AndroidHealthClinic

Nederland - Duitsland

Wie wint dit wedstrijdje?


  • Totaal stemmers
    77

Bezoekers in dit topic

Inderdaad , mooie oplossing zou zijn robben op links , Kuyt voor Affelay op rechts..Die verdedigd mee en kan Huntelaar bedienen.. kun je die van bommel ook vervangen door Huntelaar en Alleen met Nigel als CVM spelen...

Waarschijnlijk gaat Bert van Marwijk dit niet doen.. hij geilt op Affelay en Van bommel is z'n schoonzoon.. :(

Van Bommel heeft zijn laatste wedstrijd gespeeld. Die staat er zondag écht niet. Kuyt, Huntelaar en Bouhla spelen wel.

En hij geilt ook op van persie :(

Ik heb letterlijk elke wedstrijd van Arsenal gezien afgelopen jaar en op basis van wat ik gezien heb ben je gestoord als je hem niet opstelt. Maar goed, je bent natuurlijk ook gestoord als je hem als diepe spiets neerzet met twee naar binnenkomende flankspelers... Van Persie is een geweldige speler, een van de beste ter wereld. Beter dan Ronaldo. Hij is alleen (zoals elke spits) heel erg afhankelijk van het team. Huntelaar in de spits, Van Persie op 10 (zoals heel Nederland roept zo onderhand), Kuyt rechts en Sneijder vanaf links. Gewoon doen.
 
Van Bommel heeft zijn laatste wedstrijd gespeeld. Die staat er zondag écht niet. Kuyt, Huntelaar en Bouhla spelen wel.



Ik heb letterlijk elke wedstrijd van Arsenal gezien afgelopen jaar en op basis van wat ik gezien heb ben je gestoord als je hem niet opstelt. Maar goed, je bent natuurlijk ook gestoord als je hem als diepe spiets neerzet met twee naar binnenkomende flankspelers... Van Persie is een geweldige speler, een van de beste ter wereld. Beter dan Ronaldo. Hij is alleen (zoals elke spits) heel erg afhankelijk van het team. Huntelaar in de spits, Van Persie op 10 (zoals heel Nederland roept zo onderhand), Kuyt rechts en Sneijder vanaf links. Gewoon doen.
Eens met wat je zegt over van Persie, wereldspeler, niet eens met je gedachte over van Bommel, van Marwijk is gek genoeg om hem weer er in te flikkeren.
 
Ik heb letterlijk elke wedstrijd van Arsenal gezien afgelopen jaar en op basis van wat ik gezien heb ben je gestoord als je hem niet opstelt. Maar goed, je bent natuurlijk ook gestoord als je hem als diepe spiets neerzet met twee naar binnenkomende flankspelers... Van Persie is een geweldige speler, een van de beste ter wereld. Beter dan Ronaldo. Hij is alleen (zoals elke spits) heel erg afhankelijk van het team. Huntelaar in de spits, Van Persie op 10 (zoals heel Nederland roept zo onderhand), Kuyt rechts en Sneijder vanaf links. Gewoon doen.

Beter dan Ronaldo?
 
vind het leuk dat iedereen die niks van predictiemodellen ivm kansberekening snapt veel waarde hecht aan die "12.5% om door te gaan". Vandaag al stuk of 5 keer gehoord.
 
Beter dan Ronaldo?

Ja.

Alle ronaldo fans die ik ken zijn niet om te praten.
ronaldo is overrated imo.

Ja.

Eens met wat je zegt over van Persie, wereldspeler, niet eens met je gedachte over van Bommel, van Marwijk is gek genoeg om hem weer er in te flikkeren.

Dat zeker. Ik basseer mijn gevoel op de manier waarop Bommel het veld uit ging. Hij had echt een blik dat hij z'n laatste wedstrijd had gespeeld. Maar wellicht zit ik er naats.
 
Beter dan Ronaldo :roflol: Ronaldo is de meest complete voetballer ter wereld, die heeft praktisch alles. En qua scorend vermogen moet hij niet onderdoen voor Van persie, integendeel.
 
Beter dan Ronaldo :roflol: Ronaldo is de meest complete voetballer ter wereld, die heeft praktisch alles. En qua scorend vermogen moet hij niet onderdoen voor Van persie, integendeel.

Hij kan beter acteren dan messi, thats it.
:trollface:
 
Hij is ook beter in egoïstisch zijn :trollface:
 
het is maar goed dat ze verloren hebben. Liggen ze er tenminste snel weer uit. Begin dat supporter geouwehoer weer goed zat te worden. Gaan ze ook nog eens de sportschool op woensdag dicht gooien voor die wedstrijd. Flikker op gek.
 
het is maar goed dat ze verloren hebben. Liggen ze er tenminste snel weer uit. Begin dat supporter geouwehoer weer goed zat te worden. Gaan ze ook nog eens de sportschool op woensdag dicht gooien voor die wedstrijd. Flikker op gek.

Serieus!? :roflol: Dat is wel aardig kansloos ja. Dat achterlijke gedoe om het EK heen hoeft voor mij ook niet zo.
 
Hij is ook beter in egoïstisch zijn :trollface:

dan ligt ie in balans met Robben :D
valt mij al heel de tijd op dat te vaak voor eigen succes gaat vanuit onmogelijke hoeken... is ie dan prima in positie om een voorzet te geven en dan probeert ie weer zo'n kansloos schot half vanop de flank ... mijlenver over en naast :rolleyes:
 
het is maar goed dat ze verloren hebben. Liggen ze er tenminste snel weer uit. Begin dat supporter geouwehoer weer goed zat te worden. Gaan ze ook nog eens de sportschool op woensdag dicht gooien voor die wedstrijd. Flikker op gek.

Hahahaha kansloos
 
Beter dan Ronaldo :roflol: Ronaldo is de meest complete voetballer ter wereld, die heeft praktisch alles. En qua scorend vermogen moet hij niet onderdoen voor Van persie, integendeel.

Erg veel scoren tijdens het EK doen ze niet ??? .
 
Je kan nog beter kuyt op de rechtsback zetten als vd wiel op dit moment. :lol:

louis van gaal yes GIF
 
Back
Naar boven