Fitness Seller

Nederlandse benzine duurste ter wereld.

Bezoekers in dit topic

waarom liepen ze gewoon niet op water?:rolleyes:
 
RobertHosper zei:
waarom liepen ze gewoon niet op water?:rolleyes:
Moet je je auto Jezus noemen :D Flauw, ik weet het.
 
nee, ik noem mijn wagen Beamer:D
 
ik tank LPG-G3 voor 38 cent de liter; gemiddeld verbruik 1 op 8


een week woon-werkverkeer met eigen auto kost me ongeveer 45 euro, terwijl ik aan reiskosten vergoeding er 160 euro voor terugkrijg van me baas ( 900 km/week) :D :D
 
Wisten jullie trouwens dat de meeste landen geen wegenbelasting kennen? Die heffen tol of proppen het in de benzineprijs (Duitsland).

We betalen hier trouwens belasting over accijns, nog krommer krijg je het niet.
 
Om ff tegendraads te doen: wat ik niet begrijp is; dat men er nog altijd niet in geslaagd is om auto's even goed op water (of alleszinds een goedkopere brandstof) te laten rijden.
Het blijft steeds bij tests...
We staan zo ver in onze wetenschap maar zoiets lijkt haast onmogelijk, kan toch niet!? Of ben ik nu naïef en zitten er andere factoren achter...?
 
builderB zei:
auto's sucken imo sowieso, als er iets is wat ons mensen een aanslag doet plegen op alles wat ons lief is, is het imo wel de AUTO. Met gigantische snelheden bewegen we ons steeds gestresster van plek naar plek. Ik ben 22, heb geen rijbewijs en ben voorlopig ook nog niet van plan m te halen, zin hierin wordt alsmaar kleiner.
Mensen hebben gewoon heel veel moeite met het inleveren van een overschot aan luxe en dat is denk ik ook een punt dat meespeelt. Als je al een auto kan rijden, zit je behoorlijk goed.

Dit is echt een van de ergste boomknuffelposts die ik ooit heb gelezen ???

Ontopic : Boeie, gewoon zuiniger rijden... Ik ben er echt niet minder van gaan rijden. (Ik heb dan wel een redelijk zuinig autotje, groot voordeel).
 
Santoz zei:
Om ff tegendraads te doen: wat ik niet begrijp is; dat men er nog altijd niet in geslaagd is om auto's even goed op water (of alleszinds een goedkopere brandstof) te laten rijden.
Het blijft steeds bij tests...
We staan zo ver in onze wetenschap maar zoiets lijkt haast onmogelijk, kan toch niet!? Of ben ik nu naïef en zitten er andere factoren achter...?

Het kan al lang, alleen levert het de olie maatschappijen (die dus ook de onderzoek doen) meer op om voorlopig nog de auto's op benzine te laten rijden
 
dr zijn van die lolbroeken die hun wagen op frituurvet kunnen laten lopen:D helaas zijn de klabakken er dan als kippen bij om dat de kiem in te smoren:(
 
RobertHosper zei:
dr zijn van die lolbroeken die hun wagen op frituurvet kunnen laten lopen:D helaas zijn de klabakken er dan als kippen bij om dat de kiem in te smoren:(
Is frietvet toch voor iets goed :)
 
In principe kan iedere diesel (de nieuwste met een kleine aanpassing) op plantaardige olie lopen. Je bent zuiniger, CO2 neutraal (omdat de planten waar dit van gemaakt wordt net zoveel CO2 opnemen als je uitstoot) en het scheelt je ongeveer een euro per liter. Als de politie/douane je pakt kun je het aan laten komen op een proces omdat er nergens in de wet wordt gesproken over "officiële" brandstoffen of een verplichting om accijns over brandstof te betalen.

Ik heb zelf drie auto's maar met deze prijzen wordt het rijden ervan idd belachelijk. Zeker omdat ik er voor één gelode super nodig heb. Mijn volgende wordt er zeker één op gas.
 
Ik rijd gelukkig een auto van hetw erk, maar is niet meer te betalen nee. Maar wie laat hem nu dan ook daadwerkelijk staan?
 
EricR zei:
Geen rijbewijs, geen auto. Gewoon op de fiets. Auto is gewoon onbetaalbaar, gezellig iedere maand 300-400 euro minimaal wegbrengen.


wat voor een auto rijd jij? ik ben zon 70-80 euro per maand kwijt voor me oto :) inclusief benzine.. (rij ook maar een km of 60 per week)
 
Frenkpie zei:
wat voor een auto rijd jij? ik ben zon 70-80 euro per maand kwijt voor me oto :) inclusief benzine.. (rij ook maar een km of 60 per week)
Wat voor auto zou ik rijden zonder rijbewijs? ;) :D Maar een gemiddelde auto kost gewoon 300 tot 400 euro per maand. Feit, je moet je afschrijving , verzekering, motorrijtuigenbelasting, benzine en onderhoud meenemen. Dat zal voor een wat oudere auto inderdaad minder zijn, mede door de lage aanschafwaarde. Maar dan nog zit je zo aan de 200 euro per maand.
 
http://www.telegraaf.nl/binnenland/24226351/Accijns_brandstof_bevroren.html

Wist niet dat het zo sterk leefde, want ik rijd zelf lease auto.... maar voor jullie dan hè?!

sorry dat het zo lang duurde, maar ik had ff tijd wat contacten aan te wenden :D
Ik hoefde niet veel woorden te gebruiken, maar het was iets in de strekking van bodybuilders, grote sterke mannen, woedend, knokploeg en nog een paar dingen... kreeg gelijk aan de andere kant van de lijn een begrijpende reactie terug... en zie daar het resultaat... ;)
 
Ik viel laatste achterover toen ik de teller in het oog aan het houden was, ging ging lekker over de 5O pleuro's , 55, 60...63!!!! voor een stomme tank van een VW Golf.

Je zou denken dat je Piper Heidsieck aan het tanken bent :mad:
 
Ben ik blij dat ik een leaseauto met een tankpas van de zaak heb :D

Ik rijd ruim 50.000 km per jaar. Ik moet niet aan denken om die diesel allemaal zelf te betalen.
 
Emile zei:
Ben ik blij dat ik een leaseauto met een tankpas van de zaak heb :D

Ik rijd ruim 50.000 km per jaar. Ik moet niet aan denken om die diesel allemaal zelf te betalen.

same here.. maar bij je volgende auto (en dus nieuw contract) zul je het verschil wel gaan merken... je zult voor hetzelfde bedrag een minder grote bak kunnen rijden... het moet ergens vandaag komen!

Je gaat dus in 2 jaar tijd terug van een dikke Audi A6 naar een A2
 
Back
Naar boven