Fitness Seller

Neem jij Wey in de ochtend ? (1 bezoeker)

Neem jij Wey in de ochtend ?

  • Ja

    Stemmen: 33 49,3%
  • Nee

    Stemmen: 26 38,8%
  • Soms

    Stemmen: 7 10,4%
  • Meestal

    Stemmen: 1 1,5%

  • Totaal stemmers
    67

Bezoekers in dit topic

Justifire

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2003
Berichten
1.768
Waardering
0
Vraag me af wie hoeveel mensen hier Wey nemen in de ochtend, en hoeveel niet.
Ik doe het in ieder geval wel.
Laat maar zien.
 
yep, maar niet de volledige dosis. ik neem ipv 3 scheppen (40 gram) 2 scheppen (26 gram) vanwege de economische malaise in dandyland:D

maar ik heb altijd gelijk honger als ik wakker word en wil dus gelijk wat voorhanden hebben. Ik eet sochtens namelijk gekookte eitjes en dat duurt ff om klaar te hebben. vandaar.
qua voordelen ben ik t enigszisn wel met Burn eens wat ik al eerder in een verwijzende topic die hier weer de aanleidng voor was :)aangaf.
Maar zolang ik t nog kan betalen waarom niet, vooral dus om mn buikje stil te krijgen en de minimale voordelen (het grootste gedeelte van de eiwitten wordt toch omgezet naar glucose) die erbij gebaat zijn en omdat mn wei erg lekker is;)
 
ik heb het een tijd genomen 's ochtends... eerst met water, een kwartier voor m'n onbijt, daarna door m'n havermout. Nu neem ik het niet meer... omdat ik tijdens m'n cutfase alleen een shake met water en lijnzaadolie/levertraan neem. M'n shake bestaat uit 3 soort eiwit, waar mijn persoonlijke voorkeur naar uitgaat 's ochtends... omdat m'n volgende maaltijd 3 uur later is. Alleen na training neem ik een wheyshake + dextrose + kaneel + r-ala/multi/vitC.
 
Nee, omdat ik eigenlijk geen voordeel zie en omdat je dan binnen korte tijd weer moet eten.
 
Jup iedere ochtend start met whey. Alleen als ik cardio pas na de cardio, anders gelijk 's ochtends vroeg.
Daarna een eetlepel lijnzaadolie (snel voordat mijn smaakpapillen wakker zijn) en sups. Hond uitlaten en ontbijt er achteraan.

Ik heb 18 lbs (ruim 8 kg) whey meegenomen uit de V.S. zowel
vanille als choco :p dus ik heb nog een voorraadje :)
 
ja elke ochtend:)
 
Elke ochtend...
 
Nope, gewoon voedsel
kwark, ei, kip of tonijn

veel goedkoper.
 
Ik ook elke ochtend.
En om (voor zover mogelijk) te voorkomen dat het groorste deel omgezet wordt naar suikers doe ik er 15 tot 20 gram dextrose bij.
Dit is natuurlijk wel in de bulk. Als ik ga cutten moet ik het nog maar zien of ik doorga.
 
elke morgen 25 gram whey en +- 40 gram whey na training.

ik vind t heerlijk zon shakeje smorgens. en t is goed om je uit decabolischme te komen.
 
Ik neem soms whey (meestal wel) maar soms neem ik genoegen met een bakje kwark of een blikje tonijn op bruinbrood.
 
Ik loop sòchtends altijd meteen als ik wakker ben naar beneden en neem 30 gram whey met 5 gram crea en een eetlepel dextrose.
Dan douchen en aankleden en dan brinta met lijnzaad en kwark of tri pro force ( 3 soorten eiwit )

Het sòchtends meteen naar beneden lopen heeft wel een nadeel want mijn vriendin houd ervan om de luxaflex in de keuken helemaal open te zetten en ik houd ervan om zonder kleren te slapen........ :p
 
Altijd, meestal anderhalf eetlepel en en een half blikje tonijn. 2 uur later nog een koolvisfilet.
 
yep ik ook elke morgen +-25gram en half uurtje erna ontbijt
 
nope, gewoon ontbijt.
 
Yep, 1 scoop met 300 ml magere melk (1 scoop is 21 gram eiwit)
 
Ja, indirect wel. Mijn ontbijt bestaat uit een dosis TriProForce (waar dus oa whey in zit), een dosis WG, en dan normaal ontbijt erbij (brood + kwark en wat te drinken).
 
ik neem s'ochtends altijd massive whey gainer van ultimate nutrition

edit:dit is trouwens de beste je krijgt op deze manier whey binnen en koolhydraten die weer voor energy zorgen zodat je vol energy aan je volgende maaltijd kan beginnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by patje79
ik neem s'ochtends altijd massive whey gainer van ultimate nutrition

edit:dit is trouwens de beste je krijgt op deze manier whey binnen en koolhydraten die weer voor energy zorgen zodat je vol energy aan je volgende maaltijd kan beginnen.
lol, wat zeg je dat grappig..

WG is idd wel lekker..gebruik zelf 4 scheppen met 300 ML melk..
echter geen echte vervanging van echt eten..
WG opzich is geen maaltijd!Daarbij eet ik 3 volle eieren en wat bruine boterhammen+mvits.
 
Back
Naar boven