AndroidHealthClinic

Neeeeeeeee! Wat doen wij allemaal verkeerd?!

Bezoekers in dit topic

Vrouwen vallen op macht. Dat is altijd zo geweest. Of het zich nu uit in rijkdom, bekendheid maakt niet uit.

Oh ja J voor 50.000 Euro is het voor elkaar.

Voor een karmabom van alle members hier, lijkt me een geschiktere deal?
 
Tja..Jantje is going straight to hell for not sharing!
 
Dude! Wat een mongool die Jantje Smet! Hoe je het ook draait of keert, die randdebielen die een mooi wijf hebben hebben allemaal "iets" wat wijven aantrekt en het is niet altijd geld of macht of bekendheid.

Wat betreft Jantje en Jolanthe, dit zou wel weer eens zo'n mediarelatie zijn zo van: we doen lekker alsof we een relatie hebben en zo komen we weer in de boekejes en verkopen we weer plaatjes of whatever.
 
damn, wat is dat met die mooie vrouwtjes van tegenwoordig?

niet te geloven, zaten die superdudes dan toch juist met hun stellingen over trainen, liever niet te gespierd, liever een nerdje dan een echte vent :sad:
 
Niet dat ik verder jaloers ben, maar Jantje mag op zich wel gewoon dood eigenlijk. :thumbup:

Whehehe same here, die Jantje Smit irriteert me al járen. Oké, hij heeft wel eens een aardig liedje gemaakt maar dat neemt nou niet meteen dat snobberige image weg. Dat dat wicht zich toch een fatsoenlijke vrind zoekt, voor mijn part een soapacteur.

Eind jaren 90 had je daar nog zo'n clubje voor, Front Anti Jantje Smit, bestaat dat nog? :O
 
Jantje smit is gewoon een kk sukkel
Hij is lelijk en verdient haar gewoon totaal niet
 
Jantje is gewoon een pimp, je kan zeggen wat je wil met hij batst wel ff een aantal ontzettende mokkels.
 
Ey mars bitch, **** niet met mij he
Beter doe je niet stoer tegen mij eh schwimpie, want ik nak je kk hard
 
haha ach.. over 2 weken is het weer over. Mark my words! ;)
 
Ok dan, no spang
Misverstandje kan gebeuren toch
 
Net alsof het een langdurige relatie gaat worden :P

Over een aantal weken loopt ze gewoon weer te sletten bij een ander zingend onderbroekenmodel...
 
wel bekend maar niet geliefd, misschien is dat iets waar je aan moet werken???

FU.


Vrouwen vallen op macht. Dat is altijd zo geweest. Of het zich nu uit in rijkdom, bekendheid maakt niet uit.

Oh ja J voor 50.000 Euro is het voor elkaar.

En waar haal ik die zo even 1,2,3 vandaan? Huis verkopen en in mijn auto slapen?


Nee, hij een Jantje

:D


Jantje is gewoon een pimp, je kan zeggen wat je wil met hij batst wel ff een aantal ontzettende mokkels.

Maar wat is zijn geheim dan bro?


haha ach.. over 2 weken is het weer over. Mark my words! ;)

Je laat een paar Joego's invliegen om hem overhoop te laten knallen? Tnx. :thumb:
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven