MuscleMeat

Kracht weer opbouwen na veel onderbrekingen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

.....en lekker weer, wat wil je nog meer..weer? 🌞
 
Week 4 Dag 2 vr 21:00

1 quads+hams
10x ATG squat BW WU

EZ Bar Front squats
10x 36.5 kg WU

4 x (Front squats ss. Hamstring curls)
Front squats
8x 70.5 kg
ss.
Lying Hamstring curls
9x 30 kg -> 4 x 1 rep erbij :fire:
24' 175 kC tussentijd

2 lats+chest/triceps
4 x (inverted pronate ring rows ss inclined/forward dips)
rows: 12x BW (lat focus)
ss
dips: 12x BW (chest focus)
ring rows zwaarder maken (Tom Merrick) door met je handen op/richting navelhoogte
te eindigen ipb borst (wat mij nog lang niet lukt, dus nog progressie mogelijk)

3 front delts+rug+abs+psoas
negative levers (tucked hang, benen strekken en langzaam zakken)
4 x 6 sec

hanging full leg raises (schenen tegen bar):
10-10-10x -> 1 rep erbij
pfff ... poe poe

4 chest+arms
decline ring pushups (benen op bankje):
12-12-12x
bij laatste set een beetje zwabberig :0
en zwz aardig opgeblazen armen .... 40-40.5 cm :o

FitBit 64 min - 119 avg 151 max - 525 kC

Vandaag ook nog coronawandelingetje met studievriend
Morgen fietsen voor een stukje mantelzorg
en zondag met een beetje mazzel een rondje langlaufen :D
 
Dat zijn stevige front squats zeg :eek!: !
 
04/02/21 630 kCal = 170 kC fietsen + 460 kCal hardlopen 5.06 km, 5575 steps, 35'33, 147 avg 171 max hr
afgesloten met 6 sprintjes: 4 x 100 passen en 2 x 80 passen met daartussen 60 passen wandelen, best vermoeiend, op het laatst trok ik geen sprintjes van 100 passen meer :o

8 min vetverbranding, 16 min cardio, 11 min piek zone
Ik heb trouwens mijn zonegrenzen aangepast in mijn FitBit account (dacht ik). Maar wat hij gedaan heeft is een nieuwe (4e) zone: 'aangepast' gemaakt die half overlapt met de cardio en piek-zones. Daar hebben we dus echt veel aan :(
 
Gisteren 825 kCal, 32.7 km fietsen

Vandaag
856 kCal, 7.51 km langlauf 96' 8360 steps 116 avg 139 max hr, 8.8 kCal/min
75 min vetverbranding, 14 min cardio, 0 min piek zone

Zoals verwacht was het grotendeels paniekvoetbal in de media, maar er lag toch wel een 5 cm sneeuw hoewel dat in de wind weer voor het grootste deel weggewaaid was. Toch een leuk rondje gelanglaufd. En wanneer kan dat nou in NL? :)
 
Gisteren 825 kCal, 32.7 km fietsen

Vandaag
856 kCal, 7.51 km langlauf 96' 8360 steps 116 avg 139 max hr, 8.8 kCal/min
75 min vetverbranding, 14 min cardio, 0 min piek zone

Zoals verwacht was het grotendeels paniekvoetbal in de media, maar er lag toch wel een 5 cm sneeuw hoewel dat in de wind weer voor het grootste deel weggewaaid was. Toch een leuk rondje gelanglaufd. En wanneer kan dat nou in NL? :)
Tijdens de winters van de elfstedentochten 1985 en 86 deed mijn vriendin dat ook. Zelf heb ik toen leren schaatsen.
 
Vandaag extra fles wijn om het langlaufen goed te maken?
Jaloers? :D
Maar..... ja er gaat wel iets open vanavond.
Tijdens de winters van de elfstedentochten 1985 en 86 deed mijn vriendin dat ook. Zelf heb ik toen leren schaatsen.
Ja, rond die tijd ben ik er ook mee begonnen. Eerst met huurskietjes naar de Ardennen, later zelf skis gekocht. En Belgie en Duitsland al snel ingewisseld voor Scandinavie. Mooi werk :)
 
Is er sprake van Elfstedentocht met die week vriestemperaturen? Of is er meer nodig?
 
Jaloers? :D
Maar..... ja er gaat wel iets open vanavond.

Ja, rond die tijd ben ik er ook mee begonnen. Eerst met huurskietjes naar de Ardennen, later zelf skis gekocht. En Belgie en Duitsland al snel ingewisseld voor Scandinavie. Mooi werk :)
Heb niets met wintersport eigenlijk, maar als je hoort dat langlaufen de meest intensieve duursport is dan begint het toch te jeuken.

Wat dat betreft vind ik biatlon de meest briljante uitvinding: helemaal kapot gaan met langlaufen en dan tussendoor nog ff die buks stilhouden.
 
Heb niets met wintersport eigenlijk, maar als je hoort dat langlaufen de meest intensieve duursport is dan begint het toch te jeuken.

Wat dat betreft vind ik biatlon de meest briljante uitvinding: helemaal kapot gaan met langlaufen en dan tussendoor nog ff die buks stilhouden.
Niet om weer eigenwijs te doen, maar dat ze zo kapotgaan is een indicatie dat ze lang niet zo goed getraind zijn als wielrenners of marathonschaatsers.
 
Genieten is de boodschap Neet!
Wat trek je open?
 
Is er sprake van Elfstedentocht met die week vriestemperaturen? Of is er meer nodig?
Gisteren was het nog +9, vandaag -3 dus ik denk het niet :P
Heb niets met wintersport eigenlijk, maar als je hoort dat langlaufen de meest intensieve duursport is dan begint het toch te jeuken.

Wat dat betreft vind ik biatlon de meest briljante uitvinding: helemaal kapot gaan met langlaufen en dan tussendoor nog ff die buks stilhouden.
Ja, die moeten zowel EPO als valium nemen, geen sinecure :D
Om te beginnen geen Corona.
Ook dat nog eens :p
 
Lieg niet, je vindt het heerlijk (en het is soms amusement)!

Zijn de beste duuratleten die er zijn.
Een iconoclast heeft het niet altijd even makkelijk, zoveel kan ik je wel vertellen.
 
Back
Naar boven