XXL Nutrition

Nederlandse sarms webshop opgerold (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Real BPP

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
5 jul 2007
Berichten
174
Waardering
8
Lengte
1m90
Massa
105kg
Vetpercentage
9%

Dit was volgens mij wel de grootste sarmsleverancier van Nederland, misschien wel Europa...
 
Op de Telegraaf is een filmpje te zien:

Blijkbaar zijn zij ook een groot afnemer van Bulkpowders (en de Action)...
 
Was te verwachten toch, snap ook niet dat sommige Nederlandse webshops dit aanbieden. (En sommige winkels)
 

Dit was volgens mij wel de grootste sarmsleverancier van Nederland, misschien wel Europa...
Opgeruimd staat netjes. SARMs zijn toch voor mietjes die te bang zijn om een naald in een kont te stoppen.,

Zolang ze maar niet aan onze fucking steroids komen.
 
Mogen we wel namen van webshops noemen die opgerold zijn? 😉
Nee, mss niet :) dacht dat het nog schemerzone was maar blijkbaar gewoon illegaal :)
 
Opgeruimd staat netjes. SARMs zijn toch voor mietjes die te bang zijn om een naald in een kont te stoppen.,

Zolang ze maar niet aan onze fucking steroids komen.
Dat blijft bestaan. Er is genoeg geld mee te verdienen (omdat het gewoon werkt)
beetje zoals drugs
 
Opgeruimd staat netjes. SARMs zijn toch voor mietjes die te bang zijn om een naald in een kont te stoppen.,

Zolang ze maar niet aan onze fucking steroids komen.
Sarmsgebruikers zijn mietjes? En mensen die op niet-medische grond in hun lichaam injecteren zijn junks?
 
Opgeschoond, als het is om te trollen stopt het voor mij en gaat er een slotje op.
 
Dat blijft bestaan. Er is genoeg geld mee te verdienen (omdat het gewoon werkt)
beetje zoals drugs
Natuurlijk werkt het. Proteïne shakes en creatine zullen wellicht ook ''werken''. Alleen wordt het zo promoot alsof je na één scoop 20 kg vvm gaat kweken.

Hetzelfde geldt voor die SAMRs onzin. Iedereen weet dat die bullshit gebruikt wordt door mensen die eigenlijk steroids willen gebruiken, maar te bang zijn om een naald in hun lijf te steken.

De schade:gains ratio is vele malen beter met test dan met SARMs. Daarbij is er volgens mij niet eens eens heel veel onderzoek gedaan naar SARMs(in tegenstelling tot steroids).

Echte mannen slikken niet, die spuiten.

Sarmsgebruikers zijn mietjes? En mensen die op niet-medische grond in hun lichaam injecteren zijn junks?
Een junk is iemand die iets misbruikt of iemand die naalden gebruikt? Ik snap hem even niet.
 
Natuurlijk werkt het. Proteïne shakes en creatine zullen wellicht ook ''werken''. Alleen wordt het zo promoot alsof je na één scoop 20 kg vvm gaat kweken.

Hetzelfde geldt voor die SAMRs onzin. Iedereen weet dat die bullshit gebruikt wordt door mensen die eigenlijk steroids willen gebruiken, maar te bang zijn om een naald in hun lijf te steken.

De schade:gains ratio is vele malen beter met test dan met SARMs. Daarbij is er volgens mij niet eens eens heel veel onderzoek gedaan naar SARMs(in tegenstelling tot steroids).

Echte mannen slikken niet, die spuiten.


Een junk is iemand die iets misbruikt of iemand die naalden gebruikt? Ik snap hem even niet.
Ik had het over de steroids :)
 
Ik had het over de steroids :)
Oh op de fiets, ja sowieso. Vraag>aanbod.

Al kneep ik hem wel een beetje toen ze de regels gingen aanscherpen in China. Was toen hetzelfde met MDMA. Zulke grondstoffen komen voornamelijk uit één land.

Met als gevolg dat de prijzen torenhoog worden en je je ipv steroids olijfolie in je lichaam spuit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven