MuscleMeat

UEFA Country Ranking (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Netjes van PSV :) Goed voor de ranking!
 
Ik zag net dat Nederland nu in de ranglijst onder TSJECHIË staat.

Ik snap alleen niet waarom Nederland directe plaatsing naar CL heeft dit seizoen, en Tsjechië niet.
 
Ik zag net dat Nederland nu in de ranglijst onder TSJECHIË staat.

Ik snap alleen niet waarom Nederland directe plaatsing naar CL heeft dit seizoen, en Tsjechië niet.

omdat je naar de lijst van dit jaar zit te kijken, die geldt voor de plaatsen van de uitkomst van volgend seizoen.

Er zit altijd een jaar timelag in.
 
Vraag me echt af hoever Nederland nog zal gaan zakken.
 
6 teams is teveel voor NL. Zullen wel weer omhoog kruipen nu met 5. (Punten delen door 5)
 
Nou Ajax toon eens dat jullie Godenzonen zijn en zorg voor 2 teams in de CL. We hebben de punten broodnodig.
 
Laatst bewerkt:
Nou Ajax toon eens dat jullie Godenzonen zijn en zorg voor 2 teams in de CL. We hebben de punten broodnodig.

eerder stumpertszonen man man man wat een blamage
 
NL stelt al jaren niks meer voor. Die hele ranking is ook een farce. Money talks. Er zijn geluiden dat de grote clubs een andere richting op willen met de CL. Waar alleen de beste en grootste clubs tegen elkaar spelen en veel frequenter- zou aantrekkelijker zijn voor jan met de pet. Dat levert mogelijk tot 40% meer TV gelden op. Gevolg zou zijn dat NL niet eens meedoet qua directe plaatsing.
 
NL stelt al jaren niks meer voor. Die hele ranking is ook een farce. Money talks. Er zijn geluiden dat de grote clubs een andere richting op willen met de CL. Waar alleen de beste en grootste clubs tegen elkaar spelen en veel frequenter- zou aantrekkelijker zijn voor jan met de pet. Dat levert mogelijk tot 40% meer TV gelden op. Gevolg zou zijn dat NL niet eens meedoet qua directe plaatsing.
Italië, Duitsland, Spanje en Engeland zouden 4 directe plaatsen krijgen volgens het nieuwe plan omdat de topteams dreigden een eigen league te beginnen.
 
top loting voor brugge en de coefficient, minder voor psv
 
bloody hell, als alles blijft zoals het nu is zit er geen enkele Belgische ploeg onder pot 2 voor de europa league. Dan ligt alles open voor een +10 coefficient.

Het hangt af van of een ploeg boven gent het nog haalt, bate ligt eruit, sparta praag moet nog scoren om door te gaan.

en sparta staat voor...

Spijtig, maar die 0.45 voor de coefficient en voor het eerst 5 teams in de poulefase maakt veel goed.

Tenzij Arouca het nog flikt...
 
Laatst bewerkt:
2 gewonnen 1 gelijk


Goed voor de ranking
 
Toch weer mooie resultaten. Hopelijk trekken ze dit door :)
 
2 verlies, 1 gelijk en een winst. Had slechter gekund.
 
Ben benieuwd wat de eisen voor de CL gaan worden als de toplanden 4 deelnemers krijgen. Als de eredivisie kampioen ook voorronde moet gaan spelen dan lijkt meedoen al lastig te gaan worden.
 
Ben benieuwd wat de eisen voor de CL gaan worden als de toplanden 4 deelnemers krijgen. Als de eredivisie kampioen ook voorronde moet gaan spelen dan lijkt meedoen al lastig te gaan worden.
Vond dat plan destijds helemaal niet slecht om België, Zwitserland, Nederland, Portugal en andere mindere grote landen jn 1 competitie te laten uitkomen.
 
Back
Naar boven