AndroidHealthClinic

Nederland - Ijsland

Bezoekers in dit topic

Bruno toch :( ---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ---------- Nou Danny, vertel het maar.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Toch even zn horloge omgedaan in de rust die robben.

Viel mij ook al op hehe, dikke Hublot zeg.

Lekker slim en professioneel van die negert Indi om na te slaan en rood te krijgen in het begin van de wedstrijd.

Daarna krijg je nog zo'n slimme tackle van van der Wiel, terwijl je weet dan Cillessen nooit een penalty gaat tegenhouden in z'n hele carrière.

Nederland verdient het ook gewoon niet :)
 
We kunnen Indi en Van der Wiel wel de zwarte piet toespelen maar het was een collectieve wanvertoning.
 
Kan alle kanten op, 11 tegen 11, bal is rond.

8-0

Ik was even vergeten dat Nederland slecht is. Blind, BMI, Vd Wiel, Cillessen. :roflol:

Jammer dat Turkije nog een goal tegen kreeg.

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:34 ----------

Huntelaar is ook altijd de klos. :roflol:

Had mijn inziens basisspeler moeten zijn op de voorbije toernooien, altijd maar die Persie die er niets van bakte.

InB4 goal tegen Spanje

Van Persie is een debiel. Ik was blij dat hij vandaag niet speelde.
 
Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:34 ---------- Van Persie is een debiel. Ik was blij dat hij vandaag niet speelde.
Nee gelukkig speelde hij niet, goede wedstrijd ook zonder hem.
 
Met Van Persie was het 0-5 geworden.
 
Eigenlijk wel jammer dat RvP niet speelde. Dan had Pierre weer wat te zeiken op hem.
 
Wat een afgang. Alles onder de maat. Natuurlijk ook pech maar dan nog. De jonge spelers maken geen stappen en de ouderen worden langzaam aan wat minder. Dan blijft er erg weinig over, zo weinig dat IJsland niet eens minder was.
 
God, wat een geluk dat die letten of litouwers of wat het ook zijn nog er een in legde in de 91e minuut.

Klaassen eruit, Seedorf erin. fuck it -- fuk het
 
Back
Naar boven