MuscleMeat

Neeeeeeeee! Wat doen wij allemaal verkeerd?! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Zanger Jantje Smit en actrice Yolanthe Cabau van Kasbergen (foto) zijn een stel. Dit maakte het verliefde koppel gisteren bekend op de website van de zanger. Al enige tijd werd gespeculeerd over een relatie tussen de zanger en de actrice uit de soap ONM. Nu mag iedereen het weten.

Smit brak in 1997 door en is sindsdien niet meer uit de Nederlandsche hitlijsten weg te denken. Momenteel staat hij met zijn prachtnummer 'Op Weg Naar Geluk' op de eerste plaats van de Nederlandse top 40. De uiterst succesvolle zanger begint in 2008 met de nieuwe tournee 'Jantje Smit komt naar je toe'. Onlangs viel Cabau van Kasbergen nog in de prijzen bij BNN's mediaprijs De Hoofdprijs. Zij ontving de prijs voor beste actrice. Door het mannenblad FHM werd Cabau van Kasbergen in 2006 uitgeroepen tot de Meest Sexy Vrouw van Nederland.

[Link niet meer beschikbaar]


Yolanthe:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Jantje: :barf:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Samen: :treuren:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik las het ja, de wereld gaat naar de klote.
 
Niet dat ik verder jaloers ben, maar Jantje mag op zich wel gewoon dood eigenlijk. :thumbup:
 
I aint saying shesssss a golddigger......;)
 
mooie dame, wens ze veel geluk.

(indirecte hoop op een pathologische drang naar controle in de persoon van Yolanthe, zodat Jan wordt verbannen naar de binnenzijde van de 4 muren van hun/zijn huis en NOOIT meer in het openbaar optreedt of meer van zijn vermaledijde herrie de ether of anderszins de muziekgeschiedenis in kan slingeren. Daarvoor zou ik zelfs getuige willen zijn op hun huwelijk :D)
 
Jantje is gewoon een player.
 
Gewoon macht, in dit geval mediabekendheid en geld natuurlijk...
 
Maar ik ben toch ook redelijk bekend? Althans hier op DBB iig. :(
 
wtf ??? :eek:

wat een lucker :splat:

:suicide:
 
Ik las het ja, de wereld gaat naar de klote.

moet wel... eerst al die geflipte superdudes en franse wacko's in metropolis, nu dit... 2 tekens uit de bijbel dat de aarde dichtbij destructie is. :eek:
 
Ik hoop wel dat het gebeurt voordat de benzine op is :p
 
Maar ik ben toch ook redelijk bekend? Althans hier op DBB iig. :(
lol. we weten iig dat uiterlijk bitter weinig ermee te maken heeft, er zijn behoorlijk lelijke kerels in de wereld die bloedmooie vrouwen konden krijgen. Beetje handig kunnen praten, beetje zelfverzekerd overkomen en tussen de juiste mensen komen...
 
Jantje is ook een 'lingeriemodel' natuurlijk, vergeet dat niet!
 
lol. we weten iig dat uiterlijk bitter weinig ermee te maken heeft, er zijn behoorlijk lelijke kerels in de wereld die bloedmooie vrouwen konden krijgen. Beetje handig kunnen praten, beetje zelfverzekerd overkomen en tussen de juiste mensen komen...

Dus voor jou is er ook nog een kans :roflol:
 
lol. we weten iig dat uiterlijk bitter weinig ermee te maken heeft, er zijn behoorlijk lelijke kerels in de wereld die bloedmooie vrouwen konden krijgen. Beetje handig kunnen praten, 'check' beetje zelfverzekerd overkomen 'check' en tussen de juiste mensen komen hmmm, dan zal dat 't zijn...

:(
 
Idd , gisteren was ik een terrasje aant doen.. en zag een lekker ding lopen , en wat loopt daar dan naast :eek:

Versta het ook niets meer..
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven