Fitness Seller

Need some help

Bezoekers in dit topic

Fitf

Novice
Lid geworden
25 jul 2014
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
63kg
Ik heb even een vraagje, ik train nou ongeveer een jaar en merk dat de rechterkant van mijn lichaam veel minder ontwikkeld dan de linkerkant (vooral onderkant borst zie je veel verschil met de linkse borst) ook met trainen merk ik dat de linkerkant verzuurt en de rechterkan voel ik bijna niks..heel raar, iemand enig idee wat dit kan zijn?
 
Ik heb even een vraagje, ik train nou ongeveer een jaar en merk dat de rechterkant van mijn lichaam veel minder ontwikkeld dan de linkerkant (vooral onderkant borst zie je veel verschil met de linkse borst) ook met trainen merk ik dat de linkerkant verzuurt en de rechterkan voel ik bijna niks..heel raar, iemand enig idee wat dit kan zijn?
Heeft iedereen wel in zekere mate, trekt vanzelf bij.
 
Is je form wel hetzelfde bij beide armen? Bij mij merk ik dat ik rechts een betere houding heb omdat rechts nu eenmaal beter is ontwikkeld (rechtsarmig).
 
Heb ik ook last van, is gewoon je bouw.
Probeer oefeningen vooral met losse gewichten wel zo gelijk mogelijk te doen. Wil bij mij nog wel eens scheeftrekken.
 
Ik heb er ook last van, mijn motoriek klopt niet helemaal heb ik vroeger ook therapie voor gehad. Is nou eenmaal zo, gewoon goed op je form blijven letten. En een keer rukken met je andere arm.
 
ik heb er ook last van, mijn motoriek klopt niet helemaal heb ik vroeger ook therapie voor gehad. Is nou eenmaal zo, gewoon goed op je form blijven letten. En een keer rukken met je andere arm.

:d
 
Haha thanks, is wel kut :/
 
Keer met andere hand trekken :X
 
Back
Naar boven