XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws Nederlandse diplomaat mishandeld in Rusland

Bezoekers in dit topic

terecht, ophangen die diplomaten en het land uitzetten.
 
terecht, ophangen die diplomaten en het land uitzetten.

Eerst ophangen en dan het land uitzetten? Trouwens wel precies dé reactie die ik verwacht van een 32 jarige. :thumbup:
 
terecht, het land uitzetten die diplomaten en dan ophangen.
 
terecht, het land uithangen en dan opzetten die diplomaten.
 
Misselijk volkje die putin en zijn aanhangers...
 
Eerder al is Rusland door de EU gemaand om meer te doen aan racisme en extreem nationalisme in eigen land.

Maar ze hebben geen zwarte Piet.
 
Gaat Poetin nu excuses aanbieden aan Nederland :D
 
Van en paar daagjes terug:

D66-Europarlementariër Sophie in 't Veld

In 't Veld:

"We behandelen Rusland alsof het een normale democratie is, maar dat is het niet meer. Laten we niet net doen alsof daar alle normale mechanismen nog functioneren."


Prachtig die conflicten met Rusland dat zich door niemand de les laat lezen over niks (en terecht).
 
Laatst bewerkt:
Zou de Nederlandse schoonzoon van Poetin zijn vaderland niet even kunnen beschermen van "pa".
 
From Russia with love...

Poetin gaat echt never nooit geen sorry zeggen hoor :D
 
Timmermans zal wel excuus aanbieden namens de Russen. Wel sick spelletje spelen ze, ik bedoel waar gaat het over. Misschien zal die JSF toch wel handig zijn ooit :D
 
Timmermans zal wel excuus aanbieden namens de Russen. Wel sick spelletje spelen ze, ik bedoel waar gaat het over. Misschien zal die JSF toch wel handig zijn ooit :D
Reken daar maar niet op, aangezien er iets niet werkt in de jsf..

"De enige militaire missie die deze toestellen nu kunnen uitvoeren is een kamikaze actie. Ze kunnen nog geen enkele bom afwerpen, ze kunnen geen enkel luchtgevecht uitvoeren. Ze kunnen alleen vliegen bij mooi weer en niet in situaties waar de piloot moet terugvallen op zijn instrumenten. De JSF, ons nieuwste en beste gevechtsvliegtuig, mag op dit moment nog niet vliegen in weerscondities die een Cesnaatje van 60.000 dollar wel aankan."
 
Laatst bewerkt:
Timmermans zal wel excuus aanbieden namens de Russen. Wel sick spelletje spelen ze, ik bedoel waar gaat het over. Misschien zal die JSF toch wel handig zijn ooit :D
Al kopen we er 100 krijgen we nog steeds een zwaar pak slaag van Rusland. Gelukkig zit duitsland er tussen :D
 
Patriots terug halen en aan de grens zetten, dwing die bommenwerper volgende x maar te landen en de piloten de grens overzetten en het vliegtuig ontmanteld laten ophalen met een opleggen!
 
Whaha vind het altijd wel mooi die Nederlandse parlementariers die denken beetje indruk te kunnen maken op de Russen :roflol:

Hoop dat ze die greenpeace gasten nog ff hard vast zetten en goed onder handen nemen.
 
Patriots terug halen en aan de grens zetten, dwing die bommenwerper volgende x maar te landen en de piloten de grens overzetten en het vliegtuig ontmanteld laten ophalen met een opleggen!

Zou een aardige streek zijn! Denk wel dat je de wrath of mother Russia over je afroept.

Ben wel benieuwd naar wat nu daadwerkelijk de reactie zou zijn.
 
Back
Naar boven