XXL Nutrition

Kracht weer opbouwen na veel onderbrekingen

Bezoekers in dit topic

Opm:
Gewicht weer terug naar 76.0 kg. Ik ben deze week licht aan het cutten (nou ja,
gewoon ontbijt skippen) en gecombineerd met de opgevoerde cardio begint het
gewicht meteen te zakken. Moet nog wel iets aan mijn eiwit intake doen, die mag
niet gaan zakken.
Lekker hoor!

Ik zou het niet snel adviseren, maar geloof dat jij geen behoefte had aan shakes...

Dus bij deze: potje magere kwark toevoegen (al gauw 40-50g eiwit en slecht 200-300kcals)..
 
Lekker hoor!

Ik zou het niet snel adviseren, maar geloof dat jij geen behoefte had aan shakes...

Dus bij deze: potje magere kwark toevoegen (al gauw 40-50g eiwit en slecht 200-300kcals)..
Wanneer zou je die shake dan nemen. Stel op zo'n IF dag?

Ik eet best veel kwark hoor, vooral 's avonds prima, het zijn langzame eiwitten. En een shake is prima als ik aan eind van de middag ga trainen, dan zou ik kapot van de honger gaan als ik niet bv een chocomel + wei shake neem (of een eiwitreep, beiden suiker met eiwit).
 
IF is voor skinny fucks die graag abs willen zien. :p
Kwark is lekker maar gaat je vullen met toevoeging aan suikers. Ik verkies eieren of vis boven kwark.
 
IF is voor skinny fucks die graag abs willen zien. :p
Kwark is lekker maar gaat je vullen met toevoeging aan suikers. Ik verkies eieren of vis boven kwark.
Ik dacht dat het aminozurenprofiel ook niet compleet was.....
 
IF is voor skinny fucks die graag abs willen zien. :p
Kwark is lekker maar gaat je vullen met toevoeging aan suikers. Ik verkies eieren of vis boven kwark.
Er is niks mis met IF. Heel chill zelfs als je net als ik weinig mag/kan vreten per dag.

Houdt je meals nog enigzins van formaat
Wanneer zou je die shake dan nemen. Stel op zo'n IF dag?

Ik eet best veel kwark hoor, vooral 's avonds prima, het zijn langzame eiwitten. En een shake is prima als ik aan eind van de middag ga trainen, dan zou ik kapot van de honger gaan als ik niet bv een chocomel + wei shake neem (of een eiwitreep, beiden suiker met eiwit).
Shakes gewoon pre- of post-workout..

Maar zoals Ron zegt zijn een stukje vis of wat eitjes (desnoods niet allemaal met eigeel) ook top
 
IF is voor skinny fucks die graag abs willen zien. :p
Kwark is lekker maar gaat je vullen met toevoeging aan suikers. Ik verkies eieren of vis boven kwark.
Ik zou best mijn abs wat meer willen zien :)

Ik heb het over naturel kwark, niet die gekleurde kindertroep.

Ik dacht dat het aminozurenprofiel ook niet compleet was.....

Geef eens een lijst van voedingsmiddelen die WEL een compleet aminozuren profiel hebben?

Er is niks mis met IF. Heel chill zelfs als je net als ik weinig mag/kan vreten per dag.

Houdt je meals nog enigzins van formaat

Shakes gewoon pre- of post-workout..

Maar zoals Ron zegt zijn een stukje vis of wat eitjes (desnoods niet allemaal met eigeel) ook top
Ik werd wel sjaggerijnig van alleen een paar koppen koffie vanmorgen, ben toen maar een stuk gaan wandelen.
Daarna dubbel genieten van beschuitjes met zure room en aardbeiden, en gewone boterhammen :drool:

Met eitjes en vis ook niks mis :eating:
 
Cardio:

nuchter wandelen, stuk of 4 km, stuk of 240 kCal.
 
Ik werd wel sjaggerijnig van alleen een paar koppen koffie vanmorgen, ben toen maar een stuk gaan wandelen.
Daarna dubbel genieten van beschuitjes met zure room en aardbeiden, en gewone boterhammen :drool:

Met eitjes en vis ook niks mis :eating:
Even door de zure appel heen Neet! Eten na een goede vast smaakt veel beter!

