MuscleMeat

Nederlanders zien fusie met Vlaanderen wel zitten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja idd, liever vandaag dan morgen.

Dan kan Vincent Kompany naast boulharouz spelen bij oranje.
 
Hmmz, Vlaanderen... Is dat niet dat lelijke verpauperde stuk land ten zuiden van ons? Zullen wel weer veel centen heen gepompt moeten worden om het net zo verzorgd als NL te maken :p
Haha ja, vandaar dat ik hier overal Nederlanders zie op het strand, als ik vraag waarom dan zeggen ze 'het strand is hier beter en mooier ??? En dan hebben we het nog niet over de duurdere streken waar ze zijn komen wonen in bijv. Antwerpen Noord. Vlaanderen is vrij rijk hoor, alleen houd Wallonië ons helaas tegen om nog verder te verbeteren :(
 
Nee geen goed idee, wat ik wel een goed idee vind is vlaanderen samen met brabant. Brabant is toch de beste provincie van Nederland:D en dan samen een nieuw machtig land vormen:evilred:
 
Haha Brabant is niet zo geweldig hoor.
 
Ik ben tegen, want dan zou ik ineens een landgenoot van een paar mongolen zijn.

Ik noem geen namen(18fitie, santino88, roxxe)
 
Ik ben tegen, want dan zou ik ineens een landgenoot van een paar mongolen zijn.

Ik noem geen namen(18fitie, santino88, roxxe)

wist niet dat BIG T ook in belgie woonde:cool:

oeps nu krijg ik pak slaag:cool:
 
Niet liegen bassie, jij dweept gewoon met belgen.

:orly:

Ik wil niet eens geassocieerd worden met Belgen.

De enige reden waarom ik Belgie als locatie heb. Is, omdat ik dan af en toe wat posts kan plaatsen die nergens opslaan, en dan verwijs ik gewoon naar mijn locatie.
 
:orly:

Ik wil niet eens geassocieerd worden met Belgen.

De enige reden waarom ik Belgie als locatie heb. Is, omdat ik dan af en toe wat posts kan plaatsen die nergens opslaan, en dan verwijs ik gewoon naar mijn locatie.

O jee.....:eek: een lepe Hollander :rolleyes: :D
 
Aan me nooit niet!

Alleen al het wegennet restaureren kost ons allen onze loonstrookjes.

Op de kaart van Europa wordt onze Picasso vorm een schilderij van een zwerver uit Brussel.

We krijgen er een lading allochtonen bij en Wilders haren reiken tot de grond

De Tweede kamer gevuld met Vlamen, hou die frietlucht lekker op de Kermis van Antwerpen

En wie wordt er koning, Alexander of Koning Philiph? ( Weet z'n naam niet!)
ik zou al vast beginnen te intregreren

in het vervolg is het niet meer "Aan me nooit niet!" maar "Amai nie"
 
:orly:

Ik wil niet eens geassocieerd worden met Belgen.

De enige reden waarom ik Belgie als locatie heb. Is, omdat ik dan af en toe wat posts kan plaatsen die nergens opslaan, en dan verwijs ik gewoon naar mijn locatie.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
belangrijker is dat we eerst van die walen afgeraken
 
Waarom beginnen jullie gewoon niet een burgeroorlog zoals onderling Hamas en Fatah dat ook deden? Dan stelt Nederland zich op als Iran voor de benodigde intelligentie om de raketten efficient de doelen te laten raken.
 
Waarom beginnen jullie gewoon niet een burgeroorlog zoals onderling Hamas en Fatah dat ook deden? Dan stelt Nederland zich op als Iran voor de benodigde intelligentie om de raketten efficient de doelen te laten raken.

Puik plan! :thumbs: Als beide partijen dan zijn en uitgedund maken we hen tot onze slaven!
 
Aan me nooit niet!

Alleen al het wegennet restaureren kost ons allen onze loonstrookjes.

Op de kaart van Europa wordt onze Picasso vorm een schilderij van een zwerver uit Brussel.

We krijgen er een lading allochtonen bij en Wilders haren reiken tot de grond

De Tweede kamer gevuld met Vlamen, hou die frietlucht lekker op de Kermis van Antwerpen

En wie wordt er koning, Alexander of Koning Philiph? ( Weet z'n naam niet!)


Momenteel is 't Albert. Filip is z'n zoon. Je zou beter eens de achtergrond van je toekomstige heersers beginnen leren! :study:
 
Haha :nowai:

Laat ze het daar maar uitzoeken, we betalen ons al scheel aan belasting.
 
Ik denk dat indien Vlaanderen onafhankelijk wordt en een soort samenwerking/fusie met Nederland zou kunnen overeenkomen, we serieus het meest welvarende /democratische en misschien wel rijkste land ter wereld zouden kunnen worden. Maar zolang de politiek er niet klaar voor is kan je alleen dromen van zulk utopia.
 
Back
Naar boven