MuscleMeat

Nederland-Duitsland

Bezoekers in dit topic

Santoz zei:
Dudes, het is me wat met jullie Nederlanders.
Jullie hebben keer op keer een WERELDploeg, en ja als belg zijnde geef ik dat gerust toe en toch slagen jullie er nooit in serieuze prijzen te pakken.
Maar iets in mij zegt dat het deze keer wel min of meer raak zal zijn in Duitsland, wereldkampioen zal moeilijk worden maar ik schat jullie toch hoog in voor een 3de plaatsje ofzo...
Wat vanavond betreft, ik ga voor een 2-1 voor Holland

Je moet in 1 ding heel goed zijn, zoals Italianen dat zijn in verdedigende counters. Of Brazilianen met hun absurd getalenteerde dribbelaars. Nederlanders zijn te allround en moeten het hebben van balbezit en dat soort ploegen wacht gewoon af.

Het word altijd een keer onderschept bij een sterke ploeg en dan slaan ze lullig hun slag.
 
Santoz zei:
Dudes, het is me wat met jullie Nederlanders.
Jullie hebben keer op keer een WERELDploeg, en ja als belg zijnde geef ik dat gerust toe en toch slagen jullie er nooit in serieuze prijzen te pakken.
Maar iets in mij zegt dat het deze keer wel min of meer raak zal zijn in Duitsland, wereldkampioen zal moeilijk worden maar ik schat jullie toch hoog in voor een 3de plaatsje ofzo...
Wat vanavond betreft, ik ga voor een 2-1 voor Holland

Als Jaap Stam weer voor het Nederlands elftal gaat spelen, worden we wereld kampioen :yes:, hij heeft uitzonderlijke klasse als verdediger en kan het verschil maken als het er op aan komt ;)
 
Rust nu, al 1 punt voor nederland :banana:
 
Nog twee en mijn voorspelling komt uit :D, had trouwens makkelijk gekunt, buiten dat goal nog zeker 3 100% kansen :cool:

We gaan winnen :rocknana: :banana:
 
shit wrom ging die er niet in 89ste minuut door die duitser?
bijna weer een juiste voorspelling LOL
 
V O E T B A L S U C K S


enigste voordeel aan voetbal ----> de gym voor jezelf:D
 
Ik denk niet dat ik mn kostbare tijd ga verknoeien aan dat hele WK.

Toch weer typisch Hollands, achter de feiten aan lopen..... :rolleyes: :cool:
 
is WK aan de gang?
 
ben echt voor 100% leek op voetbalgebied :)
 
jay_c zei:
ben echt voor 100% leek op voetbalgebied :)

WK begint pas over een tijd :P dit was vriendschappelijk. de kwalificaties voor het aankomende WK zijn wel al een tijd bezig :)
 
Potverdomme zeg want zonde, we hadden dit moeten winnen gvd :mad:

Trouwens gefeliciteerd met je 1500ste post bro :D
 
hoevele is t gewordne dan
 
ja 2-2, echt zonde gvd
 
Nooit uit het oog verliezen: met Duitsers heb je nooit gedaan... ;)
 
Back
Naar boven