MuscleMeat

Kracht weer opbouwen na veel onderbrekingen

Bezoekers in dit topic

Je heb die Borretjes toch ook wel opgewarmd?

Die rear delts die zitten snel vol ...zul je morgen wel voelen...lekker als je op je zij slaapt :p
Ja, staat er toch... met 58 kg.
Ik voel al iets stijfjes bovenin de rug, ja. Morgen misschien nog wat erger....
 
Ach ja en daarna een werkset van 78...te snel (niet goed) gelezen
 
Vandaag ben ik enorm draaierig en misselijk geworden. Collega's hebben me thuisgebracht. Het gaat gelukkig een stuk beter, maar vanavond trainen wordt het niet. Ik hoop niet dat ik RaceRookie achterna ga :(
 
Vandaag ben ik enorm draaierig en misselijk geworden. Collega's hebben me thuisgebracht. Het gaat gelukkig een stuk beter, maar vanavond trainen wordt het niet. Ik hoop niet dat ik RaceRookie achterna ga :(
Kan echt van alles zijn, Neet. Niet meteen van het ergste uitgaan, hoor.
 
Dus je hebt al weekend....:o

Sterkte ermeeeee.....
 
Vandaag ben ik enorm draaierig en misselijk geworden. Collega's hebben me thuisgebracht. Het gaat gelukkig een stuk beter, maar vanavond trainen wordt het niet. Ik hoop niet dat ik RaceRookie achterna ga :(

Sterkte Neet !
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Je evenwichtsorgaan zit in je oren toch?
 
Wel al bij de dokter geweest Neet ?
 
Komt nog best vaak voor na een lange verkoudheid of oorontsteking oid.
Als het aanhoudt even langs de huisarts gaan hoor.
Beterschap! :kiss:
 
das knap balen neet, ff pas op de plaats dan maar, even rustig aan
 
Beterschap Neet, ik was ook misselijk en raar in mijn hoofd gisteren. Gaat ook al beter :)
 
Beterschap Neet, ik was ook misselijk en raar in mijn hoofd gisteren. Gaat ook al beter :)
Het gaat eigenlijk weer prima bij mij vandaag. Al heb ik me nog niet beter gemeld.
Heb jij dit vaker gehad? Ook enorm draaierig als je je hoofd beweegt met knikken, of kijken bij oversteken op straat? Ik moest me echt vasthouden of stilstaan en weer even tot rust komen.
 
Het gaat eigenlijk weer prima bij mij vandaag. Al heb ik me nog niet beter gemeld.
Heb jij dit vaker gehad? Ook enorm draaierig als je je hoofd beweegt met knikken, of kijken bij oversteken op straat? Ik moest me echt vasthouden of stilstaan en weer even tot rust komen.

Zo erg was het niet gelukkig. Wel een snotneus erbij, dus ik dacht aan een virus. Is het ook wel denk ik, maar mijn immuunsysteem is hem te slim af :)
 
Zo erg was het niet gelukkig. Wel een snotneus erbij, dus ik dacht aan een virus. Is het ook wel denk ik, maar mijn immuunsysteem is hem te slim af :)
Nadeel van dieeten is dat je weerstand ook een stuk lager is.
 
Vandaag ben ik enorm draaierig en misselijk geworden. Collega's hebben me thuisgebracht. Het gaat gelukkig een stuk beter, maar vanavond trainen wordt het niet. Ik hoop niet dat ik RaceRookie achterna ga :(
Kan van alles zijn en meestal onschuldig. No worries...
 
Back
Naar boven