AndroidHealthClinic

neem ik teveel supplementen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zelf gebruik ik whey en creatine.

zou niet eens weten waarneer ik zo een hele rits in zou moeten nemen.
 
ja, je gebruikt teveel supplementen.
 
+1, ipv syntha 6 neem je maar xxl whey fzo ^^

lol,

Als hij geld teveel heeft laat hem het rustig uitgeven aan de duurdere merken.

Maar ontopic: je gebruikt wel erg veel sups,echt waar. Whey,multi,crea (mischien een NO-product) en natuurlijk eten is al ruim voldoende
 
nou ik heb een beetje rondgekeken op de forum en jullie reacties doorgelezen....mijn conclusie:

axis-ht ga ik mee stoppen omdat het met mij leeftijd niet word aangeraden

syntha-6 blijf ik gebruiken

cla blijf ik ook gebruiken omdta het toch de toename van je vetpercentage in perken houd..daarnaast stoort het de ontwikkeling van je spiermassa niet..(Dat is juist de functie van CLA linozuur)

nitrix neem ik zodat ik niet al mn andere supplemente uitpis...voor de gene die hebben gezegd dat nitrix zinloos is...
nu heb ik wel een andere NO-product gevonde (WTF pump'd) en die kan tegelijk functioneren als Pre-workout...dus dan vervalt de no-explode ook.

alleen ik heb ook goede verhalen over NOS ETHER gelezen..dat is creatine en NO in 1 product...

dus ik twijfel tussen NOS ETHER & WTF pump'd

en als ik voor de tweede kies dan moet ik inderdaad ook nog creatine hebben.

wat vinden jullie van mijn keuzes?
 
CLA ditchen tenzij je ook een berg visolie (omega 3, niet die combinatie-rotzooi) on the side pakt om de insulineresistentie en leververvetting door de CLA te counteren. Denk aan zes tot negen gram.
 
Ik heb een tijdje Whey, Visolie, dextrose, Cellmass en NO Xplode gepakt. In combinatie met een redelijk voedingsschema moet je zeker weten spiermassa kunnen kweken.
 
CLA ditchen tenzij je ook een berg visolie (omega 3, niet die combinatie-rotzooi) on the side pakt om de insulineresistentie en leververvetting door de CLA te counteren. Denk aan zes tot negen gram.

ik neem inderdaad omega-3(lijnzaadolie 1 eetlepel per dag) maar als ik het goed begrijp zeg je dus dat als ik als ik cla wil blijven gebruikken dat ik 6 tot 9 gr visolie moet nemen?

of moet ik cla jjuist vervangen door 6 tot 9 gr visolie
 
jezus dat kost een klein fortuin man ...
waar ik dan wel een mogelijk probleem zou kunnnen zien is de zeer groote hoeveel heden toegevoegde vitamines. die bijv van no explode only al aardig hoog zijn laat staan met die heele waslijst.

beter geld aan voeding spenderen en leuke dingen doen:)
 
Supplementen zijn geen wondermiddeltjes, je moet gewoon goed eten en eventueel kan je dat gaan aanvullen met supplementen. Van goed eten wordt je pas groot. Bovendien scheelt het je een hoop geld en is het een stuk lekkerder ;)
 
Blijf van die BSN af veeel te overpriced man :) voor de rest , te veel ? nooit ! ^^
 
ik zou liever een rijtje neerzetten van hoeveel je van die producten neemt, wanneer, hoeveel je er bij eet en op welke tijdstippen.

met dit overzicht kunnen we je een beter advies geven. ook wat je mengt, en shaked bij je proteine shake.

sytha 6 is duur vet zoet, meer een toetje omdat het lekker is dan dat je het voor de pure eiwitten neemt.

ik zelf ga nu 5 maand aan de whey proteine blend concentraat met isolaat met ietsje vetten en koolhydraten
er door. daarna 5 maand aan de isolaat met 0 vet en 0 koolhydraten, met beetje bcaa poeder, beetje creatine
ethyl esther en beetje vloeibare aminozuren en beetje taurine en beetje glutaminepoeder, af en toe crack pre
workout, energydrankje af en toe, na trainen goed merk 95 procent maltodextrine. af en toe gestoomde kabeljouw.
daarna ga ik 5 maand aan de proteine mix van ei proteine, casseine proteine, whey proteine en wil een duidelijke
eetschema maken van hoe laat ik eet, wat, hoeveelheden suplementen, welke tijdstippen na training. dit om het
voor mezelf precies in kaart te brengen. intussen heb ik dan al een redelijk beeld van welke vorderingen ik maak
in deze 3 periodes van 5 maand en wat bijgeschroefd en bijgesteld kan worden en zo zoeken naar de perfecte
voedsel en suplementen inname. dat voor de maanden die daarop volgen dus. hoop zo dus te zien wat echt
goede resultaten voor mij persoonlijk geeft, veel dingen zijn bij ieder weer anders.
 
meer havermout + eieren vreten en minder van die kkzooi ;)
 
Back
Naar boven