XXL Nutrition

Nederlandse homoband gigantische hit op YouTube

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ghostrider vindt het heerlijk die plaatjes,..hij vraagt er steeds naar. :D
 
Nederlandse oude homo-kerel gigantische hit op singeltje...ook dood.
Brand maar los met jullie humor !!...

YouTube - Wim Sonneveld Het Dorp
Je gaat deze man toch niet vergelijken met die bende aandachtsnichten in dat eerste filmpje zeker, eerste is wansmakelijke goedkope crap om snel wat geld te verdienen, tweede is een man met goede stem die kan zingen.
 
ik vind het wel grappig
en het zijn geen types nichten
dat kan veeeeel erger

vind het leuk gemaakt en grappig om te zien

word wel wat ongemakelijk van de coïtusueler getinte stukken
maar ja.....
 
Buiten dat het heiligschennis is om Sonneveld te vergelijken met deze gayrakkers is het natuurlijk helemaal heiligschennis om 'Boys' van Sabrina te laten zien zonder stuiterende tieten. Perez Hilton moeten ze kielhalen onder een olietanker dat hij deze zooi onder de aandacht brengt.
 
Wow, Nederland word dadelijk alleen nog maar geasocieerd met homo's. Die openbaring zoals die belachelijke homo parades, bandjes zoals dit moeten echt verboden worden. Ongelofelijk het zal je zoon maar zijn...

Ja en wat dan nog?

Kom eens met inhoudelijke argumenten....
 
ik zou het sneu vinden om het te verbieden.als hun zich er goed bij voelen moeten ze het zelf weten.niemand die er last van heeft.
 
Wat een bekrompen mensen zitten hier zeg. Ga lekker in Urk of Staphorst wonen.
 
give a little uummmmmmmhhhh to me and i give a little uummmmmmmhh to you

*rrrrrrrrrrrrrrrr .. auuwtsch*





:D
 
Boys, boys, boys I'm looking for a good time :banana:

Offtopic: ik vind witloof vies, België wordt daar meer en meer mee geassocieerd. Groenten als deze moeten echt verboden worden. Ongelofelijk het zal je groente maar zijn...
 
OMG :eek:
:roflol:

Boys boys boys ... :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven