XXL Nutrition

Kracht weer opbouwen na veel onderbrekingen

Bezoekers in dit topic

Hoe kan het dat je zo een lange tijd bezig was dan? Je hebt toch weinig afleiding in een home-gym zou je zeggen! :)
 
Hoe kan het dat je zo een lange tijd bezig was dan? Je hebt toch weinig afleiding in een home-gym zou je zeggen! :)

Aan het DBB'en tijdens het trainen. Zoals die ekte mooiboys :p
 
Hoe kan het dat je zo een lange tijd bezig was dan? Je hebt toch weinig afleiding in een home-gym zou je zeggen! :)

Aan het DBB'en tijdens het trainen. Zoals die ekte mooiboys :p
Dat dus.... :p
En ik heb een beetje zitten knoeien met de pullup bar voor die levers. Gezicht naar voren of naar achter, het werd die tweede dan heb ik meer ruimte om met de benen wijd te zwaaien. Met een elastiek als hulp, of door onvolledige ROM om te compenseren dat ik nog niet sterk genoeg ben... het werd het 2e.
Zo zit je allerlei varianten te bedenken voor de daadwerkelijke oefening....
 
Vandaag vnl cardio:
710 kCal, 22 km fietsen en hardlopen op de bult, incl trappen.

Vanavond weer zitten knoeien aan de pullup bar voor front levers, nu met een (oranje) elastiek. Dat helpt wel een stuk, maar ik kom nog steeds kracht te kort voor een full front lever. Lekker moe in de lats en schouders nu.
 
Full Front Lever ey... dat ziet er best pittig uit.
 

Pittig Neet trek er maar n paar mnd voor uit ...wat denk jij?
 
Calisthenics. Week 5 dag 2

wo: benen + buik + biceps 90 min
Deep squat jumps:
18-18-18x -> deze blijven tyfus zwaar ...

Swiss ball hamstring bridge:
4 x 12x @2 sec -> 4 x 1 rep erbij

Full pistol squats:
3x (6L + 6R) totaal 36 met 5 kg schijf voor me

Quad stretches
2 x 35 sec L+R

Hip flexor stretch:
2 x 35 sec L+R

EZ Bar Front squats
4 x 8x 74.5 kg -> 2 kg erbij

Slow sissy squats:
20-20x @2 sec BW + 5 kg

4 x (12x rows ss. 12x AB wheel) supersets:
Inverted supinated rows to face met bar
12x
AB-wheel roll-outs
12x

Opm:
Gelijk blijvend of heel lichte vooruitgang bij deze oefeningen. Da's acceptabel.
En FSQ 8x op BW + 0.5 kg, ben ik ook tevreden over.
 
Laatst bewerkt:
Front squats met bijna 75 kg op de EZ Bar? :eek:
 
Geen idee, maar frontsquats met een easybar lijken me vrij lastig, daar is dat ding niet voor gemaakt. Bovendien is een easybar veel korter, waardoor het volgens mij bijna een kruising wordt tussen een frontsquat en een goblet squat.
 
Geen idee, maar frontsquats met een easybar lijken me vrij lastig, daar is dat ding niet voor gemaakt. Bovendien is een easybar veel korter, waardoor het volgens mij bijna een kruising wordt tussen een frontsquat en een goblet squat.
Volgens mij heetie niet voor niets easy bar. Je kan de kronkel een beetje om je strottehoofd laten lopen daardoor komt de bar en dus het zwaartepunt iets centraler te liggen en voor mij iets stabieler in de groef achter de schouderkoppen. Easy dus.
 
Van het weekend 3 dagen gewandeld in Limburg+ Duitsland en dus geen KT.
 
Volgens mij heetie niet voor niets easy bar. Je kan de kronkel een beetje om je strottehoofd laten lopen daardoor komt de bar en dus het zwaartepunt iets centraler te liggen en voor mij iets stabieler in de groef achter de schouderkoppen. Easy dus.
Heerlijke vent! :roflol:
 
Volgens mij heetie niet voor niets easy bar. Je kan de kronkel een beetje om je strottehoofd laten lopen daardoor komt de bar en dus het zwaartepunt iets centraler te liggen en voor mij iets stabieler in de groef achter de schouderkoppen. Easy dus.
is nog niet eens zo gek, ik doe al heel lang geen frontsquat meer, ik wordt er helemaal moeilijk van, maar om weer eens te beginnen is dit misschien wel een optie
 
Ik voelde hem gisteren al aankomen, had al geen zin in de training, maar ben door een verkoudheidsvirus geveld.... :(
 
Back
Naar boven