XXL Nutrition

Nieuws Nederlandse vrouw ziet man en drie kinderen doodvallen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Flikker jij een eind op wijf. Je neemt zelf een bepaald risico en je weet wat de risico's zijn. Achteraf moet je dan ook niet janken als het fout gaat , hoe tragisch het ook mag zijn.......

Nee, natuurlijk niet, er mag niet gehuild worden om een tragisch ongeluk. :rolleyes:
 
Van mij mag je huilen zoveel je wil maar verwacht niet van ons, dat wij meejanken om die onzin.

Ik vind het prachtig als mensen doen wat ze willen maar als je bewust bepaalde risico's neemt, dan moet je de consequenties ook aanvaarden en in dit geval kost het haar d'r gezin.

Leuke sport dat bergklimmen.:rolleyes:
 
Ik vind het vooral erg voor die vrouw als je je indenkt als je in haar situatie zou zijn. Misschien klinkt het raar maar dit ongeluk zou me een stuk minder geboeid/aangegrepen hebben als die vrouw ook mee te pletter was gevallen.
 
Nee joh alle bergbeklimmers moeten doooooooddd!



Da's natuurlijk onzin, Eric.

Ik gun jouw je pleziertje van harte maar als ik over 2 jaar dood neerval, zal ook iedereen zeggen dat het door het gebruik van bepaalde produkten komt en dat het mn eigen schuld is. En gelijk hebben ze.

Om mij zou ook niemand hoeven huilen want ik heb in mn 34 jaar geleefd voor 70.:D
 
Empathie is blijkbaar overrated. Natuurlijk gaan er per dagen duizenden mensen dood en natuurlijk zoeken ze zelf het gevaar op maar dan nog blijft het dieptriest als je zoiets meemaakt.

Volledig risico avers leven is mij in ieder geval te saai, maar misschien dat anderen dat wel aanspreekt.
 
Nee, natuurlijk niet, er mag niet gehuild worden om een tragisch ongeluk. :rolleyes:


Jawel hoor natuurlijk mag er gejankt worden om mensen die zelf dit soort risico's nemen. Maar doe niet alsof het zomaar uit de lucht komt vallen. Waar er risico's genomen worden vallen er ook wel eens slachtoffers. Zeer tragisch maar wel eigen schuld.......
 
Volledig risico avers leven is mij in ieder geval te saai, maar misschien dat anderen dat wel aanspreekt.



In het geheel niet.

Ik hou van snel rijden en doe dat regelmatig op de Duitse Autobahn.

Als ik dood ga en er staat in het krante-artikel dat ik met een snelheid van 250km op een boom geklapt ben, zegt ook iedereen; Eigen schuld, dikke bult.

Het leven is soms hard, gab.
 
In het geheel niet.

Ik hou van snel rijden en doe dat regelmatig op de Duitse Autobahn.

Als ik dood ga en er staat in het krante-artikel dat ik met een snelheid van 250km op een boom geklapt ben, zegt ook iedereen; Eigen schuld, dikke bult.

Het leven is soms hard, gab.

Helemaal mee eens.


Als ik eens een grammetje sos bij mijn dealer wil halen en ik geliqideerd wordt omdat ik toevallig iets zie wat ik niet had mogen zien rouwt er ook niemand om...... Risico's zijn er om te nemen. Maar jank dan ook niet om de gevolgen!
 
Conclusie, goed dat ze dood zijn en dat wijf moet verder niet zo zeuren. Ze had het kunnen weten.

En ach doodgaan doen we allemaal, alleen sommigen wat eerder. Niks aan de hand, het is geen drama als je hele gezin dood neervalt bij een stomme activiteit die je zelf hebt gekozen. Doe dan ook niet zo stom!
 
Flikker jij een eind op wijf. Je neemt zelf een bepaald risico en je weet wat de risico's zijn. Achteraf moet je dan ook niet janken als het fout gaat , hoe tragisch het ook mag zijn.......

