AndroidHealthClinic

Nederland: Wat ga jij stemmen? (1 bezoeker)

Wat stem jij?

  • CDA

    Stemmen: 6 5,2%
  • ChristenUnie

    Stemmen: 1 0,9%
  • D66

    Stemmen: 1 0,9%
  • GroenLinks

    Stemmen: 3 2,6%
  • Lijst Pim Fortuyn

    Stemmen: 9 7,8%
  • PvdA

    Stemmen: 10 8,7%
  • SGP

    Stemmen: 1 0,9%
  • SP

    Stemmen: 15 13,0%
  • VVD

    Stemmen: 37 32,2%
  • 1NL

    Stemmen: 11 9,6%
  • Ik ben Belg

    Stemmen: 21 18,3%

  • Totaal stemmers
    115

Bezoekers in dit topic

Ach ja van die flipperende knipperbol zijn we ook weinig wijzer geworden. Alleen ben ik niet bang voor nog 4 jaar bruin beleid, het zal me eerlijk gezegd aan de reet roesten. Eet er geen boterham minder om, koop er geen camera minder van, ga er niet minder op vakantie van etc.
 
Ach ja van die flipperende knipperbol zijn we ook weinig wijzer geworden. Alleen ben ik niet bang voor nog 4 jaar bruin beleid, het zal me eerlijk gezegd aan de reet roesten. Eet er geen boterham minder om, koop er geen camera minder van, ga er niet minder op vakantie van etc.

En ik ook niet. Word het SP PVDA dan wel:D
Dan ga ik op hongerdieet:D
 
VVD!!

Milieu moet je aanpakken in de meest vervuilende landen, waar je met 100euro nog 100% verbetering kan realiseren niet hier in NL.. miljoenen investeren en een paar promile verbetering....

Precies bro :thumbs:
 
Zou je goed doen kerel! ;):D

Pff krijg ik dan ook subsidies? Enige reden imo waarom mensen zo'n partij moeten stemmen. Als ze koos werkloos zijn en overal moeten aankloppen voor centen;)
 
Ik ga uiteraard VVD stemmen. Omdat ze net als het CDA een realistisch en verstandig beleid voor ogen hebben. Maar omdat ik tegen religie in de politiek ben en meer liberaal dan conservatief wordt het dus de VVD.

Ik zal ook uitleggen waarom ik niet op de linkse partijen stem: Omdat ze zichzelf tegenspreken. Een aantal voorbeelden:

Goenlinks wil goedkopere huizen, maar wil er geen bijbouwen omdat er allerlei rupsjes en torrtjes rondlopen die beschermd zijn, en ondertussen willen ze dat alle asielzoekers een generaal pardon krijgen, met als gevolg dat er morgen nog eens een miljoen voor de deur staan. Ook zijn ze bijvoorbeeld tegen kernenergie en tegelijkertijd voor minder CO2 uitstoot. Als je daar de tegenstrijdigheid niet van inziet moet je zeker op ze gaan stemmen.

De SP wil dat de het laagste salaris minimaal 1/3 is van het hoogste salaris. Ook willen ze de uitkeringen sterk verhogen. Aangezien die nu al in de praktijk ongeveer net zo hoog zijn als het minimumloon, zullen die dus hoger worden dan wat je verdient met een laagbetaalde baan. Mensen die nu veel verdienen zullen vaak gaan emigreren, en mensen die weinig verdienen gaan een uitkering trekken, misschien niet allemaal, maar 10% is al genoeg om zwaar in de problemen te komen, waardoor de belastingen nog verder omhoog moeten, en bedrijven en werkenden steeds meer naar het buitenland vertrekken, een vicieuze cirkel. Als je de harde realiteit hier niet van inziet moet je vooral SP gaan stemmen.

Voor de PvdA kan ik nog iets meer sympathie opbrengen maar het is in mindere mate hetzelfde verhaal als GL en SP.

De linkse gedachte is wel mooi, maar te gevoelig voor misbruik.

Ik hoor graag tegenargumenten!
 
