XXL Nutrition

Nederlanders zien fusie met Vlaanderen wel zitten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DE MÉÉÉÉSTE DROOOMEN ZIJN BEDROG!.....LLALLALALLLALALALLALAAAAAHH :rocknana:
 
DE MÉÉÉÉSTE DROOOMEN ZIJN BEDROG!.....LLALLALALLLALALALLALAAAAAHH :rocknana:
Maar als ik wakker word naast jou dan droom ik nog.

Ik voel je adem en zie je gezicht je bent een droom die naast me ligt!

LALALALALALAAAAH!!! :rocknana:
 
We zijn allang samen, de EU heet dat.

Het heeft weinig zin om dan op een tweede manier samen te gaan lijkt me.
 
We zijn allang samen, de EU heet dat.

Het heeft weinig zin om dan op een tweede manier samen te gaan lijkt me.
Goed punt, daarom Vlaanderen maar een onafhankelijk staat maken, en dan goede samenwerking opbouwen met Nederland, als deelstaten in EU. Wallonië mag wat mij betrefd bij Frankrijk.
 
Goed punt, daarom Vlaanderen maar een onafhankelijk staat maken, en dan goede samenwerking opbouwen met Nederland, als deelstaten in EU. Wallonië mag wat mij betrefd bij Frankrijk.

idd een goed plan, van de walen geraken we wel nog af, anders kunnen we moeilijk nog van een democratie spreken...
 
wat is dit weer voor gezeik?

natuurlijk gaan we niet bij nederland ... we willen juist onafhankelijkheid, als we die eenmaal hebben gaan we echt weer niet met een ander minderwaardig deel samengaan ???

neen Vlaanderen moet gewoon een natie worden en dat koningshuis kan men reet likken. we redden het wel met alleen een eerste minister.
 
zou wel goed zijn voor nederland ....volgens mij is vlaanderen rijker als nederland allee dan gaat ons geld weer naar nederland ipv naar de walen dus dat maakt dan ook al niet uit...
 
Die gaan echt niet fusioneren. Wil jij, als Belg, in het rechtssysteem van Nederland komen?

Of stoofvlees en frieten (pattat en karbonaden) uit de muur halen? :p
 
Ik denk dat nederland noch vlaanderen elkaar nodig hebben. Een nauwere samenwerking op het vlak van in- en export, technologie, kennis en politie kan dan weer geen kwaad. :)
 
als dat zo vlot gaat gaan als de coffee-shop kwestie zijn we nog ff gerust...
 
Alle (niet-geïntegreerde) buitenlanders uit Nederland en Vlaanderen sturen we naar Wallonië!
Het Belgische koningshuis moet ontbonden worden en ze moeten gaan werken voor hun geld!

Ik ben voor...:D
 
Haha ja, vandaar dat ik hier overal Nederlanders zie op het strand, als ik vraag waarom dan zeggen ze 'het strand is hier beter en mooier ??? En dan hebben we het nog niet over de duurdere streken waar ze zijn komen wonen in bijv. Antwerpen Noord. Vlaanderen is vrij rijk hoor, alleen houd Wallonië ons helaas tegen om nog verder te verbeteren :(

Dus jij loopt smiddags over het strand, en dan denk je: "Hé daar zitten een paar nederlanders even vragen hoe die hier nu terecht zijn gekomen!" en dan stap je op ze af en zeg je: "Eh uh, waarom zit je hier eigenlijk?" :D
 
Inderdaad en dan zeggen die: "Nou omdat het strand hier mooier en beter is. Of wat dacht jij dan?" Heb ik ook al tig keren gevraagd aan de Nederlandse bezoekers.
Aan de Russen ook maar maar die brabbelen iets raars en laten dan revolver zien...zo zie je maar.
 
Ach.. het forum heet toch niet voor niks dutchbodybuilding.com ipv dutchbelgianbodybuilding.com ondanks onze belgische admin.. ;)
 
dutch: nederlands
In de zin van nederlandstalig forum...
Wij spreken dan wel het dialect Vlaams maar onze officiële taal is nog steeds het Nederlands.
 
dutch: nederlands
In de zin van nederlandstalig forum...
Wij spreken dan wel het dialect Vlaams maar onze officiële taal is nog steeds het Nederlands.

Niet zeuren vanaf nu heet dat Vlaams, als we afscheuren dan langs boven en onder.
 
Goed punt, daarom Vlaanderen maar een onafhankelijk staat maken, en dan goede samenwerking opbouwen met Nederland, als deelstaten in EU. Wallonië mag wat mij betrefd bij Frankrijk.

:stupid:
 
Wedden dat álle belgen bij Nederland willen komen als ze snappen dat ze ons drugsbeleid over gaan nemen :D
 
Back
Naar boven