XXL Nutrition

nederland-andorra

  • Topic starter amilo
  • Startdatum
  • Reacties 45
  • Weergaven 2K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Die scheidsrechter paste zich gewoon aan aan het nivo van Andorra..
Ik ben er dankbaar voor dat deze man floot een heerlijk avondje amusement!
Hij kon het ook niet in de hand houden als er weer es een opstootje was mentaal overwicht is hem vreemd.
 
signs zei:
Geweldig hoe die van Nistelrooy het laatste doelpunt scoorde en daarna naar die andorra speler ging jochen voor zijn neus!

Kinderachtig gedrag van beide kanten, onprofessioneel en dat goed voor miljoenen per jaar. Gelukkig heeft een groter deel van de bevolking door dat de glans van int. voetbal eraf is. Vergane glorie. :hello:
 
Misschien wel onprofessioneel maar wel hilarisch. Wat zou jij doen als ze je uitlachen?

Vond het een leuke wedstrijd :)
 
Ach....de uitslag zegt genoeg. Daarnaast staat Andorra op de 8e plaats in de poule.

Maar heb wel zoiets, dat als je gewoon simpelweg niet kunt voetballen als elftal, ga de wedstrijd dan niet lopen verstieren en gun het publiek een stukje mooi voetbal.

Ondanks dat het onprofessioneel van Ruudje was.....wat heb ik genoten van die actie. :thumbs:

En dan die scheinheilige k*tscheids nog geel trekken, waar ie tig overtredingen en provocaties van de tegenpartij heeft toegelaten.
 
DBC01 zei:
Kinderachtig gedrag van beide kanten, onprofessioneel en dat goed voor miljoenen per jaar. Gelukkig heeft een groter deel van de bevolking door dat de glans van int. voetbal eraf is. Vergane glorie. :hello:

Onzin grote onzin hoeveel mensen kijken wel niet naar zon wedstrijd?
En als je bagataliseert wil ik wel een poll openen in chat en conversatie om te kijken of een groter deel niet gekeken heeft. ;)
 
Back
Naar boven