AndroidHealthClinic

Kracht weer opbouwen na veel onderbrekingen

Bezoekers in dit topic

Goeie SLDLDLDL :D
 
Mooie oefening sldldldl...doe hem ook vaak
:)

Gaan hier nog sporters naar Bodybuilding United 12 Augustus?
 
Mooie oefening sldldldl...doe hem ook vaak
:)

Gaan hier nog sporters naar Bodybuilding United 12 Augustus?
Geen idee. Ben niet zo'n sociale BBer, aan de andere kant hoor ik wel vaak dat het leuk en leerzaam is....
 
Geen idee. Ben niet zo'n sociale BBer, aan de andere kant hoor ik wel vaak dat het leuk en leerzaam is....
Ik ook niet Neet
Train liefste alleen en vind mijzelf ook niet echt een bb. Denk dan gelijk aan Kneets Gym waar ik ooit 2 jaar trainde en kampioenen liepen en ik maar een dwergje was.....
Maar toch ben ik geïnteresseerd in de trainingen..misschien doe ik het wel helemaal fout...dus toch maar eens proberen
 
Oke leuk.
Ben ook niet sociaal ...sorry
Ach, uiteindelijk hebben we allemaal dezelfde hobby en de meeste van ons kunnen precies daar dan wel de hele dag over lullen..

In een groepje trainen lukt vaak ook nog wel..:roflol: Oja, en eten natuurlijk:meal:
 
Oke leuk.
Ben ook niet sociaal ...sorry
Trainen is trainen, aanmoedigen en zelf hard doorzetten... beetje liggen lullen in een fitness is ook niet waardevol. Als je daarna wat doelloos wil doen ja goed dan.

Demotiveerd toch als iedereen daar maar wat staat te lullen.



Edit: ... lol ik dacht dat we het hadden over niet sociaal zijn in de gym maar blijkbaar gaat het over een meet.

Ik mikte met mijn antwoord namelijk op het niet sociaal zijn in de gym en ik dacht dus dat jij het daar ook over had.

Blijkbaar hadden we het dus beide over iets anders.

Misverstand
 
Laatst bewerkt:
Trainen is trainen, aanmoedigen en zelf hard doorzetten... beetje liggen lullen in een fitness is ook niet waardevol. Als je daarna wat doelloos wil doen ja goed dan.

Demotiveerd toch als iedereen daar maar wat staat te lullen.
Er wordt uiteraard ook getraind..:roflol:
 
Ach ja als je hard moet werken met de ijzers valt er ook bijna niet te kletsen.
Komt wel goed.
Heb er wel zin in om eens te trainen met een toppertopper....al zijn we dat allemaal op onze eigen manier.
Ben makkelijk te herkennen met mijn grijze kop, dus zie je grijs dan is het GROSJE
 
Ach ja als je hard moet werken met de ijzers valt er ook bijna niet te kletsen.
Komt wel goed.
Heb er wel zin in om eens te trainen met een toppertopper....al zijn we dat allemaal op onze eigen manier.
Ben makkelijk te herkennen met mijn grijze kop, dus zie je grijs dan is het GROSJE
Probleem is vaak dat echt gemotiveerde mensen verspreid zitten over gans de wereld. Niet dat minder gemotiveerde mensen verkeerd zijn maar het is een zware downer.

Aan de andere kant trekken die downers zich SOMS op aan de erg gemotiveerde maar helaas vaak ook weer niet want ze hollen wat achterna ipv zelf ook erg gemotiveerd te worden. The sturggles.
 
Probleem is vaak dat echt gemotiveerde mensen verspreid zitten over gans de wereld. Niet dat minder gemotiveerde mensen verkeerd zijn maar het is een zware downer.

Aan de andere kant trekken die downers zich SOMS op aan de erg gemotiveerde maar helaas vaak ook weer niet want ze hollen wat achterna ipv zelf ook erg gemotiveerd te worden. The sturggles.
En sommige downie's zitten op DBB..

:trollface:
 
Trainen is trainen, aanmoedigen en zelf hard doorzetten... beetje liggen lullen in een fitness is ook niet waardevol. Als je daarna wat doelloos wil doen ja goed dan.

Demotiveerd toch als iedereen daar maar wat staat te lullen.
Zo te merken is het niks voor jou dan.
Ik zal er zelf nog eens over nadenken .... iig wel leuk om wat bekende namen tegen te komen :thumb:
 
Zo te merken is het niks voor jou dan.
Ik zal er zelf nog eens over nadenken .... iig wel leuk om wat bekende namen tegen te komen :thumb:
Niks met mijn leven doen en daar wat staan klaveren tussen de psychotische mensen met een manische depressie... bekende namen kom je er zeker tegen... maar wil je dat echt? Ik heb er lang genoeg over nagedacht dat sommige mensen gewoon hun lui zijn ticketje willen ontfutselen van dikke meneeren. Maar die zijn dus van alle tijden dus sjah worst is worst!

Hun vakbond zal gelukkig zijn vandaag!
 
Laatst bewerkt:
Niks met mijn leven doen en daar wat staan klaveren tussen de psychotische mensen met een manische depressie... bekende namen kom je er zeker tegen... maar wil je dat echt? Ik heb er lang genoeg over nagedacht dat sommige mensen gewoon hun lui zijn ticketje willen ontfutselen van dikke meneeren. Maar die zijn dus van alle tijden dus sjah worst is worst!

Hun vakbond zal gelukkig zijn vandaag!
:scratch:
 
Back
Naar boven