tweede helft. Zie het maar eens zo: ze hadden gewoon in de eerste helft niet eens mee hoeven doen, en pas in de tweede helft mee gaan voetballen...dan hadden ze nog europees voetbal behaald :roflol:
 
Enige positieve van dit hele k*tseizoen. En dat excelsior gedegradeerd is, natuurlijk.

Congrats, Yzord. Ga je later vanavond ook nog naar de Goffert, danwel de stad?
 
Feli nimweegsche boys
 
Enige positieve van dit hele k*tseizoen. En dat excelsior gedegradeerd is, natuurlijk.

Congrats, Yzord. Ga je later vanavond ook nog naar de Goffert, danwel de stad?

Weet ik ng niet, ik moet leren :(
 
nice hoor, mijn jaar is weer goed! :D


:o
 
Super van NEC! Ze hebben het verdiend!
 
Nijmegenaren boeren noemen. Typerend gevalletje van niet verder dan je neus kijken Randstad dommigheid.

Al goed, arrogante kk joden weer lekker in de schoenen. Ga maar lekker UEFA spelen met je rotzooi Marco! En vooral blijven teren op behaalde resultaten uit het verleden. Het wordt elk jaar weer verder terugkijken he?

Kortom: sterf allemaal maar, dik verdiende ticket!!
 
Kerel, zelfs als NEC tegen Ajax moet in de UEFA met dit team, verslaan we jullie nog...:roflol:

En toch blijven het boertjes.
Is dit nu het hoogte punt uit de geschiedenis van nec? Een paar wedstrijdjes met de bus door Europa rijden.
 
En toch blijven het boertjes.
Is dit nu het hoogte punt uit de geschiedenis van nec? Een paar wedstrijdjes met de bus door Europa rijden.

We komen van onderen....ajax van boven en zakken alleen maar en zitten elke keer met de snuffert bovenop een prijs, maar winnen maar niks :roflol: sorry hoor.

Kijk, dat men NEC boeren noemt...who cares? Mij in ieder geval niet. Inmiddels hebben jullie een abonnement op Page snuitdoekjes.
 
Boertjes :roflol: Over minachting van de provincie gesproken. Met de huidige nivellering kunnen het nog 'leuke' jaren worden. En dan spreek ik nu even niet als Ajacied.

Weet ik ng niet, ik moet leren :(
Whehé, kom net uit de stad gerold. Eerst nog ff de Goffert(zicht) aangedaan, en tot net in het centrum vertoeft.
 
Haha Boeren?
Wij zijn nog altijd de oudste stad van NL en de enige echte Keizerstad.

Na ons is de rest van NL een beetje ingericht.
En het woont een stuk mooier in Nijmegen dan in 020 hoor:D
 
Goede prestatie van NEC, ik vraag me af hoe ze het gaan doen in de CL.
 
Back
Naar boven