XXL Nutrition

Kracht weer opbouwen na veel onderbrekingen

Bezoekers in dit topic

Vandaag weer cardio dag:
400 kC stukje fietsen en hardlopen 4.0 km met 12 sprintjes van 50 stappen daarin.
vanmiddag nog 200 kC ongeveer, fietsen naar station.
 
krachtig fysiek neet :thumbup:
 
Supershape Neet! Misschien iets meer focus op de biceps als ik wat opbouwende kritiek mag geven.
thanks
ja, die zitten al heel lang op de 38.5-39 cm, misschien wat extra curls toevoegen?
 
Vandaag cardio: fietsen 32.7 km, 950 kCal (terug lekkur zwaar door de tegenwind....)
Kun je wel weer lekker wat extra eten...:eating:

...of het gewicht op de weegschaal doen zakken:trollface:
 
Kun je wel weer lekker wat extra eten...:eating:

...of het gewicht op de weegschaal doen zakken:trollface:
Vanmorgen stond hij wel weer op 76.3 (0.8 lager), nou schrijf ik dag tot dag variaties normaal niet op, maar toch .... :p
 
Neet wat een goed fysiek man! Zie de pics van vrijdag nu pas, maar daar mag je zeker trots op zijn hoor :thumb::thumb:
 
Neet wat een goed fysiek man! Zie de pics van vrijdag nu pas, maar daar mag je zeker trots op zijn hoor :thumb::thumb:
Thanks man. Het frustreert me wel eens dat er al een tijd niks aan vooruitgang bij zit. Maar ik ben nu wel op het punt dat ik tevreden kan zijn als ik dit nog een aantal jaar kan vasthouden.
 
Thanks man. Het frustreert me wel eens dat er al een tijd niks aan vooruitgang bij zit. Maar ik ben nu wel op het punt dat ik tevreden kan zijn als ik dit nog een aantal jaar kan vasthouden.
Precies op de plek waar ik ook zit. Hoe dan ook een goed fysiek en iets om heel trots op te zijn.
 
Thanks man. Het frustreert me wel eens dat er al een tijd niks aan vooruitgang bij zit. Maar ik ben nu wel op het punt dat ik tevreden kan zijn als ik dit nog een aantal jaar kan vasthouden.
bedoel je dan vooruitgang in de zin van kracht of fysiek?
of beide.
het is natuurlijk wel goed om dan te bedenken dat het allemaal om keuzes gaat die je zelf hierin maakt, jijzelf, en ook RaceRookie , zitten zo heb ik het idee, erg op het spoor van vooral niet te zwaar worden, ik snap dat wel, en dat is natuurlijk een prima doel, maar het is ook gelijk de factor die je beperkt in het progressie maken, zeker gezien ''de leeftijd'' en de trainingservaring.
als je vooruit wil in kracht, en zo ook fysiek, zal je moeten toestaan dat je gewicht toeneemt, ik heb het dan over zwaarder worden en niet over dik worden.
de kennis is er, je weet precies hoe je je voeding en trainingen moet inrichten. juist ook met het doel om nog wel vooruit te kunnen komen.
begrijp me niet verkeerd, jou fysiek en ook van andere members (binnen onze leeftijdsgroep) hier op het forum zijn natuurlijk prima, en daar mag je tevreden mee zijn.
maar niet TE tevreden worden. :D
 
+1

Als je op onderhoud eet of zelfs iets daarboven ...maak je wel progressie alleen niet zo snel is ook mijn ervaring
Ach in de wintermaanden is een wintervachtje ook wel prima...niet te streng zijn voor jezelf
+ 5kg is dan denk ik al een mooie optie
 
bedoel je dan vooruitgang in de zin van kracht of fysiek?
of beide.
het is natuurlijk wel goed om dan te bedenken dat het allemaal om keuzes gaat die je zelf hierin maakt, jijzelf, en ook RaceRookie , zitten zo heb ik het idee, erg op het spoor van vooral niet te zwaar worden, ik snap dat wel, en dat is natuurlijk een prima doel, maar het is ook gelijk de factor die je beperkt in het progressie maken, zeker gezien ''de leeftijd'' en de trainingservaring.

Allemaal :) vooruitgang in kracht, vet%, fysiek, conditie en gezondheid.
En als je al deze ballen tegelijk in de lucht wilt houden dan houdt het een (vet%/conditie/shape) het ander (kracht, spiermassa) tegen. Ik ben dus zeker geen typische 'bodybuilder'.
 
Allemaal :) vooruitgang in kracht, vet%, fysiek, conditie en gezondheid.
En als je al deze ballen tegelijk in de lucht wilt houden dan houdt het een (vet%/conditie/shape) het ander (kracht, spiermassa) tegen. Ik ben dus zeker geen typische 'bodybuilder'.
Precies hetzelfde dilemma voor mij. Ik wil beiden dus dan is het kiezen voor middle ground.
Dat is niet zo moeilijk toch?:rolleyes:
idd helemaal niet moeilijk. :D
 
Back
Naar boven