AndroidHealthClinic

Nederlanders zien fusie met Vlaanderen wel zitten

Bezoekers in dit topic

stinovica

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 feb 2007
Berichten
299
Waardering
0
Nederlanders zien fusie met Vlaanderen wel zitten :rolleyes:


Twee derde van de Nederlanders ziet een samenvoeging van Nederland en Vlaanderen wel zitten. Ruim 85 procent is voor intensievere samenwerking met de Belgen. Dat blijkt dinsdag uit een onderzoek dat TNS Nipo in opdracht van RTL heeft uitgevoerd.

Meer dan 60 procent van de ondervraagden denkt dat beide 'landen' beter worden van een fusie. Een op de vijf Nederlanders denkt dat Nederland en Vlaanderen na samenvoeging geleid moeten worden door de Oranjes. Afschaffing van beide koningshuizen is volgens 16 procent de beste optie. 17 Procent denkt dat beide landen hun eigen koninklijke familie moeten behouden.

Ongeveer vijf van de zes respondenten (83 procent) denkt dat België zelfstandig blijft voortbestaan. Ongeveer 14 procent denkt dat dit niet het geval is. Een kwart van de Nederlanders denkt dat Vlaanderen en Wallonië gescheiden moeten worden.

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=DMF21082007_110
 
Hmmz, Vlaanderen... Is dat niet dat lelijke verpauperde stuk land ten zuiden van ons? Zullen wel weer veel centen heen gepompt moeten worden om het net zo verzorgd als NL te maken :p
 
What the ****??? Voorzover ik me kan herinneren is dit in NL uberhaupt nooit ter sprake geweest?! Geen idee hoe ze aan die info komen. Had Maurice de Hond weer zakgeld nodig ofzo..:rolleyes:

monsterreadingskills

tns nipo
onderzoek
 
Ze hebben mij niks gevraagd... dus crap onderzoek
 
doe mij maar nederlanders in plaats van de walen dan :thumbs:
 
Hmmz, Vlaanderen... Is dat niet dat lelijke verpauperde stuk land ten zuiden van ons? Zullen wel weer veel centen heen gepompt moeten worden om het net zo verzorgd als NL te maken :p



Wij hebben veel allochtonen....hun veel kinderverkrachters.....wat zal dat worden over 20 jaar.:eek::D
 
Grappig om die ontwikkelingen te volgen bij onze zuiderburen.
Wat hebben jullie tegen de Walen? :p
 
Laat ik net dit artikel lezen. Het is dus geen grap:o Bijgevoegde poll bevestigd de cijfers ook nog eens:scratch:
Planet - Nederlanders voor fusie met Vlaanderen

Geen idee eigenlijk wat ik hier nou van moet denken. Overigens zie ik het niet gebeuren dat Vlaanderen bij Nederland gevoegd zal worden. Dat zal de politiek vast niet accepteren.
 
het zou onze wegen alvast ten goede komen :D
 
Wij hebben veel allochtonen....hun veel kinderverkrachters.....wat zal dat worden over 20 jaar.:eek::D

Gewoon alle allochtonen en pedo's naar het Vlaanderen-gedeelte verplaatsen en alle normale Belgen naar het Nederlandse gedeelte verplaatsen.:D
 
Back
Naar boven