AndroidHealthClinic

Need some coaching . ( 17jaar)

Bezoekers in dit topic

landerK

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 aug 2009
Berichten
13
Waardering
0
Bij deze allemaal bedankt om te kijken .
ik ben 1m74 weeg 66kg . ik train nu iets van een 6 maand . zou graag verbreden .
Voedingsupplementen : Proteinshakes 2x per dag .
Ik train meestal met losse haalters , maar heb nu abbo gekocht in fitniss .

ik ben sinds deze week overgeschakeld naar 14kg (biceps) omtrek biceps 34.7cm.
Ik doe dit in reeksen van 4 x 8 .
Daarvoor dee ik met 12kg 3 x 12

Fly's : 4 x 10 ( 10kg)
benchpress : 4 x 10 40kg
1 x 8 50
1 x 6 55
1 x 4 60
1x 2 65
Ik doe tussen elke oefening 30 keer pompen en 30 keer situps . dus ongeveer een 300 - 500 tal per dag .



ik zal wel eens een foto adden .

Kunnen jullie mij wat verdere uitleg en hulp verlenen indien mogelijk ?

Danku & Keep on pumpin' !
 
Laatst bewerkt:
Begrijp ik nou goed dat je 20 setjes bankdrukken per training doet?
 
benen, rug, schouders, triceps??
 
benen, rug, schouders, triceps??



geen benen . Enkel rug , schouders triceps borst biceps nek .
ik ben een boxer ;) . dus enkel touwtje springen voor de benen .
 
geen benen . Enkel rug , schouders triceps borst biceps nek .
ik ben een boxer ;) . dus enkel touwtje springen voor de benen .
ohh brother...:rolleyes:
als je voetbald meot je volgens jou ook geen benen trainen zeker?:rolleyes:
 
ohh brother...:rolleyes:
als je voetbald meot je volgens jou ook geen benen trainen zeker?:rolleyes:

Heb 8jaar gevoetbald :D .

Btw , ik heb een beter ontwikkelde bicep en tricep dan jou ;) .

raar dat je 100 kan drukken met zo een lichaam ..

ksta veel scherper dan jou eerlijk gezegt xD
 
Heb 8jaar gevoetbald :D .

Btw , ik heb een beter ontwikkelde bicep en tricep dan jou ;) .

raar dat je 100 kan drukken met zo een lichaam ..

ksta veel scherper dan jou eerlijk gezegt xD
dat kan jij zeggen van 1 foto? wat een mongool ben jij toch man...
je vraagt coaching, je krijgt die en je begint te schelden... go be stupid somewhere else
 
dat kan jij zeggen van 1 foto? wat een mongool ben jij toch man...
je vraagt coaching, je krijgt die en je begint te schelden... go be stupid somewhere else


neen ;) .

is nice dat je dat kan .. zal gebasseert zijn op krachttraining veronderstel ik ?

Is benen dan echt zo belangrijk?
 
neen ;) .

is nice dat je dat kan .. zal gebasseert zijn op krachttraining veronderstel ik ?

Is benen dan echt zo belangrijk?
idioot, benchen doe je met je borst niet met je rug... triceps komen slecht uit op de foto net als biceps, kijk op mn andere rugfoto dan zie je wel wat ik bedoel. en ja benen is echt zo belangrijk, maar als je toch geen advies kan/wil aannemen ga ik er ook geen meer geven

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

en btw je weegt 66kg man, ik wil jouw 'veel beter' ontwikkeld lichaam wel eens zien...
 
idioot, benchen doe je met je borst niet met je rug... triceps komen slecht uit op de foto net als biceps, kijk op mn andere rugfoto dan zie je wel wat ik bedoel. en ja benen is echt zo belangrijk, maar als je toch geen advies kan/wil aannemen ga ik er ook geen meer geven

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

en btw je weegt 66kg man, ik wil jouw 'veel beter' ontwikkeld lichaam wel eens zien...


Kheb het geluk dat ik zo klein ben ..
Ik weet wel dat je benchen doet met je borst lol ..

hmm moet ik dan echt benen erbij doen? kwil eigelijk niet dat mijn benen uitzetten .
 
Heb 8jaar gevoetbald :D .

Btw , ik heb een beter ontwikkelde bicep en tricep dan jou ;) .

raar dat je 100 kan drukken met zo een lichaam ..

ksta veel scherper dan jou eerlijk gezegt xD

:orly:

pics or it's ****ing bullshit.

misschien kan je beter weer gaan voetballen, eigenwijs + arrogant zijn is een hele slechte eigenschap voor een bodybuilder.
 
1m74 en 66kg en dan mij klein en niet ontwikkeld noemen... gast post een pic en leg mij het zwijgen op...
 
nice attitude.
 
Ik doe tussen elke oefening 30 keer pompen en 30 keer situps . dus ongeveer een 300 - 500 tal per dag .

LOL

Ga is fatsoenlijk trainen man! En wees een beetje aardig tegen de medemens hier op het forum.
 
Goede persoonlijkheid om op een forum te zitten
 
hahaha leuk zo een forum :D



Eh gasten .. ik ben kik nie arrogant =/ .

ik zeg gwn da ik een mooier lijf heb dan heb ondanks hij bijna het dubbel van mij neemt ..

Jhij traint wsl op massa .. ik sta op dit moment zeer droog , ik ga lopen iedere dag . ik boks iedere dag en ik spring 15min touwtje iedere dag ..


Is da direct dan arrogant zijn ? wtf
 
Hehe...ik zou je eerst en vooral aanraden om je eens goed in te lezen op het forum:)

Leuk dat je al wat interesse hebt in het hele krachttraining wereldje:D Waar train je trouwens? (Ik zie dat je ook in Vlaanderen woont:))

Grtz.
 
je weegt 66kg NATUURLIJK ben je droog, gast denk na... je bent een ecto en gaat dan tegen mij beginnen te janken dat je droger bent terwijl je niet eens massa op je frame hebt zitten... om het in sarge zen woorden te zeggen: 'infantiel'

kom eens in het echt naast mij staan, zien of je dan nog zo een grote bek hebt, jij bent een klein dondertje als naast me komt staan, over je uiterlijk nog maar gezwegen
 
Back
Naar boven