AndroidHealthClinic

Nieuws Nederlandstalige moslims onthoofden Sjiiet in Syrie

  • Topic starter EricR
  • Startdatum
  • Reacties 84
  • Weergaven 5K
  • Volgers 18

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
De Europese inbreng in het conflict in Syrië heeft een nieuw dieptepunt bereikt. Er is een filmpje opgedoken waarin een stel 'Syrische rebellen' een medemoslim onthoofden. Opvallend zijn de talen die te horen zijn: naast Frans en Arabisch wordt er ook Nederlands gesproken, met een duidelijk Vlaams accent.

Het filmpje, dat al op 17 maart opgenomen is, werd vandaag door de Nederlandse oorlogsjournalist Harald Doornbos in de aandacht gebracht. Hij tweette: "Ik werd vannacht door @SyrischNieuws geattendeerd op bestaan van video waarin NLs/Vlaams sprekende jihadisten in Syrie een man onthoofden."

In het filmpje is een bewusteloze en naakte oude man te zien. Zijn enige misdaad is volgens de bronnen dat hij een sjiiet is, een lid van één van de twee grote stromingen binnen de islam. Er wordt dan ook veelvuldig 'takfir' geroepen, een kreet waarmee moslims aangeven dat een ander een 'kaffir' ofte heiden is.

Een lid van de videosite heeft de Arabische gedeelten vertaald: "En nu zal er volgens Allah's wet een straf voltrokken worden tegen de rafida [een scheldwoord voor sjiiet, red.]." Later wordt gescandeerd: "We zijn je tot dienst Aïsha!" Dit omdat sjiieten kritisch zijn over Aïsha, één van de vrouwen van Mohammed.

Maar er zijn ook duidelijk Nederlandstalige kreten te horen. Zo valt er 'draai hem om, draai hem om' te horen. Ook wordt 'houd zijn voet vast' gezegd, en even later 'houd vast, iemand zijn voeten'. Allemaal in een keurig Vlaams accent.

Het is de eerste keer dat direct bewijs gepresenteerd is dat Vlaamse jihadi's deelnemen aan de misdaden. Al eerder lekte een afgeluisterd telefoongesprek uit, waarin een Vlaamse jihadi vertelde hoe hij een man had ontvoerd en de keel doorgesneden.

De veelal jongemannen zijn door groepen als Sharia4Belgium geronseld om in Syrië te vechten. Daar woedt een burgeroorlog tussen de seculiere en door sjiieten gedomineerde overheid van Assad en soennietische terroristen die veelal gesponsord worden door andere Midden-Oosterse landen.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/602740/1/1/50/vlamingen-onthoofden-sjiiet-in-syrie.html

NSFW en shocking :


Duidelijk zijn Nederlandse termen horen. Nog iemand wat van Killy gehoord de laatste tijd?
 
ik ga de beelden niet bekijken denk ik.

Het is verschrikkelijk hoe mensen dit iemand kunnen aandoen. Dit is op geen enkele manier goed te praten. Gebrainwashte gekken, of gewoon pyschopaten die iemand willen vermoorden en denken dat ze dit zo kunnen rechtvaardigen.
Hopelijk verdwijnt ooit alle religie zodat geen enkele mens de religieuze teksten nog kan MISbruiken.
 
En dan nog te achterlijk om met een scherp mes in 1 keer te hakken, al leek er niet veel reactie meer te komen uit die arme man.
 
En dat loopt straks bij terugkomst gewoon weer in de stad rond......
 
Leuke hobby heb je dan.
 
Dat ging lekker zeg :o man was goed bewusteloos, daarna dood.
hoop dat ze daar gewoon afgeschoten worden....:rolleyes:
 
Dat filmpje gek.... damn wat een beesten moeten dat zijn dan.
 
Wordt er vanaf 1.50 even met Marokkaans dialect gesproken specifiek ?

Geloof dat men deze week pas ging denken over het mogelijk innemen van het paspoort, dit soort islamieten hebben we al helemaal niet nodig in Europa.

Alle radicale imam's weg ! Alle radicalen moeten ons land uit ! Geen discussie ! En dan te bedenken dat een meerderheid van moslims de Syriegangers als 'helden' ziet (bleek uit een opiniepeiling)

---------- Post toegevoegd 7 June 2013 om 16:52 ----------

Dat filmpje gek.... damn wat een beesten moeten dat zijn dan.

Zoek eens op Dagestan Massacre...wel eerst je eten verwerken en dan kijken.


EDIT: http://www.nu.nl/buitenland/3494754/eu-landen-gaan-syriestrijders-samen-aanpakken.html


Oorlog daar is al 2 jaar bezig en nu wilt men Syrië gangers aanpakken. Hoe erg kun je achter de feiten aanlopen.

