XXL Nutrition

Nieuws Nederland verhoogt alcoholgrens voor tieners.

Bezoekers in dit topic

+1

Werk zelf in een slijterij, en dan gaat er 1 van 18+ naar binnen en wachten ze vriendjes om het hoekje :rolleyes:

Eerder ging er 1 van 16 naar binnen voor een krat bier, voor zn vriendjes die dus 14 of 15 waren. Het scheelt toch weer.

Ben ook tegen betutteling, maar als er dan toch een minimum leeftijd voor alcohol moet zijn, omdat mensen dat niet zelf kunnen regelen, lijkt 18 me het meest logische.
 
Lees veel berichten dat het niet werken zal, maar denk eerlijk gezegd dat het een begin is. Om het probleem op te lossen zullen ze toch ergens moeten beginnen, er zal waarschijnlijk meer controle op komen, boetes en dergelijke. Heb der wel vertrouwen in :)

De eerste jaren zal het ook niet werken lijkt mij, genoeg ouders zelfs die zullen zeggen dat een paar drankjes niet kwaad kan, aangezien het voor deze regel ook kon. Maar het lijkt me dat na een x aantal jaren het toch wel ingeburgerd raakt. Heb er ook wel vertrouwen in.
 
De eerste jaren zal het ook niet werken lijkt mij, genoeg ouders zelfs die zullen zeggen dat een paar drankjes niet kwaad kan, aangezien het voor deze regel ook kon. Maar het lijkt me dat na een x aantal jaren het toch wel ingeburgerd raakt. Heb er ook wel vertrouwen in.

Na verloop van tijd zullen ze merken dat deze simpele oplossing niet werkt, dus komen er andere oplossingen bij als controle's etc. Mooi begin dan toch ?
 
Na verloop van tijd zullen ze merken dat deze simpele oplossing niet werkt, dus komen er andere oplossingen bij als controle's etc. Mooi begin dan toch ?

Ik ben ook voor :)
 
Na verloop van tijd zullen ze merken dat deze simpele oplossing niet werkt, dus komen er andere oplossingen bij als controle's etc. Mooi begin dan toch ?

idd, en dan moeten er weer ambtenaren aangesteld worden om het te controleren en gooien ze een zak geld er tegenaan om te onderzoeken wat half Nederland al weet.
 
Back
Naar boven