XXL Nutrition

Kracht weer opbouwen na veel onderbrekingen

Bezoekers in dit topic

Ziet er weer uit als een fijne workout zeg! Hoe bevallen de 'medium squats ;)'
 
Ziet er weer uit als een fijne workout zeg! Hoe bevallen de 'medium squats ;)'
Is nog goed te doen hoor. Ik zie dat we volgende week omlaag gaan met squat, om in week 11 een PR te smashen..... vreemd schema. Maar er zal wel een idee achter zitten :p
 
Gewicht is minder goed te doen :o
Was in 3 wk tijd van 74.2 naar eergisteren zelfs 77.7 gestegen :haar: Nu weer 76.6, maar dat is nog steeds redelijk veel.
Of dat nu ligt aan meer snoepen in de thuiswerk situatie ( :wijnglas: ) , meer creatine of minder cardio vanwege het mindere weer de afgelopen tijd ....?
 
Of dat nu ligt aan meer snoepen in de thuiswerk situatie ( :wijnglas: ) , meer creatine of minder cardio vanwege het mindere weer de afgelopen tijd ....?
Of een combinatie van al deze 'factoren'
 
Is nog goed te doen hoor. Ik zie dat we volgende week omlaag gaan met squat, om in week 11 een PR te smashen..... vreemd schema. Maar er zal wel een idee achter zitten :p
dat zie je idd wel vaker, 1 wk voor de PR een stapje terug, of een extra rustdag
 
Denk dat het morgen erg warm wordt in mijn hok om te trainen, dus waarom herhalen we dit recept niet? :p
Verstandig! Ik snap ook niet waarom ik heb bsloten naar onze aircoloze gym te gaan..:o
 
En inderdeed.... we zijn halverwege de middag maar afgetaaid naar de (een andere) plas, en KT wordt later :)
14.9 km fietsen, 4 km hardlopen en 720 m zwemmen maken het totaal 1095 kCal
hardlopen: 154 avg 187 max 366 kCal :zweet:

En dat brengt het maandtotaal op 19556 kCal. Minder cardio deze maand door slecht weer en hardloop problemen.

Het was 2 wk sinds de laatste keer hardlopen, nu weer met de nieuwe schoenen, en expres niet gestretched na afloop. Toch weer een gevoelige achillespees, zonet op de trap :(
 
En inderdeed.... we zijn halverwege de middag maar afgetaaid naar de (een andere) plas, en KT wordt later :)
14.9 km fietsen, 4 km hardlopen en 720 m zwemmen maken het totaal 1095 kCal
hardlopen: 154 avg 187 max 366 kCal :zweet:

En dat brengt het maandtotaal op 19556 kCal. Minder cardio deze maand door slecht weer en hardloop problemen.

Het was 2 wk sinds de laatste keer hardlopen, nu weer met de nieuwe schoenen, en expres niet gestretched na afloop. Toch weer een gevoelige achillespees, zonet op de trap :(
Verdorie wat een verbruik!

Het verhaal van de pees is dus helaas nog niet ten einde.
Doe je nog massage?
 
Volgend weekend veel te warm voor een PR :zweet:dus mooi de tijd om "aan te sterken" drool:
 
Nog even de confronterende weging gedaan .... :haar:

31 mei 2020
(gewicht 74.3, taille 81, nek 40) -> 12.4% vet, BMI 24.9, 65.1 VVM
31 juli 2020
(gewicht 77.0, taille 84.5, nek 40) -> 15.3% vet, BMI 25.7, 65.2 VVM

Tot mei heb ik het eindgewicht van de cut nog redelijk kunnen vasthouden, daarna zijn de corona kilo's er toch aangevlogen :o
Aan de andere kant, gaat de krachttraining nu wel weer erg lekker.
Achillespees viel trouwens mee op de trap vanmorgen. Conclusie: zeker de nieuwe schoenen blijven gebruiken, vooral de kilometers niet opvoeren, eerder minder per rondje doen. Massage en de 'trap stretch' weer oppakken in de tussentijd.
 
Je VVM is in ieder geval gelijk gebleven..:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Week 10 GGW za 20:45 75 mins
Code:
Day 1           %       sets    reps    kg
-------------------------------------------
Squat           WU      1       15      BW
Squat           WU      1       10      45
Squat           WU      1       8       70
Squat           WU      1       4       85
Heavy Squat     80      4       4       95

Bench           WU      1       20      2 x 14 DB
Bench           WU      1       10      45
Bench           WU      1       5       60
Medium Bench    75      3       4       67.5

Deadlift        WU      1       8       68
Deadlift        WU      1       6       88
Medium Deadlift 70      3       4       95.5
Deadlift        CD      1       6       68

EZ-bar curls (M)        4       8       30.5

elast lat pulldown      3       10      ro+ge

Opm:
Dit is bijna een deload week. DL zelfs zonder straps.
Lat pulldowns @ 3 s hold. Voel ik goed aan de buitenkant lats.

FitBit 72' - 111 avg 143 max hr - 410 kCal
 
Nog even de confronterende weging gedaan .... :haar:

31 mei 2020
(gewicht 74.3, taille 81, nek 40) -> 12.4% vet, BMI 24.9, 65.1 VVM
31 juli 2020
(gewicht 77.0, taille 84.5, nek 40) -> 15.3% vet, BMI 25.7, 65.2 VVM

Tot mei heb ik het eindgewicht van de cut nog redelijk kunnen vasthouden, daarna zijn de corona kilo's er toch aangevlogen :o
Aan de andere kant, gaat de krachttraining nu wel weer erg lekker.
Achillespees viel trouwens mee op de trap vanmorgen. Conclusie: zeker de nieuwe schoenen blijven gebruiken, vooral de kilometers niet opvoeren, eerder minder per rondje doen. Massage en de 'trap stretch' weer oppakken in de tussentijd.
15% is toch nog wel steeds netjes?
 
15% is toch nog wel steeds netjes?
Het kan beter, maar het kan ook veel slechter. Het feit dat er zo snel weer bijna 3 kg bijkomt is een beetje schrikken. Zoals iemand een keer zei: "Ik heb goede genen voor aankomen" :D
 
Vandaag alleen cardio: wandeling 1:17 uur 526 kCal volgens de teller.
 
Back
Naar boven