Hehe, zoals ik al zei is het maar goed dat mensen niet weten wat er precies speeld. Je weet niet waar je het over praat. Ik wist ook niet in hoeverre terreur hier aanwezig was totdat ik hem had gesproken. Ik heb al meerdere malen met hem gebabbeld en afgelopen zondag een uurtje ongeveer en mijn oren stonden echt te klapperen.
De eenheid die heel lang ter discussie stond en die er pas sinds juni of zo zou zijn is er dus al ietsjes langer. Iets meer als een jaar nu.
En geloof mij nu maar dat die jongens geen kattepis zijn.
En je hoeft me niet te geloven, maar als jij weet hoe vaak die gasten uitrukken per week schrik jij je een hoedje, en dat is niet wegens een autodiefstal hoor.

ik blijf er bij ... niet overdrijven ... die vriend van je zal zich zelf vast een hele man vinden... en wie weet terecht maar om maar iets te noemen in een stad ter grote van Eindhoven vertrekt de brandweer ook 5 - 10 per dag voor een klus dat betekent nog niet dat er bij een van die klussen ook daadwerkelijk slachtoffers vallen...(grootste gedeelte is zelfs loos alarm) dat jouw zogenoemde swap team af en toe is buiten gaat spelen wil nog niet zeggen dat ze altijd tegenover gewapende terroristen staan... en dan nog als die " terroristen " echt een beetje ballen zouden hebben dan hoeven ze echt geen jaren te plannen voor een dodelijk ramp.... een beetje industrieterrein met gevaarlijke stoffen kan al een aardig schade beeld opleveren. Dus of ze zijn te achterlijk of het zijn jochies (broertje samir A zeker) die een veel te grote bek hebben en daardoor vrij vlot worden opgepakt.. ga gewoon lekker in de metro... niemand die je iets zal doen..
 
Ach ja van die flipperende knipperbol zijn we ook weinig wijzer geworden. Alleen ben ik niet bang voor nog 4 jaar bruin beleid, het zal me eerlijk gezegd aan de reet roesten. Eet er geen boterham minder om, koop er geen camera minder van, ga er niet minder op vakantie van etc.

zeker crimineel van beroep .... :cool:
 
pvv staat er niet bij
 
ik blijf er bij ... niet overdrijven ... die vriend van je zal zich zelf vast een hele man vinden... en wie weet terecht maar om maar iets te noemen in een stad ter grote van Eindhoven vertrekt de brandweer ook 5 - 10 per dag voor een klus dat betekent nog niet dat er bij een van die klussen ook daadwerkelijk slachtoffers vallen...(grootste gedeelte is zelfs loos alarm) dat jouw zogenoemde swap team af en toe is buiten gaat spelen wil nog niet zeggen dat ze altijd tegenover gewapende terroristen staan... en dan nog als die " terroristen " echt een beetje ballen zouden hebben dan hoeven ze echt geen jaren te plannen voor een dodelijk ramp.... een beetje industrieterrein met gevaarlijke stoffen kan al een aardig schade beeld opleveren. Dus of ze zijn te achterlijk of het zijn jochies (broertje samir A zeker) die een veel te grote bek hebben en daardoor vrij vlot worden opgepakt.. ga gewoon lekker in de metro... niemand die je iets zal doen..

Hehe, mag je dus denken;)
 
De perfecte partij voor mij is er niet. Maar zoals nederland er nu voorstaat heb ik zeer weinig te klagen. Uiteraard is er nog veel mis met het justitie en politie apparaat, maar apart daarvan loopt het allemaal wel lekker. Vooral op economisch gebied.

Moet er niet aan denken om die linkse schurken met hun klauwen aan mijn centen te zien komen en het vervolgens af te dragen aan de nietsnutten van de samenleving.
 
Wil wel eens weten waarom iemand op SP zou stemmen?
 
Zou hij een goede reden hebben? Ik vermoed dat het meer in de trant is van ik stem tegen VVD;)
 
Ik ga mijn keuze niet verdedigen, als ik lees waarom sommigen op een bepaalde partij stemmen is dat paarlen voor de zwijnen werpen.
 
Ik ga mijn keuze niet verdedigen, als ik lees waarom sommigen op een bepaalde partij stemmen is dat paarlen voor de zwijnen werpen.

dan bedoel je met parels waarschijnlijk geld en die zwijnen waarschijnlijk de VVD aanhang.
 
Back
Naar boven