Meh onzin, als jij deadlift en er schiet iets verkeerd waardoor je vanaf je nek omlaag verlamd raakt (Dit is misschien wel heel erg maar dat van het bvergbeklimmen ook) dan wil ik ook wel eens zien of jij het zo makkelijk neemt :rolleyes:

Ik snap niet hoe mensen kunnen reageren met "eigen schuld" etc. Als het familie of vrienden van jullie zouden zijn zouden jullie dit ook niet zeggen. Het is verschrikkelijk wat er gebeurt is.
 
Conclusie, goed dat ze dood zijn en dat wijf moet verder niet zo zeuren. Ze had het kunnen weten.

En ach doodgaan doen we allemaal, alleen sommigen wat eerder. Niks aan de hand, het is geen drama als je hele gezin dood neervalt bij een stomme activiteit die je zelf hebt gekozen. Doe dan ook niet zo stom!

Dit is een zeer goede samenvatting :thumbs:
 
Meh onzin, als jij deadlift en er schiet iets verkeerd waardoor je vanaf je nek omlaag verlamd raakt (Dit is misschien wel heel erg maar dat van het bvergbeklimmen ook) dan wil ik ook wel eens zien of jij het zo makkelijk neemt :rolleyes:

Zeeeeer goede vergelijking :roflol: :roflol:


Wat een niveau ook op DBB........:(


Bergbeklimmen vergelijken met deadliften , what's next basejumpen vergelijken met het oversteken van een zebrapad???
 
Als het mijn vrouw en kinderen zouden zijn die ik zag doodvallen dan zou ik misschien mijzelf ook wel te pletter gegooid hebben.
Nu vind ik dergelijke berichten altijd weer triest om te lezen maar ik zie en lees al zoveel shit elke dag op het internet en om me heen dat ik er soort van immuun voor geworden ben. Zolang het maar een ver van mijn bed geval is. Dat zal voor 99% van de mensen gelden lijkt me.
 
Jawel hoor natuurlijk mag er gejankt worden om mensen die zelf dit soort risico's nemen. Maar doe niet alsof het zomaar uit de lucht komt vallen. Waar er risico's genomen worden vallen er ook wel eens slachtoffers. Zeer tragisch maar wel eigen schuld.......

Dat maak jij er helemaal zelf van.
 
Dat maak jij er helemaal zelf van.

En wat wil je daarmee zeggen .......


Dit is tragisch maar was te voorkomen geweest , er gebeuren net zulke tragische dingen die de voorpagina niet halen , vanwege het falen van bijv overheidsinstanties , waar slachtoffers geen enkel aandeel in hebben.
 
Zeeeeer goede vergelijking :roflol: :roflol:


Wat een niveau ook op DBB........:(


Bergbeklimmen vergelijken met deadliften , what's next basejumpen vergelijken met het oversteken van een zebrapad???

Bergbeklimmen is minder gevaarlijk als jij denkt volgens mij mits je nette uitrusting hebt :rolleyes:.

Basejumpen is daarentegen een heel ander verhaal omdat het een race tegen de klok is om je parachute te openen en je geen tijd hebt voor de reserveparachute mocht het verkeerd gaan.

Activiteit
Aantal slachtoffers
Aantal beoefenaars
Risicofactor (%)

Bergwandelen
74
1.900.000
0,0039%

Hooggebergtekoersen
45,2
150.000
0,03%

Rotsklimmen2
10,3
15.000
0,07%2

Zoals je ziet is het bergbeklimmen zo risicovol nog niet als het op het eerste oog lijkt
 
???

Jij zeg dat ik vind dat het ongeluk uit de lucht komt vallen. Zo zie ik het dus niet.

Ik zeg juist dat het ongeluk niet uit de lucht komt vallen. Begrijpen lezen is ook een kunst................damn retard influence on DBB
 
Bergbeklimmen is minder gevaarlijk als jij denkt volgens mij mits je nette uitrusting hebt :rolleyes:.

Basejumpen is daarentegen een heel ander verhaal omdat het een race tegen de klok is om je parachute te openen en je geen tijd hebt voor de reserveparachute mocht het verkeerd gaan.


+ je ervaren bent. En de mensen die verongelukten waren ook zeer ervaren, het gebied waar zij een toch doormaakte staat ook bekend als ongevaarlijk stuk. Maar een ongeluk zit in een klein hoekje.
 
Back
Naar boven