Wat het volledige aminozuurprofiel betreft is variatie binnen je totale voeding denk gewoon belangrijk. Wat vlees, kip, vis, eieren, noten e.d, zuivel en eventueel shakes
 
Er is niks mis met IF. Heel chill zelfs als je net als ik weinig mag/kan vreten per dag.....
Dat zeg ik IF is voor skinny fucks. En ook handig voor luie flikkers die niet aan mealprep willen doen. :dontfeed:
Ik geloof wel in timed foodplanning rondom je zware werk.
 
Dat zeg ik IF is voor skinny fucks. En ook handig voor luie flikkers die niet aan mealprep willen doen. :dontfeed:
Ik geloof wel in timed foodplanning rondom je zware werk.
's ochtends doe ik geen zware training, en rond mijn middag/avond training neem ik wat extra eiwit en KH. Dus ..... :p
Daar heb ik het ook over. :thumbs:
OK. De natuurlijke melksuikers zijn toch maar 4.5% of zo, en ook nog eens gedeeltelijk in melkzuur omgezet door de melkbacterieen. Dus ik vind dat wel meevallen.
 
Week 2 GGW 70 min
Code:
Day 3           %       sets    reps    kg
-------------------------------------------
Squat WU                15x BW, 10x 45, 8x 70
Medium Squat    70      3       5       85

Bench WU                15x 12 DB, 10x 45
Heavy Bench     75      4       5       70

Deadlift WU             8x 60, 6x 80
Heavy Deadlift  75      1       5       105

rear lat raise          4       8       8

AB-wheel rollouts       4       11      BW

Opm:
Op een lichte discomfort na, ging benchen prima met de linkerschouder.
Heavy Deadlifts met straps.
AB wheels zijn de killer om het af te maken. En warm .... :zweet: 28 °C binnen,
wel even de ventilator op me gericht.
Peri workout shake: chocomel met wei en een scheut koffie.
 
:roflol: Je 2e post in dit log, schitterend :roflol:
Jeetje Mina.... dat is heel wat jaren geleden. Toen snapte ik niet echt wat daarmee werd bedoeld :)
Welkom terug marr!
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Dat zeg ik IF is voor skinny fucks. En ook handig voor luie flikkers die niet aan mealprep willen doen. :dontfeed:
Ik geloof wel in timed foodplanning rondom je zware werk.
Ik geloof ook in meal timing...echter doe ik geen zwaar werk s'ochtend en/of s'avonds ;)

Verder prep ik al jaren iedere week :windup:

Dus voel me niet eens aangesproken..
 
Week 2 GGW 70 min
Code:
Day 3           %       sets    reps    kg
-------------------------------------------
Squat WU                15x BW, 10x 45, 8x 70
Medium Squat    70      3       5       85

Bench WU                15x 12 DB, 10x 45
Heavy Bench     75      4       5       70

Deadlift WU             8x 60, 6x 80
Heavy Deadlift  75      1       5       105

rear lat raise          4       8       8

AB-wheel rollouts       4       11      BW

Opm:
Op een lichte discomfort na, ging benchen prima met de linkerschouder.
Heavy Deadlifts met straps.
AB wheels zijn de killer om het af te maken. En warm .... :zweet: 28 °C binnen,
wel even de ventilator op me gericht.
Peri workout shake: chocomel met wei en een scheut koffie.
Prima workout weer Neet!

Maar serieus...105kg deads met straps al??
 
Thanks.
De nieuwe stang is iets dikker dan mijn oude en houdt lastiger vast met mijn kleine handjes. Ik weet niet precies waar de grens ligt, maar omdat het maar 1 set DL was, wilde ik hem zeker met de juiste MMC doen (en niet van: o shit de stang begint te glippen of te draaien).
 
Laatst bewerkt:
Thanks.
De nieuwe stang is iets dikker dan mijn oude en houdt lastiger vast met mijn kleine handjes. Ik weet precies waar de grens ligt, maar omdat het maar 1 set DL was, wilde ik hem zeker met de juiste MMC doen (en niet van: o shit de stang begint te glippen of te draaien).
Ik reken het goed:marvin:
 
Back
Naar boven