Fitness Seller

nederland-andorra

Bezoekers in dit topic

zjivago zei:
4 - 0 ja
Twee van Robben, Van Nistelrooij met een vreemd balletje en Kuijt die hem er keihard in ramt. Sneijder schiet 2x keer op lat.
Goals: 6', 24', 54', 86'

Als ik het goed heb, verdien ik een koekje.
wow! jij weet er veel vanaf zeg! :eek:
 
impuls zei:
Robben is geblesseerd toch. ;)

Robben gaat gewoon starten vanavond ;)

Ikzelf denk dat het een zwaarbevochten 2-0 wordt. Het word weer een moeizame wedstrijd. Het is te hopen dat Robben 100% is, hij is de enige die de bal bij van Nistelrooy kan krijgen of zelf een goal maken door een actie. Met alle respect, maar Kuijt en van Persie zijn geen buitenspelers die een actie kunnen maken. Ik hoorde trouwens dat van Basten wilde gaan starten met Robben én van Persie in de basis, en geen Kuijt. Lijkt me wel leuk, alleen heb je dan 2 linkspoten aan de buitenkant. Maar goed, we gaan zien hoe het uit gaat pakken :)
 
Hahaha wat vreselijk mooi om te zien dit ik amuseer me kostelijk..
14% balbezit en maar etteren die lui.. Jammer dat cocu em niet doodsloeg!
 
Echt geen spirtit die van andora gekken maarja 3-0 maakt veel goed
 
hé big kelvin, zou het je wat lijken om een wekelijkse dan wel maandelijkse column te schrijven voor dbb? :)
 
boogie zei:
hé big kelvin, zou het je wat lijken om een wekelijkse dan wel maandelijkse column te schrijven voor dbb? :)
Ja als jij dat regelt.
 
We zijn weer aan het voetballen de tweede helft is begonnen met een gele kaart apnormaal man.
 
big kelvin zei:
We zijn weer aan het voetballen de tweede helft is begonnen met een gele kaart apnormaal man.

apnormaal? :roflol:

Man man wat een wedstrijd, irritante mannetjes. Kan de DBB knokploeg zich niet even laten gelden voordat die flikkers het land uit zijn? :D
 
Jongens 4-0 nog niet zo heel slecht wel jammer van de spirtit van andorra maarja daar doe je niks aan.
 
jammer van andorra hoe ze spelen,ze laten zich de hele tijd zomaar vallen.en al helemaal niet over de scheitsrechter te praten wat een *%$#@!!.nl wordt onderuit gehaald en voor mr paella vreter die 5 meter later neer valt wordt gefloten.er was een kerel(+- 125kg) die zo pist op de scheits was dat ie het veld op kwam om hem op zijn kop te gaan slaan,dat was wel grappig om te zien.meteen helemaal vol met politie en stuards. maar goed ik ga 12 oktober weer tegen macedonie,hopen dat ze winnen
 
Geweldig hoe die van Nistelrooy het laatste doelpunt scoorde en daarna naar die andorra speler ging jochen voor zijn neus!
 
signs zei:
Geweldig hoe die van Nistelrooy het laatste doelpunt scoorde en daarna naar die andorra speler ging jochen voor zijn neus!

Inderdaad dat maakte mijn avond weer goed. Kreeg hij er nou ook een kaart voor?
 
HAHA die nummer 5 van Andorra was geweldig. Hij heeft mij goed vermaakt gisterenavond. Van Nistelrooy trouwens ook.
 
zo maakt voetbal idd wat leuker om naar te kijken, een beetje knokken, hier en daar elkaar af zeiken.
 
signs zei:
Geweldig hoe die van Nistelrooy het laatste doelpunt scoorde en daarna naar die andorra speler ging jochen voor zijn neus!


Zag je wel waarom hij dat deed?
Toen van nistelrooy miste werd hij aangewezen en uitgelachen door die nummer 5 :roflol: :roflol:
 
Back
Naar boven