Fitness Seller

Neem je wel is rust (pauze) van DBB ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

~Zonder dat je gebanned moet worden (46 weet niet waarom ik dat denk) :D
ik wel, heb er nu z´n week op zitten wel heel af en toe posten maar niet zoals normaal,

Doe jij dat wel is ?
Ach gossiepossie, ben je inmiddels uitgehuild, dacht dat wij allemaal dood mochten in je laatste post een week terug?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/menselijk-ras-bijna-uitgestorven-232911-post4560280/#post4560280
Er grappig om te zien als jij genegeert wordt dat je ware aard naar boven komt, huilbaby.
 
Af en toe even een deload van DBB is zeker goed:D
 
Af en toe een paar dagen, maar dan ga ik zo trillen.:o:)
 
~Zonder dat je gebanned moet worden (46 weet niet waarom ik dat denk) :D
ik wel, heb er nu z´n week op zitten wel heel af en toe posten maar niet zoals normaal,

Doe jij dat wel is ?

ik dacht al dat het over Marjolein46 ging:roflol:

is ze nou gebanned ofzo??? ik heb blijkbaar gisteren een mooie rel gemist:p
 
Ik neem geen rust van DBB. Ik post sowieso niet heel erg veel, maar als ik post, zorg ik wel dat het erg informatief is en dat ik er mensen mee help.

bedankt hier heb ik wat aan :)
 
Hoe lang heeft marjolein een rust gekregen?

ik was gisteren avond aan het nken, heb de rel gemist.
 
Bans worden eigenlijk niet besproken maar aangezien dit voor de tweede maal op eigen verzoek was, het is een permban.
 
wanneer ik even stop met trainen stop ik ook met dbb, anders wordt het mij te confronterend
 
Bans worden eigenlijk niet besproken maar aangezien dit voor de tweede maal op eigen verzoek was, het is een permban.

Laatste activiteit: Vandaag 15:10 :thumbup:

Goeie permban.
 
af en toe een weekendje, maar eigenlijk bijna nooit.
 
Ach gossiepossie, ben je inmiddels uitgehuild, dacht dat wij allemaal dood mochten in je laatste post een week terug?
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-uitgestorven-232911-post4560280/#post4560280
Er grappig om te zien als jij genegeert wordt dat je ware aard naar boven komt, huilbaby.
Internet serious business en jij kan echt niet lezen , maar goed tijd om je weer en voor altijd op negeer te zetten.. klein kind :roflol:
EDIT WTF!? dat heb ik niet gepost :eek:

Kan nooit dronken geweest zijn ?!
weird....
 
Laatst bewerkt:
Neem je wel is rust... wo 3 feb 2010 15:23 marjolein46 yeswai baby!

krijg net karma van der :roflol:!
 
Back
Naar boven