MuscleMeat

Neeeeeeeee! Wat doen wij allemaal verkeerd?!

Bezoekers in dit topic

Die oetlul heb 't goed voor elkaar. Snap niet dat zo'n lekker wijf op zo'n kneus valt :kots:
Jantje Smit moet kapot! Walg echt van z'n muziek.
 
Jantje is gewoon die onmin hustler. Je weet tog.
 
wat is hier nu raar aan?
 
Wat een crackhoer die Jolanthe een, crackhoer doet er alles voor om haar crack te kunnen betalen.
 
yolanthe-ellemieke-210-258.gif

de klootzak heeft gewoon de twee mooiste BN'ers gepaald :treuren:
 
damn, hoewel ik jantje een grote klootzak vind, ben ik van mening dat ie dit toch vrij netjes geregeld heeft :D
 
hij heeft een betere haircut?
 
:roflol:

wat een reactie ook weer he. :D

Als je nu eens een echt lekker ding tegenkomt met uitgaan ofzo stap er dan eens op af i.p.v. aleen fantasieen te delen met je maten wat je allemaal niet met haar zou kunnen doen.

Wie weet sla je dan eens wat vergelijkbaars aan de haak, ik denk dat wij als Nederlanders echt niet over het uiterlijk van de dames hier hoeven te klagen.
Integendeel imo wonen hier de knapste vrouwen van Europa
 
Eerst paalt ie die blonde en nu deze. Moet zeggen foto van hun samen is de intelligentie die ze uitstraalt ineens veranderd van een volwassen jonge vrouw naar een jong dom kind wat net komt kijken.
 
Tsja iemand wat stukjes uit het boek Stout gelezen? Yolante schijnt maar saai te zijn in bed...succes ermee Jan(tje)!
 
Dekmantel, meer niet.
 
Hij heeft een stiekeme versiertruk gebruikt van zijn populietijd, gehoord op de radio toen ik in de bus zat op weg naar school.

Hij zou haar gebeld hebben en gezegt, er gaan geruchten rond dat wij iets hebben. Dus zullen we een keertje afspreken.

Dus dankzij de roddelbladen zijn ze gaan daten:(
 
Chubby cheese kereltje. En dat háár ook :no:

[Link niet meer beschikbaar]
 
hij heeft wss een dikke lul ! meer willen die vrouwen niet (en een dikke portemoné ):p:p
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven