Fitness Seller

Ned 1: Netwerk over Venlo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

man_of_magic

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
486
Waardering
6
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
25%
Nu op Ned 1. Netwerk over het de verschrikkelijke misdaad in Venlo. Ouders vd daders aan het woord.




(wordt vannacht herhaald)
 
Laatst bewerkt:
Samenvatten?

En wat zeiden ze? Las het pas vandaag anders had ik wel gekeken. Ben benieuwd wat zulke ouders te zeggen hebben over hun kinderen.
 
Originally posted by smalluser


De ondertiteling want na 36 jaar hier spreek je nog geen Nederlands......... zucht.

Dat bedoelde ik..toch triest gesteld...
 
wel frappant he, 36 jaar in nederland, 35 jaar arbeidsongeschikt :rolleyes:

Tevens had die vent het lef om te zeggen dat zijn zoon nooit in aanraking was geweest met justitie, kheb die gast zn strafblad gezien:eek:
En dan lopen vertellen dat je zoon poeslief is en geen vlieg kwaad doet. maar als iemand aan m komt vermoord ie je ???

Gewoon t land uitflikkeren...................
 
ja krijg er echt spontaan kotsneigingen van, ik ben zelf vrij links , maar dit soort mensen mag je echt zo et land uitzetten of liefst nog ergens in een gevangenis gooien en de sleutel "kwijtraken". Die ouders zijn net zo verantwoordelijk voor die jongen zen dood als hun zoon zelf.
 
LANG LEVE DE ONDERTITELING!!! zouden ze in het dagelijkse leven ook moeten hebben!!

Dit soort mensen moeten ze gewoon uitzetten, net zoals alle andere raddraaiers en zogenaamde vrijheidsstrijders (Ja jullie van de PKK, Grijze Wolven...correctie Grijze Muizen, enz...). Als je dit lang genoeg volhoudt dan heb je uiteindelijk alle rotte appels eruit en hou je de mensen over die zich wel hebben aangepast en eerlijk hun brood verdienen.

RIGHT ON!!
 
Back
Naar boven