XXL Nutrition

Kracht weer opbouwen na veel onderbrekingen

Bezoekers in dit topic

Altijd maar weer die lage rugpijn..herkenbaar helaas:sad:

Wel goed te zien dat je desondanks wel gewoon lekker je targets haalt:thumb:
 
Altijd maar weer die lage rugpijn..herkenbaar helaas:sad:

Wel goed te zien dat je desondanks wel gewoon lekker je targets haalt:thumb:
Had het maar niet gezegd Marvin :(
zie hieronder
 
Week 5 Dag 26 Schema B

warm draaien:
front raise squats, ik voelde al meteen dat dit niet lekker ging, en ook overdag op mijn werk voelde
ik een paar keer lage rugpijn.
er zit een irritante pijnlijke plek beetje laag aan rechterkant van heiligbeen.
Ik heb de squats dus maar overgeslagen...

Bench
1 x 6x 68
1 x 6x 83 kg

OHP (2 dumbells)
3 x 5x 23.5 kg -> ook af en toe pijnscheutjes

Pendlay rows
1 x 6x 68
1 x 9x 83 kg -> hier maar meteen een VPR van gemaakt om toch nog een goed gevoel te krijgen

weighted frog crunches -> pff...
4 x 10x BW+10 kg

Opm: 45 min
Het is niet verstandig nu om squats (of DL) te doen lijkt me. Ik zat toch al bijna aan het eind van deze periode, dus we stoppen maar.
Ik was van plan om een PR week te houden voor ik met cutten begin, maar weet niet wat daar van gaat komen.
Even pas op de plaats nu :(
 
jammer van je rug man, niks forceren en ff rustig aan doen.
 
Ik was van plan om een PR week te houden voor ik met cutten begin, maar weet niet wat daar van gaat komen.
Even pas op de plaats nu :(
Niet leuk, maar wel de verstandige keuze.
 
Ja, het is niet altijd leuk om verstandig te zijn, maar wel vaak het meest verstandige :)
 
Balen man. Pijntjes komen altijd op t verkeerde moment helaas. :(
 
Owh dat is zuur zeg. Maar, herstellen, hergroeperen en weer aanvallen ;)
 
Balen man. Pijntjes komen altijd op t verkeerde moment helaas. :(
Pijn is altijd verkeerd, op welk moment dan ook vind ik.
Owh dat is zuur zeg. Maar, herstellen, hergroeperen en weer aanvallen ;)
Ja, maar met een ander aanvalsplan. Daar kan ik nu een paar dagen over nadenken :)
 
Zou je niet nog even je cut kunnen uitstellen totdat de pijn in je rug voorbij is en alsnog proberen een PR week te houden? Of ben je bang dat de pijn langer aan gaat houden?

In ieder geval sterkte!
 
Zullen we maar lekker samen gaan pilsen dan?
 
Zou je niet nog even je cut kunnen uitstellen totdat de pijn in je rug voorbij is en alsnog proberen een PR week te houden? Of ben je bang dat de pijn langer aan gaat houden?

In ieder geval sterkte!
Ja, daar zit ik ook wel aan te denken. Ik zou toch wel willen weten of ik na deze (kleine) 5 weken ook sterker ben geworden. Ik kijk het eerst een paar dagen aan :)
Bedankt!
 
Balen van je rug, maar juiste beslissing om het niet te gaan forceren. Hopelijk snel weer hersteld van dit pijntje!
 
Maar jij zat toch wel weer in de goeie trainingsmood zonder rugprobleempjes?
Tis nog niet helemaal 100% helaas. Bij zware gewichten voel ik hem nog. Weliswaar lichte pijn, maar toch niet super.
 
Zou je niet nog even je cut kunnen uitstellen totdat de pijn in je rug voorbij is en alsnog proberen een PR week te houden? Of ben je bang dat de pijn langer aan gaat houden?

In ieder geval sterkte!
Misschien ook niet onverstandig...

Klote van de pijntjes neet61
 
Back
Naar boven