MuscleMeat

Nederlandse benzine duurste ter wereld. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zelda

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2004
Berichten
13.160
Waardering
52
Volgens CNN moneyline is in Nederland de benzine duurder daan waar ook ter wereld.

Fantastisch hoe onze regering dit voor elkaar heeft gekregen. :thumbs:
 
Haha, jep!
Heel de wereld ziet dat wij dat kunnen opbrengen, dus moet het wel heel goed gaan in Nederland. Laten we daarnaar toe gaan, en de volgende migrantengolf is begonnen
 
Naar Venezuela verhuizen, zo'n beetje het goedkoopste ter wereld. De wijven zijn daar ook nog veel lekkerder. Enige probleempje, de criminaliteit is daar torenhoog.

Die hoer van een Brinckhorst wil nu nog niet eens de meevaller van de aardgasbaten (gekoppeld aan de olieprijs) terug geven aan de burgers. Lekker slim Laurens Jan, volgend jaar wordt de koopkracht al uitgehold door de basisverzekering en Laurens Jan vind dat we maar gewoon geld moeten gaan uitgeven.
 
Omdat er enkele kapitalisten en mongolen stinkend rijk willen worden en oorlogje willen spelen en veel macht willen hebben.
daar zijn wij de dupe van.. **** it! :D
 
RichardV zei:
Haha, jep!
Heel de wereld ziet dat wij dat kunnen opbrengen, dus moet het wel heel goed gaan in Nederland. Laten we daarnaar toe gaan, en de volgende migrantengolf is begonnen

Alleen als ze vergeten te tanken net voor de grens... komen ze niet zover ;)
 
Zag het net op telegraaf.nl.. Getver.. je zal 200km per dag rijden woon werk/ en training..

De onkosten vergoeding is al niet voldoende :(
 
Geen rijbewijs, geen auto. Gewoon op de fiets. Auto is gewoon onbetaalbaar, gezellig iedere maand 300-400 euro minimaal wegbrengen.
 
tsja, gelukkig ben ik niet de enige die zijn koopkracht ernstig heeft zien slinken, gedeelde smart is halve smart.
Van sparen komt de laatste tijd weinig en dan tank ik nog wel in Duitsland :D
 
EricR zei:
Geen rijbewijs, geen auto. Gewoon op de fiets. Auto is gewoon onbetaalbaar, gezellig iedere maand 300-400 euro minimaal wegbrengen.

minimaal en dan overdrijf je ook nog niet eens.
 
www.tankgoedkoper.nl of zo iets....

Bur, ik tank altijd bij HGA schilt al gauw 10 cent op een liter
 
vmiddag 30 euri getankt voor n lousy 22 liter:mad::shoot:
 
Zelda zei:
Volgens CNN moneyline is in Nederland de benzine duurder daan waar ook ter wereld.

Fantastisch hoe onze regering dit voor elkaar heeft gekregen. :thumbs:

Betalen wij ook niet het meest voor onze auto. ???
 
EricR zei:
Geen rijbewijs, geen auto. Gewoon op de fiets. Auto is gewoon onbetaalbaar, gezellig iedere maand 300-400 euro minimaal wegbrengen.

Als ik die auto niet nodig zou hebben voor m'n werk zou ik hem zeker wegdoen ja. Hoewel ik nu een groot deel van wat ik verdien weer uitgeef aan diezelfde auto, gaat nergens over. K*tland.
 
Boeit me niet, tank altijd voor 20 euro.
 
Lauw zei:
tsja, gelukkig ben ik niet de enige die zijn koopkracht ernstig heeft zien slinken, gedeelde smart is halve smart.
Van sparen komt de laatste tijd weinig en dan tank ik nog wel in Duitsland :D

Jij woont toch niet zo dicht bij de grens Lauw?

Decennia geleden is ook al Sinterklaas gespeeld uit het aardgaspotje en dat heeft op termijn ook niet echt positief uitgepakt. Dutch disease werd dat toen internationaal genoemd. :scratch:
 
ik heb een Duitse vriendin, en zodoende ben ik regelmatig in Deutschland (Keulen om precies te zijn, leuke stad.).

Laten ze dat aardgas geld maar gebruiken om te proberen de koopkracht structureel te verbeteren. Investeer het in infrastructuur ofzo.
 
****ing shit met die prijzen.
Serieus, je zou maar elke dag langs de hoeren rijden. Kun je net zo goed er 1 keer per week naar binnen gaan.

Of je moet in de baas zijn tijd er langs rijden en kun je een vergoeding van 0,18 cent per km vragen.

Ik probeer zelf zo min mogelijk te rijden, kost gewoon te veel.
 
Moet je wel een diesel hebben.
 
auto's sucken imo sowieso, als er iets is wat ons mensen een aanslag doet plegen op alles wat ons lief is, is het imo wel de AUTO. Met gigantische snelheden bewegen we ons steeds gestresster van plek naar plek. Ik ben 22, heb geen rijbewijs en ben voorlopig ook nog niet van plan m te halen, zin hierin wordt alsmaar kleiner.
Mensen hebben gewoon heel veel moeite met het inleveren van een overschot aan luxe en dat is denk ik ook een punt dat meespeelt. Als je al een auto kan rijden, zit je behoorlijk goed.
 
Back
Naar boven