XXL Nutrition

Nederlands Kampioenschap Vrachtwagentrekken

Bezoekers in dit topic

Anoniem80

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
5.972
Waardering
87
Lengte
1m94
Massa
134kg
Nederlands Kampioenschap Vrachtwagentrekken voor teams

6 september 2008 te Utrecht


Zijn er mensen van hier die hier aan meedoen?

Als ik zo die pics zie van vorig jaar is het misschien wel leuk om hier aan mee te doen. (al heb ik nog nooit een vrachtwagen getrokken)
 
ik wil hier idd aan meedoen.
 
komen kijken misschien wel, maar meedoen niet
 
ja net zoals vorgen jaar doe ik en dennis gort samen mee.
 
Ik heb me gisteren ingeschreven voor het Kampioenschap Vrachtwagentrekken (individueel) in Brunssum, 12 mei..

Meer mensen die hier aan meedoen??
 
Sucses guys!
 
Ik en Chewie doen hier dus aan mee.. Ik heb er nu al zin in ;)
 
Zo, dat was een gezellige dag. Jammer dat wij niet zo hoog zijn geëindigd.
 
Iemand nog foto's gemaakt?

En wat is de uitslag?
 
helaas omdat mn trainings maatje donderdag tijdens het trainen op de powerstrairs zn enkel verzwikte heb ik op het laatste moment mn zwaagertje kunnen regelen maar die heeft geen ervaring met sterkste man onderdelen wat resulteerde in een 17e plaats haha.
maar het was wel een leuke dag en we hebben het droog gehouden!
 
maurice hellenbrand en sarko alberts 1e plaats...
 
Wij 12e (Chewie en ik)

1. Maurice en Sarko idd
2. Pablo en Peter
3. Arno en Jan
4. Jimmy en Jeffrey ??
 
10. Henk Machiels en Stefan Arramach
11. Jules Bremers en Alex Moonen
12. Matthieu en Chewie
13. Ik en Robert Timmers
 
Erg leuke dag, alleen lag de locatie net niet super, want veel publiek was er niet. Maargoed, dat weet je vantevoren ook niet altijd.

Erg tof vond ik dat Sarko Ted van der Parre had weten te strikken als scheidsrechter. Enorm grote vent zeg. Niet normaal.

Verder gingen de twee onderdelen eigenlijk best goed, maar toch door een vrij sterk deelnemersveld konden we slechts de 13de plaats behalen.

Wel heel erg netjes dat dit keer iedere deelnemer een geldprijs heeft gekregen. Zo kun je toch een beetje de reiskosten eruit halen en dat is wel relaxed.
 
ik en pablo hebben een super dag gehad..... we hebben nog nooit samen getraint op dit onderdeel...... en toch 2de.......

volgend jaar zijn we er zeker weer...

en dan hebben we wel samen getraint haha
 
harness pull vond ik ZWAAr zeker op het einde, me benen liepen vol, ik ging beginner foutjes maken...ach ja van geleerd.
Hand over hand ging imo wel goed, iets sneller snelheid bouwen en we komen er wel !
 
Back
Naar boven