Als eerst laat je de islam in totaal maar ook radicale islam vrijelijk groeien in Europa en nu komt men er langzaam achter dat er honderden radicaal islamieten in Europa zijn gekweekt die dan ook naar Syrie gaan. (los van allen die nog gewoon in Europa zijn.)

Politiek=vooruitzien men loopt achter de zaken aan zoals gewoonlijk.
 
Laatst bewerkt:
 
Laatst bewerkt:
! En dan te bedenken dat een meerderheid van moslims de Syriegangers als 'helden' ziet (bleek uit een opiniepeiling).

Kan je me eens een link geven naar die opiniepeiling?


Tevens is het zo dat veel moslims in Europa tegen Assad zijn omdat ze een democratie zoals in Europa willen. Ze zijn dus voor de steun aan de rebellen en vinden het dus ook niet erg dat mensen gaaan vechten tegen Assad. Echter zal je geen steun vinden voor dergelijke onthoofdingen waar moordenaars de strijd tegen Assad gijzelen om hun eigen politieke agenda te verwezenlijken.

---------- Post toegevoegd 7 June 2013 om 19:19 ----------

De man is bewusteloos, misschien is hij pas dood door een andere groep en trachten deze wannabe gangsters zich echte jihadis voelen door dit te doen. Klootzakken die de doodstraf verdienen. Liefst erger maar als democraat die de rechtsstaat respecteert is dit slechts een wens.
 
Dat filmpje gek.... damn wat een beesten moeten dat zijn dan.
niks tegen jou Daniel, maar ik vind hier niks beesten aan... het duurt 5 jaar tegen dat ze in hun broek gescheten hebben van de schrik en er aan beginnen.
Zieligaards zijn het gewoon! spannend iemand die kop af snijden. Doen zoveel mensen dadelijk in het slachthuis en zij met hun fcked up geloof moeten daar dan weer een filmpje van maken en online posten. Ze hadden er beter bij gezet: kijk mama wat ik al kan. Bij mij thuis zouden ze mij een pak slaag geven en zeggen: ga werken in het slachthuis!
 
dat constante "allahallakbar" tussendoor is wel vreselijk irritant, stelletje mongolen.
 
Kan je me eens een link geven naar die opiniepeiling?


Tevens is het zo dat veel moslims in Europa tegen Assad zijn omdat ze een democratie zoals in Europa willen. Ze zijn dus voor de steun aan de rebellen en vinden het dus ook niet erg dat mensen gaaan vechten tegen Assad. Echter zal je geen steun vinden voor dergelijke onthoofdingen waar moordenaars de strijd tegen Assad gijzelen om hun eigen politieke agenda te verwezenlijken.

---------- Post toegevoegd 7 June 2013 om 19:19 ----------.

http://nos.nl/artikel/511530-moslim-ziet-syrieganger-als-held.html


Je verkoopt verder veel onzin in je alinea maar ik ben niet anders van jou gewend dan altijd de zijde kiezen van diegenen die het zwaarst worden aangevallen. Zal wel in je natuur leggen maar maakt je wel ongeloofwaardig bij tijd en wijlen.

Meeste syrie gangers hebben zich aangesloten bij radicale groeperingen die staan:

-niet voor democratie
-wel weg Assad maar dat konden ook elke andere zijn die hun tegenstond en waar toevallig oorlog was.
-radicalen hebben algemeen genomen geen moeite met slachtingen van in hun ogen minderwaardigen als in dit geval sjiieten, alevieten, ongelovigen en anders gelovigen.

Ik denk dat een meerderheid van strijders die vanuit het buitenland zijn gekomen naar Syrie andere doelen hebben dan alleen Assad te verslaan. Die denken Assad verslaan = sharia installeren.



mourad-m.jpg


Een dode allochtone Syrieganger uit NL. Wilt democratie ? Lijkt me heel sterk. Want vanuit de opperste islam is democratie in strijd met de islam want democratische wetten zijn verboden, alleen de wetten van 'allah' tellen.
 
Laatst bewerkt:
dat constante "allahallakbar" tussendoor is wel vreselijk irritant, stelletje mongolen.

Dit!

Stelletje .... geen woorden voor dit. Zelfs dieren zijn niet zo beestachtig.
 
Toch wel bizar dat jochies die in een veilige omgeving in België zijn opgegroeid, nooit iets hebben meegemaakt, zo gebrainwashed worden dat ze de halve wereld rond reizen en dit soort acties uithalen. Je vraagt je toch af wat er in die koppies om gaat.
 
dat constante "allahallakbar" tussendoor is wel vreselijk irritant, stelletje mongolen.

Echt he, kotsmisselijk word ik ervan! Stelletje mongolen inderdaad *^&*(#() :mad:
 
Back
Naar boven